LOGISHOP WEBSHOP

STANDARD CSOMAG
Kiknek ajánljuk?
Kiknek ajánljuk?

Kis- és középvállalatok standard igényeire szabva

Gyors bevezetés, kész modulokkal, standard funkciókkal.
 

  • Vállalkozás mérete: kis- és középvállalat
  • Online érettség: 2 év
  • ERP integráció: Cégmenedzser vállalatirányítási rendszerrel
  • Piaci orientáció: hazai
  • Célcsoport: B2C és B2B ügyfelek
  • Iparági fókusz: gyártó, szolgáltató, kereskedő
Főbb B2C és B2B funkciók
Főbb B2C és B2B funkciók

ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK


  • E-commerce UX best practice-ek alapján épített felület: UX Design csapat által optimalizált felhasználóbarát felület
  • GDPR-nek megfelelő működés: Projektszinten kialakítható GDPR adatletöltési lehetőség a felhasználó részére és felhasználók törölhetőségének beállítása
  • B2B funkciók: B2B specifikus terméklista megjelenítés, rendelési folyamat, felhasználó kezelés
  • Reszponzív felület: A felhasználói felület automatikusan igazodik a látogató képernyőjének méretéhez, függetlenül attól, hogy mobilról, tabletről vagy asztali gépről van szó

FRONTEND - SHOP FELÜLET


Dinamikus termékkeresők és szűrők

A vásárló könnyedén eljuthat a kívánt termékhez

  • Termékek listázása: Termékek listázhatóak kategória vagy terméklista alapján
  • Kategóriák listázása: Főkategóriára kattintva listázhatóak az alkategóriák
  • Szűrés termék tulajdonságok alapján: A terméklistákban és kategória listákban termék tulajdonság alapú szűrés (pl. szín, méret)
  • Lenyíló menürendszer kategóriák és alkategóriák mutatásához: Vízszintesen elhelyezkedő főmenü, amiből vertikálisan nyílnak le az alkategóriák
  • Szabadszavas gyorskereső instant találati oldallal: Gépelés során a felhasználó számára azonnal megjelennek az eredmények a találati oldalon (pop-up terméklista a keresés alapján). A keresőszó gépelésével automatikusan szűkül a keresési eredmény.
  • Promóciós termékek kiemelése: Promóciós termékek esetén akciós ár kiemelt megjelenítése terméklistában és termék végoldalon

Termékvégoldal

Minden információ elérhető a termékvégoldalon belül, ezáltal a vásárlási flow nem szakad meg

  • Termékmegnevezés
  • Vásárlást támogató eszközök:
    • Képek - termék képek megjelenítése
    • Csatolt fájlok (tanúsítványok) - csatolható pdf dokumentum
    • Értékelések - vásárlói értékelések megjelenítése
    • Videó - termék videó megjelenítése
    • Specifikáció - termék részletes specifikációjának megjelenítése
  • Termékvariáns választó: A termékvégoldalon az oldal elhagyása nélkül válthatunk a termékvariánsok között (pl. szín, méret alapján)
  • Kapcsolódó termékvariánsok listázása:  A termékvégoldalon megjelenik a kapcsolódó termékvariánsok listája (pl. szürke iPhone termék végoldalán a többi szín/háttértár változatok)
  • Termékkészlet információ:  Mutatja, hogy az egyes raktárakban az adott termékből van-e készleten (B2B-nél pontos raktárkészlet megjelenítése)
  • Termék összehasonlítás:  Az összehasonlításra kerülő termékek egy beúszó oldalsávban jelennek meg, ezáltal a termékvégoldalról nem navigál el a rendszer
  • Kiemelt akciós termékárak:  Promóciós termékek esetén akciós flag és akciós ár megjelenítése terméklistában és termékvégoldalon

Vásárlási folyamat

A kosárba kerülő termékek kifizetése gördülékeny és akadálymentes

  • Kosár ideiglenes megjelenítése:  Termék kosárba rakása vagy kosárra kattintás esetén a beúszó kosár a vásárlás folyamatát nem szakítja meg. Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosároldal:  Az összes kosárba helyezett termék könnyen áttekinthető egyetlen oldalon (kosároldal). Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosár mentése: 
    • Regisztrált userek esetén kosár mentése kilépéskor és betöltése bejelentkezéskor
    • Anonim kosár lehetősége: a be nem jelentkezett felhasználók is kosárba tehetik a terméket, amely a paraméterezésnél meghatározott ideig megtartja a kosár tartalmát
  • Kupon megadása:  A kosár oldalakon adhatják meg a kuponkódokat a felhasználók
  • Egyoldalas checkout: 
    • A vásárlási folyamat befejezéséhez az egyoldalas checkout oldalon minden szükséges információ megadható, a rendelés véglegesíthető:
    • Azonosítás - Kiszállítás - Számlázás - Fizetés
    • Letisztult checkout oldal: csak a rendelés véglegesítéséhez szükséges információk jelennek meg az oldalon
  • Fizetési módok:  Simple Pay és Bigfish Payment fizetési módok közül választhatnak a vásárlók

Felhasználói profil

A bejelentkezett felhasználók itt állíthatják be profil, számlázási és szállítási adataikat, ellenőrizhetik nyitott és korábbi rendeléseiket, kedvencek listáját

  • Regisztráció és bejelentkezés:
    • Bejelentkezés adatok megadásával, illetve Google és Facebook gyors Login funkcióval is lehetséges
    • Elfelejtett jelszó funkció
  • Felhasználói profil oldal:
    • Profiladatok szerkesztése
    • Szállítási adatok
    • Számlázási adatok
    • Rendelések listája
    • Számlák listája
    • Facebook, Google fiók csatolása
    • Jelszó változtatás
  • Kedvencek lista:  Kedvenc termékek - kiemelt lista, amelyre a felhasználó termékeket tehet
  • Egyedi lista létrehozása:  Egyedi listák - felhasználó listákat hozhat létre és ezekre termékeket tehet
  • Megrendelés követés: 
    • Naprakész megrendelés megjelenítés az ügyfelek számára
    • Megrendelés státuszok kezelése

BACKEND - ADMIN FELÜLET


Modulárisan felépíthető főoldal

Építs vonzó főoldalt a dedikált modulok, a manuálisan összeállítható statikus, illetve szabályrendszer alapján generálódó dinamikus listák segítségével

  • Menüsáv: A fejléc és lábléc menüsávba terméklistákat és egyedi szöveges tartalmakat is helyezhetünk. Az admin felületen könnyedén átrendezhetőek a menüpontok drag and drop módszerrel.
  • Régiók: A tartalmak megjelenítésére szolgáló fixen elhelyezett terület a főoldalon. A régiók ki- és bekapcsolhatóak, igy a hozzájuk rendelt tartalom tetszés szerint elrejthető az oldalról. A régiók a bannersávokba helyezett bannerekhez rendelt tartalmakkal tölthetők fel
  • Bannersávok: Bannersávokba rendezhetjük bannereinket, amelyek megjelenítik a tartalmakat
  • Bannerek: A bannerek tartalmaink megjelenítésére szolgálnak. Bannerekhez a következő tartalmak rendelhetők: termék, kategória, lista, CMS tartalom
  • Egyedi terméklisták megjelenítése: Dinamikusan vagy statikusan létrehozott termék listák elhelyezése a főoldalon
  • Hírek / Blog modul: Dedikált hírek régió
  • Hírlevél feliratkozás modul: Hírlevél felíratkozás
  • Térképes üzletmegjelenítés modul: Térképen könnyen megjeleníthető marker, amelyre kattintva pop-upban megjelenik az üzlet neve, nyitvatartása, pontos címe, útvonalterv indításának lehetősége
  • Gyakran Ismételt Kérdések modul: Dedikált modul a GYIK megjelenítésére

Tartalom menedzsment

  • Statikus tartalmi modulok kezelése: Hírek/Blog tartalmak, hírlevél feliratkozás, térkép, GYIK tartalma
  • WYSIWYG szerkesztőfelület: Word-szerű szövegszerkesztő a hosszabb szövegek könnyű formázásához kép, videó, táblázat beszúrással és egyéb alapvető funkciókkal
  • Statikus címkék teljeskörű szerkesztése: Statikus címkék teljes körű szerkesztése az oldalon
  • Címkék létrehozása: Címkék segítenek a szöveges tartalmak dinamikus rendszerezéséhez
  • Konténerek és dinamikus konténerek: Szöveges tartalmak csoportokba rendezése konténerek segítségével lehetséges kétféleképpen: manuálisan statikus konténereket vagy címkék alapján dinamikus konténereket hozhatunk létre
  • Terméklista megjelenítése: A főoldalon egyes régiókban megjeleníthetünk egy adott terméklistát
  • Szöveges tartalmak létrehozása: Hírek/Blog létrehozása wysiwyg szerkesztő felületen
  • Tartalmak időzítése: A tartalmak (bannersávok, szövegek, konténerek, terméklisták) megjelenítése be/kikapcsolható és időzíthető (pl. egy Black Friday terméklista megjelenítését időzíthetjük csak a promóció idejére)
  • SEO modul:
    • A webshop moduljai sablonok szerinti meta adatokkal láthatóak el (Google, Facebook)
    • Automatikus és manuális SEO adatok kitöltése

Termékkatalógus kezelése

  • Statikus terméklisták létrehozása: Statikus terméklistákat hozhatunk létre termékek manuális hozzáadásával vagy felépíthetjük automatikusan, termékvariánsok meghatározásával 
  • Dinamikus terméklisták létrehozása: Automatikusan frissülő dinamikus listák létrehozása akár többszintes szabályrendszer felállításával (pl. szín=fekete és ár>10000 Ft)
  • Termék szűrhetőség beállítása: Termékenként és terméklistánként a felhasználó számára beállíthatók lehetséges szűrési feltételek
  • Termékparaméterek felvétele: Bármennyi paraméter felvehető, mely alapján szűrhető a termék (pl. szín, háttértár mérete)
  • Márkák létrehozása: Márkák hozzáadása
  • Terméksablonok létrehozása: Új termék létrehozásakor az itt létrehozott sablonokból válogathatunk
  • Termékvariánsok létrehozása: Minden termékhez beállítható több variáns (termékváltozat), pl. piros szék, zöld szék
  • Termék adatmodell:
    • Termék ára
    • Raktárkészlet
    • Tulajdonságok beállítása
    • Terméktípushoz sorolás
    • Szűrhető paraméterek beállítása: mire lehessen szűrni a terméket
    • Variánsképző paraméterek: mely paraméterek legyenek variánsképzők, amikből válogatni lehet a termékvégoldalon
    • Terméklisták
    • Termékkategóriák
  • Helyettesítő termék és kapcsolódó termékek kezelése: Termékkapcsolatok kezelése adminisztrátori felületen 

Kedvezmény rendszer

Folyamatosan bővülő vásárlást motiváló kedvezményrendszer

  • Csomagajánlatok: Promóciós termékcsomagok alkotása
  • Kuponok létrehozása
    • Kuponok: kedvezményekre jogosító kuponok generálása, amelyek a shop kosár oldalán válthatóak be
    • Kupon vonatkozhat a kosárra, adott termékre vagy szállítási díjra
    • Lehet fix vagy százalékos kedvezmény
    • Általános vagy felhasználóhoz kötött

Egyéb funkciók

  • Áruházak létrehozása: Áruházak, virtuális áruházak létrehozása és raktárak megtekintése
  • B2B partnerek megtekintése: Az összes B2B partner megtekintése (az adatok mindig ERP-ből jönnek, itt csak megtekinteni lehet)
  • Admin felhasználók kezelése: Admin felhasználók és szerepköreik létrehozása/változtatása
  • Vásárlók listája: Összes vásárlónk adatainak, címeinek, rendeléseinek és listáinak megtekintése
  • Keresőszó riport: A 10 leggyakrabban keresett kulcsszólista alapján láthatjuk, hogy mire keresnek többnyire a felhasználók. Láthatjuk a tipikus keresési elírásokat, megfogalmazásokat.
  • Szinoníma szótár és elírások: Megadhatóak keresőszavak szinonímái és elgépelt verziói, hogy a keresés biztosan célba érjen. Keresőszó szinonímák tömeges feltöltése
  • Megrendelés kiszolgálási folyamat: Admin felületen ellenőrizhető rendelési státuszok
  • Termékértékelések kezelése: Felhasználók által adott értékelések megtekintése, írott értékelés megjelenítésének ki/bekapcsolása. Írott értékelésre válaszadási lehetőség az admin felületről

Integrációk, automatizációk

  • Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
  • Mailchimp: Feliratkozás, leiratkozás 
  • Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
  • Google Analytics alap konverziókövetéssel
  • Marketing eszközök: Facebook pixel, Google termékek
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
    • Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
    • Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)

B2B SPECIFIKUS FUNKCIÓK


  • Partner szerződött ára: Árak megjelenítése partnertől függően, árak átvétele ERP rendszerből
  • Összes termékvariáns megjelenítése: B2B nézetben megjeleníthető az összes termékvariáns egy oldalon és kosárba is rakható egy kattintással
  • Raktárkészlet megjelenítése: B2B felhasználóknak megjeleneíthető a pontos darabszám és raktár helyszínek
  • B2B Kosár gomb: B2B esetben összes variáns kosárba rakását lehetővé tevő felület
  • Automatikus telephely feltöltés: B2B userek esetén az ERP-ből érkező telephelyek automatikusan fel vannak töltve
  • B2B terméklista: B2B terméklistázóban kisebb képek több információval. Több termék megjelenítése oldalanként, kompaktabb nézet.
  • Kosár import/export: Kosár exportálása/importálása XLS formátumban cikkszám, darabszám megadással, gyors újrarendelés
  • Hitelkeret megjelenítés: 
    • Partner hitelkeretének megjelenítése
    • Átutalásos fizetési lehetőség hozzáadása
    • A felhasználó számára csak a számára beállított fizetési feltételek érhetőek el.
    • Hitelkeret vizsgálat, lejárt számlák kijelzése
    • Lejárt számla vagy hitelkeret túllépés esetén korlátozás a fizetési módokban
  • Bejelentkezés után a profiloldalon elérhető funkciók: 
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intézményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
    • Számlák listája
  • B2B specifikus fizetési lehetőségek: A felhasználónál engedélyezett fizetési módok felajánlása, halasztott fizetés lehetősége
  • B2B felhasználói profil funkicók: 
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intéztményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
  • Felhasználói hierarchia: 
    • Adminisztrátor: teljes jogú felhasználó, aki a többi felhasználót meg tudja hívni a webshop használatára
    • Felhasználó: beállítható jogosultságú felhasználó, akinél beállítható, hogy:
      • Leadhat rendelést
      • Hozzáférhet számlákhoz
      • Hozzáférhet rendelésekhez
      • Megtekintheti a hitelkeretet
      • Megkapja a webshop által kiküldött üzeneteket
      • Módosíthatja a szállítási címet
      • Kiválaszhat fizetési módot

 

Bevezetési idő
Bevezetési idő

3 hónap

Integráció más rendszerekkel
Integráció más rendszerekkel
  • ERP (Vállalatirányítási rendszerek): Cégmenedzser vállalatirányítási rendszer
  • Fizetési rendszerek (OTP Simple, Bigfish payment)
  • Marketing eszközök (Facebook pixel, Google termékek)
  • Levélkiküldő rendszerek (Mailchimp) 
  • Árösszehasonlító oldalak feed + admin (Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső)
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése: email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)
Kapcsolódó termékek
Kapcsolódó termékek
  • Mcomapp mobilshop applikáció

A mobil applikáció mind a B2B, mind a B2C szektor esetében jóval több, mint egy egyszerű értékesítési felület: a push üzenetek küldésétől az extra információk megjelenítéséig, a bolti hálózat támogatásától a digitalizált hűségkártyaprogram meglétéig számtalan módon kiaknázható az előnye.

Tudj meg többet az Mcomapp shop applikációról!

  • E-commerce ökoszisztéma

Indulj a Logishop webshoppal és fejleszd tovább értékesítési csatornáidat, építs ki szervesen együttműködő e-commerce ökoszisztémát!

A vállalat digitalizációs átalakulásához minden téren hozzájárulunk, legyen szó B2B, B2C webáruházról, mobil applikációról, a bolti folyamat digitalizációjáról, bolton belüli digitális megoldásokról. 

Tudj meg többet az E-commerce ökoszisztémáról!

PRO CSOMAG
Kiknek ajánljuk?
Kiknek ajánljuk?

Kis-és középvállalatok egyedi igényeire szabva

Logishop webshop - Pro szolgáltatáscsomag

A standard funkciókon felül egyedi fejlesztések, integrációk.
 

  • Vállalkozás mérete: kis- és középvállalat
  • Online érettség: 2-5 év
  • ERP integráció: tetszőlegesen választott vállalatirányítási rendszerrel
  • Piaci orientáció: hazai és nemzetközi
  • Célcsoport: B2C és B2B ügyfelek
  • Iparági fókusz: gyártó, szolgáltató, kereskedő
  • Extra: egyedi igények lefedése és tanácsadás
Főbb B2C és B2B funkciók
Főbb B2C és B2B funkciók
A Logishop webshop funkciói Pro csomagban a Standard funkciókon és integrációkon felül egyedi ügyféligényekkel egészülhetnek ki.

ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK


  • E-commerce UX best practice-ek alapján épített felület: UX Design csapat által optimalizált felhasználóbarát felület
  • GDPR-nek megfelelő működés: Projektszinten kialakítható GDPR adatletöltési lehetőség a felhasználó részére és felhasználók törölhetőségének beállítása
  • B2B funkciók: B2B specifikus terméklista megjelenítés, rendelési folyamat, felhasználó kezelés
  • Reszponzív felület: A felhasználói felület automatikusan igazodik a látogató képernyőjének méretéhez, függetlenül attól, hogy mobilról, tabletről vagy asztali gépről van szó
  • Többnelyvűség: A külföldi piacok felé nyitás támogatása

FRONTEND - SHOP FELÜLET


Dinamikus termékkeresők és szűrők

A vásárló könnyedén eljuthat a kívánt termékhez

  • Termékek listázása: Termékek listázhatóak kategória vagy terméklista alapján
  • Kategóriák listázása: Főkategóriára kattintva listázhatóak az alkategóriák
  • Szűrés termék tulajdonságok alapján: A terméklistákban és kategória listákban termék tulajdonság alapú szűrés (pl. szín, méret)
  • Lenyíló menürendszer kategóriák és alkategóriák mutatásához: Vízszintesen elhelyezkedő főmenü, amiből vertikálisan nyílnak le az alkategóriák
  • Szabadszavas gyorskereső instant találati oldallal: Gépelés során a felhasználó számára azonnal megjelennek az eredmények a találati oldalon (pop-up terméklista a keresés alapján). A keresőszó gépelésével automatikusan szűkül a keresési eredmény.
  • Promóciós termékek kiemelése: Promóciós termékek esetén akciós ár kiemelt megjelenítése terméklistában és termék végoldalon

Termékvégoldal

Minden információ elérhető a termékvégoldalon belül, ezáltal a vásárlási flow nem szakad meg

  • Termékmegnevezés
  • Vásárlást támogató eszközök:
    • Képek - termék képek megjelenítése
    • Csatolt fájlok (tanúsítványok) - csatolható pdf dokumentum
    • Értékelések - vásárlói értékelések megjelenítése
    • Videó - termék videó megjelenítése
    • Specifikáció - termék részletes specifikációjának megjelenítése
  • Termékvariáns választó: A termékvégoldalon az oldal elhagyása nélkül válthatunk a termékvariánsok között (pl. szín, méret alapján)
  • Kapcsolódó termékvariánsok listázása:  A termékvégoldalon megjelenik a kapcsolódó termékvariánsok listája (pl. szürke iPhone termék végoldalán a többi szín/háttértár változatok)
  • Termékkészlet információ:  Mutatja, hogy az egyes raktárakban az adott termékből van-e készleten (B2B-nél pontos raktárkészlet megjelenítése)
  • Termék összehasonlítás:  Az összehasonlításra kerülő termékek egy beúszó oldalsávban jelennek meg, ezáltal a termékvégoldalról nem navigál el a rendszer
  • Kiemelt akciós termékárak:  Promóciós termékek esetén akciós flag és akciós ár megjelenítése terméklistában és termékvégoldalon

Vásárlási folyamat

A kosárba kerülő termékek kifizetése gördülékeny és akadálymentes

  • Kosár ideiglenes megjelenítése:  Termék kosárba rakása vagy kosárra kattintás esetén a beúszó kosár a vásárlás folyamatát nem szakítja meg. Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosároldal:  Az összes kosárba helyezett termék könnyen áttekinthető egyetlen oldalon (kosároldal). Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosár mentése: 
    • Regisztrált userek esetén kosár mentése kilépéskor és betöltése bejelentkezéskor
    • Anonim kosár lehetősége: a be nem jelentkezett felhasználók is kosárba tehetik a terméket, amely a paraméterezésnél meghatározott ideig megtartja a kosár tartalmát
  • Kupon megadása:  A kosár oldalakon adhatják meg a kuponkódokat a felhasználók
  • Egyoldalas checkout: 
    • A vásárlási folyamat befejezéséhez az egyoldalas checkout oldalon minden szükséges információ megadható, a rendelés véglegesíthető:
    • Azonosítás - Kiszállítás - Számlázás - Fizetés
    • Letisztult checkout oldal: csak a rendelés véglegesítéséhez szükséges információk jelennek meg az oldalon
  • Fizetési módok:  Simple Pay és Bigfish Payment fizetési módok közül választhatnak a vásárlók

Felhasználói profil

A bejelentkezett felhasználók itt állíthatják be profil, számlázási és szállítási adataikat, ellenőrizhetik nyitott és korábbi rendeléseiket, kedvencek listáját

  • Regisztráció és bejelentkezés:
    • Bejelentkezés adatok megadásával, illetve Google és Facebook gyors Login funkcióval is lehetséges
    • Elfelejtett jelszó funkció
  • Felhasználói profil oldal:
    • Profiladatok szerkesztése
    • Szállítási adatok
    • Számlázási adatok
    • Rendelések listája
    • Számlák listája
    • Facebook, Google fiók csatolása
    • Jelszó változtatás
  • Kedvencek lista:  Kedvenc termékek - kiemelt lista, amelyre a felhasználó termékeket tehet
  • Egyedi lista létrehozása:  Egyedi listák - felhasználó listákat hozhat létre és ezekre termékeket tehet
  • Megrendelés követés: 
    • Naprakész megrendelés megjelenítés az ügyfelek számára
    • Megrendelés státuszok kezelése

BACKEND - ADMIN FELÜLET


Modulárisan felépíthető főoldal

Építs vonzó főoldalt a dedikált modulok, a manuálisan összeállítható statikus, illetve szabályrendszer alapján generálódó dinamikus listák segítségével

  • Menüsáv: A fejléc és lábléc menüsávba terméklistákat és egyedi szöveges tartalmakat is helyezhetünk. Az admin felületen könnyedén átrendezhetőek a menüpontok drag and drop módszerrel.
  • Régiók: A tartalmak megjelenítésére szolgáló fixen elhelyezett terület a főoldalon. A régiók ki- és bekapcsolhatóak, igy a hozzájuk rendelt tartalom tetszés szerint elrejthető az oldalról. A régiók a bannersávokba helyezett bannerekhez rendelt tartalmakkal tölthetők fel
  • Bannersávok: Bannersávokba rendezhetjük bannereinket, amelyek megjelenítik a tartalmakat
  • Bannerek: A bannerek tartalmaink megjelenítésére szolgálnak. Bannerekhez a következő tartalmak rendelhetők: termék, kategória, lista, CMS tartalom
  • Egyedi terméklisták megjelenítése: Dinamikusan vagy statikusan létrehozott termék listák elhelyezése a főoldalon
  • Hírek / Blog modul: Dedikált hírek régió
  • Hírlevél feliratkozás modul: Hírlevél felíratkozás
  • Térképes üzletmegjelenítés modul: Térképen könnyen megjeleníthető marker, amelyre kattintva pop-upban megjelenik az üzlet neve, nyitvatartása, pontos címe, útvonalterv indításának lehetősége
  • Gyakran Ismételt Kérdések modul: Dedikált modul a GYIK megjelenítésére

Tartalom menedzsment

  • Statikus tartalmi modulok kezelése: Hírek/Blog tartalmak, hírlevél feliratkozás, térkép, GYIK tartalma
  • WYSIWYG szerkesztőfelület: Word-szerű szövegszerkesztő a hosszabb szövegek könnyű formázásához kép, videó, táblázat beszúrással és egyéb alapvető funkciókkal
  • Statikus címkék teljeskörű szerkesztése: Statikus címkék teljes körű szerkesztése az oldalon
  • Címkék létrehozása: Címkék segítenek a szöveges tartalmak dinamikus rendszerezéséhez
  • Konténerek és dinamikus konténerek: Szöveges tartalmak csoportokba rendezése konténerek segítségével lehetséges kétféleképpen: manuálisan statikus konténereket vagy címkék alapján dinamikus konténereket hozhatunk létre
  • Terméklista megjelenítése: A főoldalon egyes régiókban megjeleníthetünk egy adott terméklistát
  • Szöveges tartalmak létrehozása: Hírek/Blog létrehozása wysiwyg szerkesztő felületen
  • Tartalmak időzítése: A tartalmak (bannersávok, szövegek, konténerek, terméklisták) megjelenítése be/kikapcsolható és időzíthető (pl. egy Black Friday terméklista megjelenítését időzíthetjük csak a promóció idejére)
  • SEO modul:
    • A webshop moduljai sablonok szerinti meta adatokkal láthatóak el (Google, Facebook)
    • Automatikus és manuális SEO adatok kitöltése

Termékkatalógus kezelése

  • Statikus terméklisták létrehozása: Statikus terméklistákat hozhatunk létre termékek manuális hozzáadásával vagy felépíthetjük automatikusan, termékvariánsok meghatározásával 
  • Dinamikus terméklisták létrehozása: Automatikusan frissülő dinamikus listák létrehozása akár többszintes szabályrendszer felállításával (pl. szín=fekete és ár>10000 Ft)
  • Termék szűrhetőség beállítása: Termékenként és terméklistánként a felhasználó számára beállíthatók lehetséges szűrési feltételek
  • Termékparaméterek felvétele: Bármennyi paraméter felvehető, mely alapján szűrhető a termék (pl. szín, háttértár mérete)
  • Márkák létrehozása: Márkák hozzáadása
  • Terméksablonok létrehozása: Új termék létrehozásakor az itt létrehozott sablonokból válogathatunk
  • Termékvariánsok létrehozása: Minden termékhez beállítható több variáns (termékváltozat), pl. piros szék, zöld szék
  • Termék adatmodell:
    • Termék ára
    • Raktárkészlet
    • Tulajdonságok beállítása
    • Terméktípushoz sorolás
    • Szűrhető paraméterek beállítása: mire lehessen szűrni a terméket
    • Variánsképző paraméterek: mely paraméterek legyenek variánsképzők, amikből válogatni lehet a termékvégoldalon
    • Terméklisták
    • Termékkategóriák
  • Helyettesítő termék és kapcsolódó termékek kezelése: Termékkapcsolatok kezelése adminisztrátori felületen 

Kedvezmény rendszer

Folyamatosan bővülő vásárlást motiváló kedvezményrendszer

  • Csomagajánlatok: Promóciós termékcsomagok alkotása
  • Kuponok létrehozása
    • Kuponok: kedvezményekre jogosító kuponok generálása, amelyek a shop kosár oldalán válthatóak be
    • Kupon vonatkozhat a kosárra, adott termékre vagy szállítási díjra
    • Lehet fix vagy százalékos kedvezmény
    • Általános vagy felhasználóhoz kötött

Egyéb funkciók

  • Áruházak létrehozása: Áruházak, virtuális áruházak létrehozása és raktárak megtekintése
  • B2B partnerek megtekintése: Az összes B2B partner megtekintése (az adatok mindig ERP-ből jönnek, itt csak megtekinteni lehet)
  • Admin felhasználók kezelése: Admin felhasználók és szerepköreik létrehozása/változtatása
  • Vásárlók listája: Összes vásárlónk adatainak, címeinek, rendeléseinek és listáinak megtekintése
  • Keresőszó riport: A 10 leggyakrabban keresett kulcsszólista alapján láthatjuk, hogy mire keresnek többnyire a felhasználók. Láthatjuk a tipikus keresési elírásokat, megfogalmazásokat.
  • Szinoníma szótár és elírások: Megadhatóak keresőszavak szinonímái és elgépelt verziói, hogy a keresés biztosan célba érjen. Keresőszó szinonímák tömeges feltöltése
  • Megrendelés kiszolgálási folyamat: Admin felületen ellenőrizhető rendelési státuszok
  • Termékértékelések kezelése: Felhasználók által adott értékelések megtekintése, írott értékelés megjelenítésének ki/bekapcsolása. Írott értékelésre válaszadási lehetőség az admin felületről

Integrációk, automatizációk

  • Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
  • Mailchimp: Feliratkozás, leiratkozás 
  • Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
  • Google Analytics alap konverziókövetéssel
  • Marketing eszközök: Facebook pixel, Google termékek
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
    • Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
    • Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)

B2B SPECIFIKUS FUNKCIÓK


  • Partner szerződött ára: Árak megjelenítése partnertől függően, árak átvétele ERP rendszerből
  • Összes termékvariáns megjelenítése: B2B nézetben megjeleníthető az összes termékvariáns egy oldalon és kosárba is rakható egy kattintással
  • Raktárkészlet megjelenítése: B2B felhasználóknak megjeleneíthető a pontos darabszám és raktár helyszínek
  • B2B Kosár gomb: B2B esetben összes variáns kosárba rakását lehetővé tevő felület
  • Automatikus telephely feltöltés: B2B userek esetén az ERP-ből érkező telephelyek automatikusan fel vannak töltve
  • B2B terméklista: B2B terméklistázóban kisebb képek több információval. Több termék megjelenítése oldalanként, kompaktabb nézet.
  • Kosár import/export: Kosár exportálása/importálása XLS formátumban cikkszám, darabszám megadással, gyors újrarendelés
  • Hitelkeret megjelenítés: 
    • Partner hitelkeretének megjelenítése
    • Átutalásos fizetési lehetőség hozzáadása
    • A felhasználó számára csak a számára beállított fizetési feltételek érhetőek el.
    • Hitelkeret vizsgálat, lejárt számlák kijelzése
    • Lejárt számla vagy hitelkeret túllépés esetén korlátozás a fizetési módokban
  • Bejelentkezés után a profiloldalon elérhető funkciók: 
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intézményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
    • Számlák listája
  • B2B specifikus fizetési lehetőségek: A felhasználónál engedélyezett fizetési módok felajánlása, halasztott fizetés lehetősége
  • B2B felhasználói profil funkicók: 
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intéztményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
  • Felhasználói hierarchia: 
    • Adminisztrátor: teljes jogú felhasználó, aki a többi felhasználót meg tudja hívni a webshop használatára
    • Felhasználó: beállítható jogosultságú felhasználó, akinél beállítható, hogy:
      • Leadhat rendelést
      • Hozzáférhet számlákhoz
      • Hozzáférhet rendelésekhez
      • Megtekintheti a hitelkeretet
      • Megkapja a webshop által kiküldött üzeneteket
      • Módosíthatja a szállítási címet
      • Kiválaszhat fizetési módot

 

Bevezetési idő
Bevezetési idő

6-9 hónap.

  • Az átfutási idő jelentősen függ a kapcsolt külső (ERP, CRM, számlázó-, logisztikai- és egyéb) rendszerekkel történő integrációk komplexitásától, a megvalósítandó funkciók összetettségétől és egyediségétől.
  • A lehető leggyorsabb átfutás érdekében a projekt folyamatait több ponton párhuzamosítjuk.
     

 

Integráció más rendszerekkel
Integráció más rendszerekkel

Az ügyfél egyedi igénye alapján az itt felsoroltakon túl bármilyen rendszer integrációját megvalósítjuk.
 

  • ERP (Vállalatirányítási rendszerek): SAP Business One, Microsoft Dynamics NAV, Oracle JD Edwards, SugarCRM, OroCRM, Microsoft Dynamics CRM, Cégmenedzser, Vectory, SERPa 
  • Fizetési rendszerek (OTP Simple, Bigfish payment)
  • Marketing eszközök (Facebook pixel, Google termékek)
  • Levélkiküldő rendszerek (Mailchimp) 
  • Árösszehasonlító oldalak feed + admin (Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső)
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése: email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)
  • Logisztikai rendszerek
  • Számlázó rendszerek
  • CRM (ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerek)
Kapcsolódó termékek
Kapcsolódó termékek
  • Mcomapp mobilshop applikáció

A mobil applikáció mind a B2B, mind a B2C szektor esetében jóval több, mint egy egyszerű értékesítési felület: a push üzenetek küldésétől az extra információk megjelenítéséig, a bolti hálózat támogatásától a digitalizált hűségkártyaprogram meglétéig számtalan módon kiaknázható az előnye.

Tudj meg többet az Mcomapp shop applikációról!

  • E-commerce ökoszisztéma

Indulj a Logishop webshoppal és fejleszd tovább értékesítési csatornáidat, építs ki szervesen együttműködő e-commerce ökoszisztémát!

A vállalat digitalizációs átalakulásához minden téren hozzájárulunk, legyen szó B2B, B2C webáruházról, mobil applikációról, a bolti folyamat digitalizációjáról, bolton belüli digitális megoldásokról. 

Tudj meg többet az E-commerce ökoszisztémáról!

ENTERPRISE CSOMAG
Kiknek ajánljuk?
Kiknek ajánljuk?

Nagyvállalatok teljesen egyedi igényeire szabva

Teljesen egyedi igények kiszolgálása egy megbízható webshop platformra építve.
 

  • Vállalkozás mérete: nagyvállalat
  • Online érettség: 5+ év
  • ERP integráció: tetszőlegesen választott vállalatirányítási rendszerrel
  • Piaci orientáció: hazai és nemzetközi
  • Célcsoport: B2C és B2B ügyfelek
  • Iparági fókusz: gyártó, szolgáltató, kereskedő
  • Extra: egyedi igények és tanácsadás, extra integrációs lehetőség
Főbb B2C és B2B funkciók
Főbb B2C és B2B funkciók
A Logishop webshop funkciói Enterprise csomagban a Standard funkciókon és integrációkon felül egyedi ügyféligényekkel egészülhetnek ki.

ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK


  • E-commerce UX best practice-ek alapján épített felület: UX Design csapat által optimalizált felhasználóbarát felület
  • GDPR-nek megfelelő működés: Projektszinten kialakítható GDPR adatletöltési lehetőség a felhasználó részére és felhasználók törölhetőségének beállítása
  • B2B funkciók: B2B specifikus terméklista megjelenítés, rendelési folyamat, felhasználó kezelés
  • Reszponzív felület: A felhasználói felület automatikusan igazodik a látogató képernyőjének méretéhez, függetlenül attól, hogy mobilról, tabletről vagy asztali gépről van szó
  • Többnelyvűség: A külföldi piacok felé nyitás támogatása

FRONTEND - SHOP FELÜLET


Dinamikus termékkeresők és szűrők

A vásárló könnyedén eljuthat a kívánt termékhez

  • Termékek listázása: Termékek listázhatóak kategória vagy terméklista alapján
  • Kategóriák listázása: Főkategóriára kattintva listázhatóak az alkategóriák
  • Szűrés termék tulajdonságok alapján: A terméklistákban és kategória listákban termék tulajdonság alapú szűrés (pl. szín, méret)
  • Lenyíló menürendszer kategóriák és alkategóriák mutatásához: Vízszintesen elhelyezkedő főmenü, amiből vertikálisan nyílnak le az alkategóriák
  • Szabadszavas gyorskereső instant találati oldallal: Gépelés során a felhasználó számára azonnal megjelennek az eredmények a találati oldalon (pop-up terméklista a keresés alapján). A keresőszó gépelésével automatikusan szűkül a keresési eredmény.
  • Promóciós termékek kiemelése: Promóciós termékek esetén akciós ár kiemelt megjelenítése terméklistában és termék végoldalon

Termékvégoldal

Minden információ elérhető a termékvégoldalon belül, ezáltal a vásárlási flow nem szakad meg

  • Termékmegnevezés
  • Vásárlást támogató eszközök:
    • Képek - termék képek megjelenítése
    • Csatolt fájlok (tanúsítványok) - csatolható pdf dokumentum
    • Értékelések - vásárlói értékelések megjelenítése
    • Videó - termék videó megjelenítése
    • Specifikáció - termék részletes specifikációjának megjelenítése
  • Termékvariáns választó: A termékvégoldalon az oldal elhagyása nélkül válthatunk a termékvariánsok között (pl. szín, méret alapján)
  • Kapcsolódó termékvariánsok listázása:  A termékvégoldalon megjelenik a kapcsolódó termékvariánsok listája (pl. szürke iPhone termék végoldalán a többi szín/háttértár változatok)
  • Termékkészlet információ:  Mutatja, hogy az egyes raktárakban az adott termékből van-e készleten (B2B-nél pontos raktárkészlet megjelenítése)
  • Termék összehasonlítás:  Az összehasonlításra kerülő termékek egy beúszó oldalsávban jelennek meg, ezáltal a termékvégoldalról nem navigál el a rendszer
  • Kiemelt akciós termékárak:  Promóciós termékek esetén akciós flag és akciós ár megjelenítése terméklistában és termékvégoldalon

Vásárlási folyamat

A kosárba kerülő termékek kifizetése gördülékeny és akadálymentes

  • Kosár ideiglenes megjelenítése:  Termék kosárba rakása vagy kosárra kattintás esetén a beúszó kosár a vásárlás folyamatát nem szakítja meg. Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosároldal:  Az összes kosárba helyezett termék könnyen áttekinthető egyetlen oldalon (kosároldal). Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosár mentése: 
    • Regisztrált userek esetén kosár mentése kilépéskor és betöltése bejelentkezéskor
    • Anonim kosár lehetősége: a be nem jelentkezett felhasználók is kosárba tehetik a terméket, amely a paraméterezésnél meghatározott ideig megtartja a kosár tartalmát
  • Kupon megadása:  A kosár oldalakon adhatják meg a kuponkódokat a felhasználók
  • Egyoldalas checkout: 
    • A vásárlási folyamat befejezéséhez az egyoldalas checkout oldalon minden szükséges információ megadható, a rendelés véglegesíthető:
    • Azonosítás - Kiszállítás - Számlázás - Fizetés
    • Letisztult checkout oldal: csak a rendelés véglegesítéséhez szükséges információk jelennek meg az oldalon
  • Fizetési módok:  Simple Pay és Bigfish Payment fizetési módok közül választhatnak a vásárlók

Felhasználói profil

A bejelentkezett felhasználók itt állíthatják be profil, számlázási és szállítási adataikat, ellenőrizhetik nyitott és korábbi rendeléseiket, kedvencek listáját

  • Regisztráció és bejelentkezés:
    • Bejelentkezés adatok megadásával, illetve Google és Facebook gyors Login funkcióval is lehetséges
    • Elfelejtett jelszó funkció
  • Felhasználói profil oldal:
    • Profiladatok szerkesztése
    • Szállítási adatok
    • Számlázási adatok
    • Rendelések listája
    • Számlák listája
    • Facebook, Google fiók csatolása
    • Jelszó változtatás
  • Kedvencek lista:  Kedvenc termékek - kiemelt lista, amelyre a felhasználó termékeket tehet
  • Egyedi lista létrehozása:  Egyedi listák - felhasználó listákat hozhat létre és ezekre termékeket tehet
  • Megrendelés követés: 
    • Naprakész megrendelés megjelenítés az ügyfelek számára
    • Megrendelés státuszok kezelése

BACKEND - ADMIN FELÜLET


Modulárisan felépíthető főoldal

Építs vonzó főoldalt a dedikált modulok, a manuálisan összeállítható statikus, illetve szabályrendszer alapján generálódó dinamikus listák segítségével

  • Menüsáv: A fejléc és lábléc menüsávba terméklistákat és egyedi szöveges tartalmakat is helyezhetünk. Az admin felületen könnyedén átrendezhetőek a menüpontok drag and drop módszerrel.
  • Régiók: A tartalmak megjelenítésére szolgáló fixen elhelyezett terület a főoldalon. A régiók ki- és bekapcsolhatóak, igy a hozzájuk rendelt tartalom tetszés szerint elrejthető az oldalról. A régiók a bannersávokba helyezett bannerekhez rendelt tartalmakkal tölthetők fel
  • Bannersávok: Bannersávokba rendezhetjük bannereinket, amelyek megjelenítik a tartalmakat
  • Bannerek: A bannerek tartalmaink megjelenítésére szolgálnak. Bannerekhez a következő tartalmak rendelhetők: termék, kategória, lista, CMS tartalom
  • Egyedi terméklisták megjelenítése: Dinamikusan vagy statikusan létrehozott termék listák elhelyezése a főoldalon
  • Hírek / Blog modul: Dedikált hírek régió
  • Hírlevél feliratkozás modul: Hírlevél felíratkozás
  • Térképes üzletmegjelenítés modul: Térképen könnyen megjeleníthető marker, amelyre kattintva pop-upban megjelenik az üzlet neve, nyitvatartása, pontos címe, útvonalterv indításának lehetősége
  • Gyakran Ismételt Kérdések modul: Dedikált modul a GYIK megjelenítésére

Tartalom menedzsment

  • Statikus tartalmi modulok kezelése: Hírek/Blog tartalmak, hírlevél feliratkozás, térkép, GYIK tartalma
  • WYSIWYG szerkesztőfelület: Word-szerű szövegszerkesztő a hosszabb szövegek könnyű formázásához kép, videó, táblázat beszúrással és egyéb alapvető funkciókkal
  • Statikus címkék teljeskörű szerkesztése: Statikus címkék teljes körű szerkesztése az oldalon
  • Címkék létrehozása: Címkék segítenek a szöveges tartalmak dinamikus rendszerezéséhez
  • Konténerek és dinamikus konténerek: Szöveges tartalmak csoportokba rendezése konténerek segítségével lehetséges kétféleképpen: manuálisan statikus konténereket vagy címkék alapján dinamikus konténereket hozhatunk létre
  • Terméklista megjelenítése: A főoldalon egyes régiókban megjeleníthetünk egy adott terméklistát
  • Szöveges tartalmak létrehozása: Hírek/Blog létrehozása wysiwyg szerkesztő felületen
  • Tartalmak időzítése: A tartalmak (bannersávok, szövegek, konténerek, terméklisták) megjelenítése be/kikapcsolható és időzíthető (pl. egy Black Friday terméklista megjelenítését időzíthetjük csak a promóció idejére)
  • SEO modul:
    • A webshop moduljai sablonok szerinti meta adatokkal láthatóak el (Google, Facebook)
    • Automatikus és manuális SEO adatok kitöltése

Termékkatalógus kezelése

  • Statikus terméklisták létrehozása: Statikus terméklistákat hozhatunk létre termékek manuális hozzáadásával vagy felépíthetjük automatikusan, termékvariánsok meghatározásával 
  • Dinamikus terméklisták létrehozása: Automatikusan frissülő dinamikus listák létrehozása akár többszintes szabályrendszer felállításával (pl. szín=fekete és ár>10000 Ft)
  • Termék szűrhetőség beállítása: Termékenként és terméklistánként a felhasználó számára beállíthatók lehetséges szűrési feltételek
  • Termékparaméterek felvétele: Bármennyi paraméter felvehető, mely alapján szűrhető a termék (pl. szín, háttértár mérete)
  • Márkák létrehozása: Márkák hozzáadása
  • Terméksablonok létrehozása: Új termék létrehozásakor az itt létrehozott sablonokból válogathatunk
  • Termékvariánsok létrehozása: Minden termékhez beállítható több variáns (termékváltozat), pl. piros szék, zöld szék
  • Termék adatmodell:
    • Termék ára
    • Raktárkészlet
    • Tulajdonságok beállítása
    • Terméktípushoz sorolás
    • Szűrhető paraméterek beállítása: mire lehessen szűrni a terméket
    • Variánsképző paraméterek: mely paraméterek legyenek variánsképzők, amikből válogatni lehet a termékvégoldalon
    • Terméklisták
    • Termékkategóriák
  • Helyettesítő termék és kapcsolódó termékek kezelése: Termékkapcsolatok kezelése adminisztrátori felületen 

Kedvezmény rendszer

Folyamatosan bővülő vásárlást motiváló kedvezményrendszer

  • Csomagajánlatok: Promóciós termékcsomagok alkotása
  • Kuponok létrehozása
    • Kuponok: kedvezményekre jogosító kuponok generálása, amelyek a shop kosár oldalán válthatóak be
    • Kupon vonatkozhat a kosárra, adott termékre vagy szállítási díjra
    • Lehet fix vagy százalékos kedvezmény
    • Általános vagy felhasználóhoz kötött

Egyéb funkciók

  • Áruházak létrehozása: Áruházak, virtuális áruházak létrehozása és raktárak megtekintése
  • B2B partnerek megtekintése: Az összes B2B partner megtekintése (az adatok mindig ERP-ből jönnek, itt csak megtekinteni lehet)
  • Admin felhasználók kezelése: Admin felhasználók és szerepköreik létrehozása/változtatása
  • Vásárlók listája: Összes vásárlónk adatainak, címeinek, rendeléseinek és listáinak megtekintése
  • Keresőszó riport: A 10 leggyakrabban keresett kulcsszólista alapján láthatjuk, hogy mire keresnek többnyire a felhasználók. Láthatjuk a tipikus keresési elírásokat, megfogalmazásokat.
  • Szinoníma szótár és elírások: Megadhatóak keresőszavak szinonímái és elgépelt verziói, hogy a keresés biztosan célba érjen. Keresőszó szinonímák tömeges feltöltése
  • Megrendelés kiszolgálási folyamat: Admin felületen ellenőrizhető rendelési státuszok
  • Termékértékelések kezelése: Felhasználók által adott értékelések megtekintése, írott értékelés megjelenítésének ki/bekapcsolása. Írott értékelésre válaszadási lehetőség az admin felületről

Integrációk, automatizációk

  • Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
  • Mailchimp: Feliratkozás, leiratkozás 
  • Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
  • Google Analytics alap konverziókövetéssel
  • Marketing eszközök: Facebook pixel, Google termékek
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
    • Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
    • Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)

B2B SPECIFIKUS FUNKCIÓK


  • Partner szerződött ára: Árak megjelenítése partnertől függően, árak átvétele ERP rendszerből
  • Összes termékvariáns megjelenítése: B2B nézetben megjeleníthető az összes termékvariáns egy oldalon és kosárba is rakható egy kattintással
  • Raktárkészlet megjelenítése: B2B felhasználóknak megjeleneíthető a pontos darabszám és raktár helyszínek
  • B2B Kosár gomb: B2B esetben összes variáns kosárba rakását lehetővé tevő felület
  • Automatikus telephely feltöltés: B2B userek esetén az ERP-ből érkező telephelyek automatikusan fel vannak töltve
  • B2B terméklista: B2B terméklistázóban kisebb képek több információval. Több termék megjelenítése oldalanként, kompaktabb nézet.
  • Kosár import/export: Kosár exportálása/importálása XLS formátumban cikkszám, darabszám megadással, gyors újrarendelés
  • Hitelkeret megjelenítés: 
    • Partner hitelkeretének megjelenítése
    • Átutalásos fizetési lehetőség hozzáadása
    • A felhasználó számára csak a számára beállított fizetési feltételek érhetőek el.
    • Hitelkeret vizsgálat, lejárt számlák kijelzése
    • Lejárt számla vagy hitelkeret túllépés esetén korlátozás a fizetési módokban
  • Bejelentkezés után a profiloldalon elérhető funkciók: 
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intézményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
    • Számlák listája
  • B2B specifikus fizetési lehetőségek: A felhasználónál engedélyezett fizetési módok felajánlása, halasztott fizetés lehetősége
  • B2B felhasználói profil funkicók: 
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intéztményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
  • Felhasználói hierarchia: 
    • Adminisztrátor: teljes jogú felhasználó, aki a többi felhasználót meg tudja hívni a webshop használatára
    • Felhasználó: beállítható jogosultságú felhasználó, akinél beállítható, hogy:
      • Leadhat rendelést
      • Hozzáférhet számlákhoz
      • Hozzáférhet rendelésekhez
      • Megtekintheti a hitelkeretet
      • Megkapja a webshop által kiküldött üzeneteket
      • Módosíthatja a szállítási címet
      • Kiválaszhat fizetési módot

Bevezetési idő
Bevezetési idő

Egyedi megállapodás alapján.
 

  • Az átfutási idő jelentősen függ a kapcsolt külső (ERP, CRM, számlázó-, logisztikai- és egyéb) rendszerekkel történő integrációk komplexitásától, a megvalósítandó funkciók összetettségétől és egyediségétől.
  • A lehető leggyorsabb átfutás érdekében a projekt folyamatait több ponton párhuzamosítjuk.
Integráció más rendszerekkkel
Integráció más rendszerekkkel

Az ügyfél egyedi igénye alapján bármilyen rendszer integrációját megvalósítjuk, legyen szó például

  • ERP (vállalatirányítási rendszerek)
  • Logisztikai rendszerek
  • Számlázó rendszerek
  • Marketingmegoldások
  • CRM (ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerek)
  • Fizetési rendszerek

integrációjáról.

Vállalatirányítási rendszerek terén tapasztalattal rendelkezünk SAP Business One, Microsoft Dynamics NAV, Oracle JD Edwards, SugarCRM, OroCRM, Microsoft Dynamics CRM, Cégmenedzser, Vectory, SERPa integrációjában.

Kapcsolódó termékek
Kapcsolódó termékek
  • Mcomapp mobilshop applikáció

A mobil applikáció mind a B2B, mind a B2C szektor esetében jóval több, mint egy egyszerű értékesítési felület: a push üzenetek küldésétől az extra információk megjelenítéséig, a bolti hálózat támogatásától a digitalizált hűségkártyaprogram meglétéig számtalan módon kiaknázható az előnye.

Tudj meg többet az Mcomapp shop applikációról!

  • E-commerce ökoszisztéma

Indulj a Logishop webshoppal és fejleszd tovább értékesítési csatornáidat, építs ki szervesen együttműködő e-commerce ökoszisztémát!

A vállalat digitalizációs átalakulásához minden téren hozzájárulunk, legyen szó B2B, B2C webáruházról, mobil applikációról, a bolti folyamat digitalizációjáról, bolton belüli digitális megoldásokról. 

Tudj meg többet az E-commerce ökoszisztémáról!

Kapcsolódó tartalmak

Milyen webshop platformot érdemes választanod?
Webshop indítás: milyen platformot érdemes választanod?
Marketplace, bérelt webshop motor, vagy egyedi webáruház fejlesztés?

Webshop indításba kisebb büdzsé megléte esetén, kezdőként is bele lehet vágni, hiszen az online piacterek, illetve a bérelhető megoldások ezt lehetővé teszik. Ahogy fejlődik a vállalkozás, úgy érdemes továbblépni a testreszabott, egyedi webáruház készítés felé.

Megnézem
Milyen fejlesztésekkel érdemes reagálniuk az e-kereskedelmi szereplőknek a megváltozott vásárlási szokásokra?
Hogyan fejleszd tovább a webshopod 2021-ben?
Nézd meg a webinárról készült felvételt!

Milyen fejlesztésekkel érdemes reagálniuk az e-kereskedelmi szereplőknek a megváltozott vásárlási szokásokra? Friss kutatás a vásárlói szokások változásáról, tanácsok a BENU Gyógyszertár, a Mountex és a WhiskyNet képviselőitől.

Megnézem
Hogyan legyen sikeres a webshopod?
Hogyan legyen sikeres a webshopod?
Cikkgyűjtemény webshop indítás, webshop üzemeltetés témában.

Hasznos tanácsok, a kihívásokat és megoldásokat felvonultató esettanulmányok érdemben hozzájárulhatnak a vállalat webáruházának növekedéséhez. Összegyűjtöttük a témával foglalkozó írásainkat.

Megnézem
Referenciák
Ügyfeleink mondták

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.