LOGISHOP B2C WEBSHOP

Kiknek ajánljuk?
Kiknek ajánljuk?
  • Logishop Standard csomag: Olyan kis- és középvállalatoknak ajánljuk, amelyek fontos szerepet szánnak az értékesítési csatornáik között a webáruháznak, olyan platformot keresnek, amely magában foglalja a jövőbeni növekedés lehetőségét.
  • Logishop Pro csomag: Olyan kis-és középvállalatoknak ajánljuk, amelyek értékesítésében kiemelt szerepet kap az online csatorna, és tovább szeretné erősíteni ezt a platformját: egyedi fejlesztéseket tervez, amellyel a versenyhelyzetét kívánja javítani.
  • Logishop Enterprise csomag: Olyan nagyvállalatoknak ajánljuk, amelyek teljesen egyedi igényeikre keresnek megoldást.

Olvass tovább a Logishop webshop csomagokról.

Főbb funkciók
Főbb funkciók
A Logishop webshop funkciói Pro és Enterprise csomagokban a Standard funkciókon és integrációkon felül egyedi ügyféligényekkel egészülhetnek ki.

ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK


  • E-commerce UX best practice-ek alapján épített felület: UX Design csapat által optimalizált felhasználóbarát felület
  • GDPR-nek megfelelő működés: Projektszinten kialakítható GDPR adatletöltési lehetőség a felhasználó részére és felhasználók törölhetőségének beállítása
  • Reszponzív felület: A felhasználói felület automatikusan igazodik a látogató képernyőjének méretéhez, függetlenül attól, hogy mobilról, tabletről vagy asztali gépről van szó

FRONTEND - SHOP FELÜLET


Dinamikus termékkeresők és szűrők

A vásárló könnyedén eljuthat a kívánt termékhez

  • Termékek listázása: Termékek listázhatóak kategória vagy terméklista alapján
  • Kategóriák listázása: Főkategóriára kattintva listázhatóak az alkategóriák
  • Szűrés termék tulajdonságok alapján: A terméklistákban és kategória listákban termék tulajdonság alapú szűrés (pl. szín, méret)
  • Lenyíló menürendszer kategóriák és alkategóriák mutatásához: Vízszintesen elhelyezkedő főmenü, amiből vertikálisan nyílnak le az alkategóriák
  • Szabadszavas gyorskereső instant találati oldallal: Gépelés során a felhasználó számára azonnal megjelennek az eredmények a találati oldalon (pop-up terméklista a keresés alapján). A keresőszó gépelésével automatikusan szűkül a keresési eredmény.
  • Promóciós termékek kiemelése: Promóciós termékek esetén akciós ár kiemelt megjelenítése terméklistában és termék végoldalon

Termékvégoldal

Minden információ elérhető a termékvégoldalon belül, ezáltal a vásárlási flow nem szakad meg

  • Termékmegnevezés
  • Vásárlást támogató eszközök:
    • Képek - termék képek megjelenítése
    • Csatolt fájlok (tanúsítványok) - csatolható pdf dokumentum
    • Értékelések - vásárlói értékelések megjelenítése
    • Videó - termék videó megjelenítése
    • Specifikáció - termék részletes specifikációjának megjelenítése
  • Termékvariáns választó:  A termékvégoldalon az oldal elhagyása nélkül válthatunk a termékvariánsok között (pl. szín, méret alapján)
  • Kapcsolódó termékvariánsok listázása:  A termékvégoldalon megjelenik a kapcsolódó termékvariánsok listája (pl. szürke iPhone termék végoldalán a többi szín/háttértár változatok)
  • Termékkészlet információ:  Mutatja, hogy az egyes raktárakban az adott termékből van-e készleten 
  • Termék összehasonlítás:  Az összehasonlításra kerülő termékek egy beúszó oldalsávban jelennek meg, ezáltal a termékvégoldalról nem navigál el a rendszer
  • Kiemelt akciós termékárak:  Promóciós termékek esetén akciós flag és akciós ár megjelenítése terméklistában és termékvégoldalon

Vásárlási folyamat

A kosárba kerülő termékek kifizetése gördülékeny és akadálymentes

  • Kosár ideiglenes megjelenítése:  Termék kosárba rakása vagy kosárra kattintás esetén a beúszó kosár a vásárlás folyamatát nem szakítja meg. Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosároldal:  Az összes kosárba helyezett termék könnyen áttekinthető egyetlen oldalon (kosároldal). Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosár mentése: 
    • Regisztrált userek esetén kosár mentése kilépéskor és betöltése bejelentkezéskor
    • Anonim kosár lehetősége: a be nem jelentkezett felhasználók is kosárba tehetik a terméket, amely a paraméterezésnél meghatározott ideig megtartja a kosár tartalmát
  • Kupon megadása:  A kosár oldalakon adhatják meg a kuponkódokat a felhasználók
  • Egyoldalas checkout: 
    • A vásárlási folyamat befejezéséhez az egyoldalas checkout oldalon minden szükséges információ megadható, a rendelés véglegesíthető:
    • Azonosítás - Kiszállítás - Számlázás - Fizetés
    • Letisztult checkout oldal: csak a rendelés véglegesítéséhez szükséges információk jelennek meg az oldalon
  • Fizetési módok:  Simple Pay és Bigfish Payment fizetési módok közül választhatnak a vásárlók

Felhasználói profil

A bejelentkezett felhasználók itt állíthatják be profil, számlázási és szállítási adataikat, ellenőrizhetik nyitott és korábbi rendeléseiket, kedvencek listáját

  • Regisztráció és bejelentkezés:
    • Bejelentkezés adatok megadásával, illetve Google és Facebook gyors Login funkcióval is lehetséges
    • Elfelejtett jelszó funkció
  • Felhasználói profil oldal:
    • Profiladatok szerkesztése
    • Szállítási adatok
    • Számlázási adatok
    • Rendelések listája
    • Számlák listája
    • Facebook, Google fiók csatolása
    • Jelszó változtatás
  • Kedvencek lista:  Kedvenc termékek - kiemelt lista, amelyre a felhasználó termékeket tehet
  • Egyedi lista létrehozása:  Egyedi listák - felhasználó listákat hozhat létre és ezekre termékeket tehet
  • Megrendelés követés: 
    • Naprakész megrendelés megjelenítés az ügyfelek számára
    • Megrendelés státuszok kezelése

BACKEND - ADMIN FELÜLET


Modulárisan felépíthető főoldal

Építs vonzó főoldalt a dedikált modulok, a manuálisan összeállítható statikus, illetve szabályrendszer alapján generálódó dinamikus listák segítségével

  • Menüsáv: A fejléc és lábléc menüsávba terméklistákat és egyedi szöveges tartalmakat is helyezhetünk. Az admin felületen könnyedén átrendezhetőek a menüpontok drag and drop módszerrel.
  • Régiók: A tartalmak megjelenítésére szolgáló fixen elhelyezett terület a főoldalon. A régiók ki- és bekapcsolhatóak, igy a hozzájuk rendelt tartalom tetszés szerint elrejthető az oldalról. A régiók a bannersávokba helyezett bannerekhez rendelt tartalmakkal tölthetők fel
  • Bannersávok: Bannersávokba rendezhetjük bannereinket, amelyek megjelenítik a tartalmakat
  • Bannerek: A bannerek tartalmaink megjelenítésére szolgálnak. Bannerekhez a következő tartalmak rendelhetők: termék, kategória, lista, CMS tartalom
  • Egyedi terméklisták megjelenítése: Dinamikusan vagy statikusan létrehozott termék listák elhelyezése a főoldalon
  • Hírek / Blog modul: Dedikált hírek régió
  • Hírlevél feliratkozás modul: Hírlevél felíratkozás
  • Térképes üzletmegjelenítés modul: Térképen könnyen megjeleníthető marker, amelyre kattintva pop-upban megjelenik az üzlet neve, nyitvatartása, pontos címe, útvonalterv indításának lehetősége
  • Gyakran Ismételt Kérdések modul: Dedikált modul a GYIK megjelenítésére

Tartalom menedzsment

  • Statikus tartalmi modulok kezelése: Hírek/Blog tartalmak, hírlevél feliratkozás, térkép, GYIK tartalma
  • WYSIWYG szerkesztőfelület: Word-szerű szövegszerkesztő a hosszabb szövegek könnyű formázásához kép, videó, táblázat beszúrással és egyéb alapvető funkciókkal
  • Statikus címkék teljeskörű szerkesztése: Statikus címkék teljes körű szerkesztése az oldalon
  • Címkék létrehozása: Címkék segítenek a szöveges tartalmak dinamikus rendszerezéséhez
  • Konténerek és dinamikus konténerek: Szöveges tartalmak csoportokba rendezése konténerek segítségével lehetséges kétféleképpen: manuálisan statikus konténereket vagy címkék alapján dinamikus konténereket hozhatunk létre
  • Terméklista megjelenítése: A főoldalon egyes régiókban megjeleníthetünk egy adott terméklistát
  • Szöveges tartalmak létrehozása: Hírek/Blog létrehozása wysiwyg szerkesztő felületen
  • Tartalmak időzítése: A tartalmak (bannersávok, szövegek, konténerek, terméklisták) megjelenítése be/kikapcsolható és időzíthető (pl. egy Black Friday terméklista megjelenítését időzíthetjük csak a promóció idejére)
  • SEO modul:
    • A webshop moduljai sablonok szerinti meta adatokkal láthatóak el (Google, Facebook)
    • Automatikus és manuális SEO adatok kitöltése

Termékkatalógus kezelése

  • Statikus terméklisták létrehozása: Statikus terméklistákat hozhatunk létre termékek manuális hozzáadásával vagy felépíthetjük automatikusan, termékvariánsok meghatározásával 
  • Dinamikus terméklisták létrehozása: Automatikusan frissülő dinamikus listák létrehozása akár többszintes szabályrendszer felállításával (pl. szín=fekete és ár>10000 Ft)
  • Termék szűrhetőség beállítása: Termékenként és terméklistánként a felhasználó számára beállíthatók lehetséges szűrési feltételek
  • Termékparaméterek felvétele: Bármennyi paraméter felvehető, mely alapján szűrhető a termék (pl. szín, háttértár mérete)
  • Márkák létrehozása: Márkák hozzáadása
  • Terméksablonok létrehozása: Új termék létrehozásakor az itt létrehozott sablonokból válogathatunk
  • Termékvariánsok létrehozása: Minden termékhez beállítható több variáns (termékváltozat), pl. piros szék, zöld szék
  • Termék adatmodell:
    • Termék ára
    • Raktárkészlet
    • Tulajdonságok beállítása
    • Terméktípushoz sorolás
    • Szűrhető paraméterek beállítása: mire lehessen szűrni a terméket
    • Variánsképző paraméterek: mely paraméterek legyenek variánsképzők, amikből válogatni lehet a termékvégoldalon
    • Terméklisták
    • Termékkategóriák
  • Helyettesítő termék és kapcsolódó termékek kezelése: Termékkapcsolatok kezelése adminisztrátori felületen 

Kedvezmény rendszer

Folyamatosan bővülő vásárlást motiváló kedvezményrendszer

  • Csomagajánlatok: Promóciós termékcsomagok alkotása
  • Kuponok létrehozása
    • Kuponok: kedvezményekre jogosító kuponok generálása, amelyek a shop kosár oldalán válthatóak be
    • Kupon vonatkozhat a kosárra, adott termékre vagy szállítási díjra
    • Lehet fix vagy százalékos kedvezmény
    • Általános vagy felhasználóhoz kötött

Egyéb funkciók

  • Áruházak létrehozása: Áruházak, virtuális áruházak létrehozása és raktárak megtekintése
  • Admin felhasználók kezelése: Admin felhasználók és szerepköreik létrehozása/változtatása
  • Vásárlók listája: Összes vásárlónk adatainak, címeinek, rendeléseinek és listáinak megtekintése
  • Keresőszó riport: A 10 leggyakrabban keresett kulcsszólista alapján láthatjuk, hogy mire keresnek többnyire a felhasználók. Láthatjuk a tipikus keresési elírásokat, megfogalmazásokat.
  • Szinoníma szótár és elírások: Megadhatóak keresőszavak szinonímái és elgépelt verziói, hogy a keresés biztosan célba érjen. Keresőszó szinonímák tömeges feltöltése
  • Megrendelés kiszolgálási folyamat: Admin felületen ellenőrizhető rendelési státuszok
  • Termékértékelések kezelése: Felhasználók által adott értékelések megtekintése, írott értékelés megjelenítésének ki/bekapcsolása. Írott értékelésre válaszadási lehetőség az admin felületről

Integrációk, automatizációk
 

  • Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
  • Mailchimp: Feliratkozás, leiratkozás 
  • Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
  • Google Analytics alap konverziókövetéssel
  • Marketing eszközök: Facebook pixel, Google termékek
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
    • Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
    • Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)

Bevezetési idő
Bevezetési idő
  • Logishop Standard csomag: 3 hónap
     
  • Logishop Pro csomag: 6-9 hónap, az egyedi igények függvényében
     
  • Logishop Enterprise csomag: egyedi megállapodás alapján
Integráció más rendszerekkel
Integráció más rendszerekkel
Pro és Enterprise csomagokban a Standard lehetőségeken felül megvalósítjuk az egyedi ügyféligények alapján választott külső rendszerek integrációját. Tapasztalattal rendelkezünk SAP Business One, Microsoft Dynamics NAV, Oracle JD Edwards, SugarCRM, OroCRM, Microsoft Dynamics CRM, Cégmenedzser, Vectory, SERPa vállalatirányítási rendszerek integrációjában.


Standard csomag esetében az alábbi rendszerek integrációját biztosítjuk:
 

  • Vállalatirányítási rendszer: Cégmenedzser ERP
  • Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
  • Mailchimp: Feliratkozás, leiratkozás
  • Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
  • Google Analytics alap konverziókövetéssel
  • Marketing eszközök: Facebook pixel, Google termékek
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
    • Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
    • Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)
Kapcsolódó termékek
Kapcsolódó termékek
  • Mcomapp mobilshop applikáció

A mobil applikáció mind a B2B, mind a B2C szektor esetében jóval több, mint egy egyszerű értékesítési felület: a push üzenetek küldésétől az extra információk megjelenítéséig, a bolti hálózat támogatásától a digitalizált hűségkártyaprogram meglétéig számtalan módon kiaknázható az előnye.

Tudj meg többet az Mcomapp shop applikációról!

  • E-commerce ökoszisztéma

Indulj a Logishop webshoppal és fejleszd tovább értékesítési csatornáidat, építs ki szervesen együttműködő e-commerce ökoszisztémát!

A vállalat digitalizációs átalakulásához minden téren hozzájárulunk, legyen szó B2B, B2C webáruházról, mobil applikációról, a bolti folyamat digitalizációjáról, bolton belüli digitális megoldásokról.

Tudj meg többet az E-commerce ökoszisztémáról!

Kapcsolódó tartalmak

Eredményességnövelő e-kereskedelmi tippek
Eredményességnövelő e-kereskedelmi tippek
Milyen eszközökkel tudunk belépni az e-kereskedelmi piacra? Hogyan növeljük az értékesítést, ha már van webáruházunk?

A járvány következtében megugrott forgalomból csak akkor profitálhatunk hosszú távon, ha körültekintően megválasztott technológiai megoldásokkal élünk. Ehhez jól felépített, hatékony webáruházi rendszerre lesz szükségünk.

Megnézem
Mi szükséges ahhoz, hogy sikerre vidd a webáruházadat?
Mi szükséges ahhoz, hogy sikerre vidd a webáruházadat?
5 tipp az eredményes webshop és e-commerce stratégia kialakításához a várható piaci tendenciák függvényében

2021-ben a várakozások szerint világszerte 2.14 milliárdan vásárolnak online. Mi jelenti a legnagyobb kihívásokat a kereskedők számára? Milyen stratégia vezethet sikerre 2021-ben?

Megnézem
Hogyan legyen sikeres a webshopod?
Hogyan legyen sikeres a webshopod?
Cikkgyűjtemény webshop indítás, webshop üzemeltetés témában.

Hasznos tanácsok, a kihívásokat és megoldásokat felvonultató esettanulmányok érdemben hozzájárulhatnak a vállalat webáruházának növekedéséhez. Összegyűjtöttük a témával foglalkozó írásainkat.

Megnézem
Referenciák
Ügyfeleink mondták

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.