E-commerce fejlesztés

Digitális értékesítési rendszerek terén partnereinknek komplex megoldásokat nyújtunk a stratégiai tervezéstől, e-commerce és online értékesítési tanácsadástól kezdve, a felhasználói élmény UX designerekkel végzett tervezésén és tesztelésén át, a fejlesztésen keresztül a támogatási feladatok ellátásáig. A projektjeink erőforrását jelentő közép- és nagyvállalati igényekre megalkotott E-kereskedelmi alaprendszerünk, webshop ökoszisztémánk a webes, valamint mobilos értékesítéshez, rendelés kiszolgáláshoz lényeges összes funkcióval rendelkezik. Megoldásunkat olyan közép- és nagyvállalatok esetében vezettük be sikeresen, mint a Gasztro Prémium, Wolters Kluwer, Office Depot, Vodafone vagy az Auchan Magyarország. Képességeire B2B és B2C vállalkozásként egyaránt építhetünk.

Az e-commerce megoldások esetében a gyors bevezetés és könnyű használhatóság, a vásárlók szemszögéből kialakított folyamatok elengedhetetlenek a sikeres értékesítéshez. Ennek megvalósításához a felhasználói élmény tervezésén saját UX designer csapatunkkal, a 22 Media szakembereivel dolgozunk ügyfeleinknek. Termékünk egyesíti magában több mint 10 év szaktudását, amit fejlesztő cégként az e-kereskedelem világában szereztünk.

Mikor ideális választás a LogiNet e-kereskedelmi alaprendszere, webshop ökoszisztémája?

E-kereskedelmi ökoszisztémánk ideális választás, ha vállalkozásunkkal kinőttük a webes „dobozos” megoldásokat. Akkor is kiváló lehetőség, ha a digitális jelenlét megújítására azért van szükségünk, mert a korábbi fejlesztőcsapat nem növekedett együtt a vállalkozásunkkal, így nem bírja szabad kapacitásokkal lefedni az igényeket. Online kereskedelmi termékünk hiánytalanul megfelel a nagyvállalati elvárásoknak is. Ezen a téren képesek vagyunk biztosítani minden olyan egyedi fejlesztést, funkcionális bővítést is, amelyek a lehető leghatékonyabb, vállalkozásra szabott megoldásokat biztosítják az értékesítéshez. A LogiNet 60+ fős csapatában képzett web- és mobilfejlesztők, UX designerek, tesztelők, üzleti elemzők dolgoznak partnereink sikeréért, és mindezt dedikált kapcsolattartó teszi kényelmessé.

Milyen előnyöket nyújt saját e-commerce termékünk használata?

E-commerce alaprendszerünk valódi arany középutat kínál lehetőségek és ár-érték arány tekintetében partnereinknek. Előkészített funkcióinak hála megtartja az ismert e-kereskedelmi bérelhető platformok (pl. Shopify, Magento, Shoprenter) olyan előnyeit, mint a gyors beüzemelés, költséghatékonyság, de biztosítja az egyedi fejlesztések szabadságát is. Teljesértékű megoldás azoknak a vállalkozásoknak is a B2C és B2B szektorban, akik az induláshoz a bevett e-kereskedelmi platformok dobozos megoldásainak tudását keresik, hiszen az előkészített moduloknak hála, ez adott. Azonban a LogiNet e-kereskedelmi alaprendszerét választva nyitva tarthatjuk a lehetőséget annak, hogy később mindezt a vállalatunkra hangolt funkciókkal, egyedi fejlesztésekkel bővíthessük. E-kereskedelmi rendszerünk más megoldásokkal összehasonlítva emelett kiemelkedő B2B támogatással is bír, a segítségévellétrehozhatunk saját viszonteladói értékesítői felületet is. Széles termékpalettánknak köszönhetően e-kereskedelmi alaptermékünk saját mobil shop termémékkel is illeszthető.

Mennyire könnyű összekötni digitális értékesítési rendszerünket az üzleti szoftverekkel?

Pontosan ismerjük a közép- és nagyvállalatok üzleti folyamatait, tudjuk milyen szoftveres megoldások integrációja lehet lényeges új digitális megoldásaik esetében. A LogiNet e-kereskedelmi alaprendszere, webshop ökoszisztémája kompatibilis az SAP Business One, a Microsoft Dynamics NAV, Oracle JD Edwards rendszereivel, de egyszerű integrációt biztosít API-n keresztül más népszerű ügyfélszolgálat-management (CRM) vagy vállalatirányítási (ERP) rendszerekkel is. Fizetési módok esetében az OTP Simplepay, K&H, CIB Bank fizetésmódok mind előkészítettek.

Megbízható supporttal, későbbi fejlesztési lehetőségek fenntartása mellett keres e-commerce megoldást?

Nagyon tömören: megtalálta! Ügyfeleinkkel kivétel nélkül hosszú távú, sikeres együttműködésekre törekszünk, így az általunk biztosított ügyfélélmény szerves részének tekintjük az átadást követő támogatási feladatok ellátását is. Probléma esetén dedikált support csapatunkat mindig elérheti, kiemelt időszakokban (Black Friday, karácsonyi vásárlási láz pl.) aktív támogatást biztosítunk egyedi megállapodás mellett. Fejlesztőcsapatunkat választva saját termékünkkel a későbbiekben bármikor megoldható egy új funkció kiépítése, vagy a meglévő eszközök átalakítása egy új projekt keretében.

Kiknek ajánljuk szolgáltatásunkat?

E-kereskedelmi megoldásaink lehetőségeit olyan B2B és B2C közép- és nagyvállalatok használhatják ki legjobban, amelyek számára üzletileg fontos digitális folyamataik fejlesztése. Ilyenek például a kereskedelmi üzletágak, gyártó cégek, telekommunikációs piaci szereplők, illetve a bank- és biztosítási szektor. De sikeres közös munkát folytatunk digitális szemléletű startupokkal is e-kereskedelmi termékeinkre építve.

Referenciák

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.