Digitális termékfejlesztés, MVP fejlesztés

Digitális termékfejlesztés, MVP fejlesztés
Digitális csillagromboló készítése helyett MVP irány? Lépj velünk piacra akár 12 hét alatt egy új webes vagy mobil alkalmazás tervezésével és fejlesztésével. A fejlődés érdekében lépésről lépésre haladva számíthatsz ránk a digitális termékfejlesztésben, továbbfejlesztésben is. Ha már üzleti oldalról körvonalazódott a FinTech, HealthTech, AgrárTech, E-commerce digitalizációs koncepciód, a szoftverfejlesztés megkezdése előtt javasoljuk validációs szolgáltatásunkat, ami Service Design módszerekkel és előzetes IT igényfelméréssel segíti a termékfejlesztési folyamatot, célzottabb haladást az egyedi digitális alkalmazás kialakításához.
Mit jelent a digitális termékfejlesztés?

A digitális termékekben gondolkodó startupok, vagy nagyvállalatok célja a gyors piacra lépés egy üzletileg megalapozott, már értéket képviselő, MVP (Minimal Viable Product) szintű működő megoldással.

Ez a leggyorsabban elkészíthető első üzemképes prototípus lehetővé teszi a koncepció gyors validálását, a termék célközönség általi tesztelését, és a további tökéletesítését. 

A gyors go-to-marketet követheti a termék továbbfejlesztése, az ügyféligények változásához igazítva.

Kiknek ajánljuk a digitális termékfejlesztés szolgáltatást?
Kiknek ajánljuk a digitális termékfejlesztés szolgáltatást?

Az új digitális termék, MVP megoldás fejlesztését eredményesen tudják alkalmazni azok a startupok és nagyvállalatok, akik szeretnének előrelépni a digitalizáció terén, és annak érdekében gyorsan megjelennének a piacon egy új digitális megoldással.

Ágazatok:

  • FinTech, HealthTech, GovTech, LegalTech, InsureTech, AgrárTech, EduTech
  • Bank és pénzügy, egészségügy, gyógyszeripar telekommunikáció, kereskedelem, fmcg
  • Gyártás
Miért a LogiNetet válaszd fejlesztő partnerednek?

Megfelelő technológiai tudás, tapasztalat és módszertan. Követjük és alkalmazzuk a technológiai újításokat, az ügyfél igényei alapján választjuk ki a megfelelő digitális megoldást, hogy az üzleti folyamatokat segítse, legyen szó egyedi szoftverfejlesztésről, webes vagy mobil app fejlesztéséről, weboldal készítésről. 90+ fős csapatunkba magasan képzett fejlesztő mérnökök, IT tanácsadók, rendszertervezők és UX designerek tartoznak. 15 éves szoftverfejlesztői tapasztalattal rendelkezünk.

Széles ágazati jelenlét. FinTech, HealthTech, telco, bank és pénzügy, mezőgazdaság, agráripar, gyógyszeripar, kereskedelem, oktatás.

End-to-end szoftverfejlesztés. Az ötlet kialakulásától kezdve végigkísérjük az ügyfelet a piaci megjelenést követő további fejlesztésig, supportig. UX-UI designer szakembereink a kezdetektől fogva bevonásra kerülnek a projektbe.

Keretrendszerek alkalmazása, hatékonyság. A szoftvert magas minőségű kész komponensek felhasználásával készítjük.

Tech lead biztosítása. A magasan képzett senior fejlesztőnk gyorsan és rugalmasan képes dönteni a felmerülő technológiai, rendszerszintű kérdésekben.

Rugalmasság, agilis módszertan. Gyorsan fel tudjuk mérni, hogyan valósulhat meg az MVP, mi legyen a scope: milyen funkciókat érdemes megvalósítani első körben. Ha változtatni kell valamin, akkor ezt gyorsan és céltudatosan megvalósítjuk.

Folyamatos információáramlás. Rendszeresen tájékoztatjuk az ügyfelet arról, hol tart a fejlesztés (heti standupok, rövid sprintek).

Növekedés támogatása. Kollégáink szemlélete növekedés fókuszú, tanácsaikkal célirányosan támogatnak téged, hogy lépésről lépésre haladhass a fejlődésben.

A továbbfejlődésben is partnered vagyunk. Lehetőség van a mobil alkalmazás, weboldal továbbfejlesztésére.

1. szolgáltatáscsomag: VALIDÁCIÓ - SERVICE DESIGN + IT IGÉNYFELMÉRÉS, RENDSZERTERVEZÉS

Kiknek ajánljuk?

Ha szeretnéd kialakítani az üzleti koncepciód egy digitális termék elkészítéséhez, vagy a már előzetesen elkészített koncepciód, igényed szeretnéd validálni user tesztek, interjúk és elemzések segítségével.

Átfutási idő: 4-6 hét

Mit tartalmaz a szolgáltatáscsomag?
 

I. Service Design


Szolgáltatás tervezés: egy szolgáltatás / termék felhasználói körének pontosítása, infrastruktúrájának, kommunikációs és anyagi elemeinek megtervezése.

  • Persona Board workshop: az ügyféllel közösen kidolgozzuk a Persona Boardokat, amik bemutatják a potenciális felhasználói célcsoportok lehetséges fájdalompontjait, félelmeit, motivációit, céljait, amelyekre a szolgáltatás választ nyújthatna.
  • Felhasználói interjúk segítségével validálhatóak és alakíthatóak a Persona Board megállapítások.
  • Versenytárs elemzés: feltérképezzük és megismerjük a versenytársak erősségeit, gyengeségeit. A szolgáltatásaikat és UI felületeiket részletesebben elemezzük UX szempontból, hogy miként és milyen választ adnak egyes problémákra.
  • Értékajánlat (Value Proposition) workshop: megvizsgáljuk az új digitális terméket aszerint, hogy funkciói milyen értékeket/megoldásokat közvetíthetnek a felhasználó felé, és mennyiben tér el a versenytársakétól.
  • Impact-Effort mátrix: a termék funkcióit osztályozzuk aszerint, hogy mekkora erőforrást igényel az elkészítésük és mekkora értéket képviselnek a felhasználói folyamatokban. A gyakorlat segítségével priorizálhatóak a funkciók, megalkotható az MVP.
  • User journey-t készítünk az MVP-ben megfogalmazott funkcionalitásra. A journey táblázatos formában mutatja be a szolgáltatás használatának különböző lépéseit.
     
II. UX validáció

 

  • UI prototípus készítése: kattintható prototípus segítségével demozható és tesztelhető a digitális termék.
  • Felhasználói tesztelés: a prototípuson felhasználói teszteket végzünk, ahol kiderülhet, hogy például egyes funkciók nem világosak a felhasználók számára, avagy egy áttekinthetetlen felület elakadáshoz vezet. Az így előforduló hibák még az alkalmazás élesítése előtt módosíthatóak annak érdekében, hogy optimális felhasználói élményt nyújtson.
  • Logó és arculati tervezés (opcionális): a logó tervezésével párhuzamosan készül a design kit, mely meghatározza a digitális felületeken használható alapvető arculati elemeket: betűtípus(ok), címsorok, bekezdés stílusok, színpaletta, spacing/térközök, logó mutációk (app logó, favicon, stb).
     
III. IT igényfelmérés, előzetes rendszerspecifikációs tervezés


A termékfunkciók és a scope tisztázása IT tanácsadók és UX/UI designerek segítségével

Funkcionális igényleírás, előspecifikáció készítés: 

  • Az előzetesen ismertetett ötleteket és igényeket részletesebben lebontjuk, felvázoljuk a megvalósításra vonatkozóan a lehetséges szcenáriókat.
  • Meghatározzuk a működéshez minimálisan szükséges MVP funkciókört (MVP scope-ot), ami a 2. Bevezetési szolgáltatáscsomagban megvalósítandó feladatok alapját képezi.
  • Az MVP scope mellett összeállítjuk a backlogba kerülő funkciókat, amelyek további fejlesztések alapját képezhetik.
  • A kész specifikáció véglegesítése, a felmerülő kérdések megválaszolása, az esetleges módosítások erős ügyfél dedikációt is igényelnek.
  • Az IT tanácsadók mellett a szakaszba több ponton is bevonjuk a UX/UI csapatot.

Iparági know-how, szakmai tudás átadása az ügyfélnek: a tanácsadók aktív, széleskörű piaci tapasztalatával támogatják az ügyfél üzleti igényeihez leginkább illeszkedő alkalmazás kialakítását ( pl. akár választási lehetőségek felajánlásával).

2. szolgáltatáscsomag: BEVEZETÉS - TERVEZÉS + FEJLESZTÉS + ÉLESÍTÉS

Átfutási idő: minimum 12 hét az MVP elkészítéséig

Mit tartalmaz a szolgáltatáscsomag?
A bevezetési, alkalmazás fejlesztési folyamat főbb lépései:

  • Funkcionális tervezés
     
  • UX, UI design készítés
     
  • Fejlesztés: az egyedi alkalmazás funkcióinak elkészítése, integrációk megvalósítása. A projektben részt vesznek: UX, UI designerek, fejlesztők, IT tanácsadók, projekt managerek, tesztelők, illetve erős ügyfél oldali dedikáció is szükséges.
     
  • MVP digitális termék UAT átadása: a digitális termék UAT (User Acceptance Test) verziójának elkészítése.
     
  • Az MVP digitális termék élesítése: go-live, after-go-live babysitting.
3. szolgáltatáscsomag: SUPPORT - KARBANTARTÁS + ÜZEMELTETÉS + TOVÁBBFEJLESZTÉS

Kiknek  ajánljuk? 

Ha a már elkészült MVP alkalmazásod szeretnéd karbantartani, üzemeltetni, és továbbfejleszteni a scope kialakítása során a backlogba került funkciókkal, a felhasználói visszajelzésekből kieső változtatásokkal, új igényeiddel.

Mit tartalmaz a szolgáltatáscsomag?

  • Fejlesztés: Erőforrás lekötéssel lehetőség van a backlogba került funkciók elkészítésére, és az alkalmazás továbbfejlesztésére új funkciókkal.
     
  • Karbantartás ügyfélszolgálati szolgáltatás: biztosítottak a hibajavítások, a digitális termék folyamatos karbantartása, az ügyfél igényei alapján választott rendelkezésre állással.
     
  • Üzemeltetés, rendszergazdai szolgáltatás
    (opcionálisan választható, ügyféligény szerint)
Hogyan tudod igénybe venni a szolgáltatást?
Hogyan tudod igénybe venni a szolgáltatást?

1. Kapcsolatfelvétel: miután kapcsolatba léptél velünk e-mailen, vagy a weboldalunkon keresztül, 3 munkanapon belül válaszolunk a megkeresésedre.

2. Időpont egyeztetés: e-mailen, vagy telefonon egyeztetünk időpontot egy online igényfelmérő beszélgetésre.

3. NDA aláírása, innovatív termék, ötlet szellemi jogának megvédése: titoktartási szerződést kötünk az innovatív megoldásodra, számíthatsz a diszkréciónkra. Partnert is tudunk ajánlani, aki innováció menedzsmenttel, szellemi alkotás tulajdonjogának a levédésével foglalkozik.

4. Igényfelmérő beszélgetés: az online beszélgetés célja az üzleti igény megértése

5. Ajánlatadás

6. Szerződéskötés

7. A kiválasztott szolgáltatáscsomag megvalósítása

Fintech alkalmazás referencia: Instacash
Fintech alkalmazás referencia: Instacash
  • Cél: Pénzügyi startupként egy enterprise szintű, a banki elvárásoknak megfelelő, de ugyanakkor a startupokra jellemző rugalmasságú alkalmazás kialakításában gondolkodtak.
  • Kihívások: A hiteligénylési folyamat újragondolása UX szempontból, 3rd party rendszerek integrációja, PSD2 irányelvre épülő szolgáltatások kialakítása, MNB audit, MVP indulás 12 hét alatt
  • Megoldás: Digitális banki piacteret épített ki, amely lehetővé tette, hogy a teljes hitelezési folyamatot az online felületen végig tudja vinni az ügyfél.

Olvasd el az Instacash esettanulmányunkat!

Healthtech, egészségügyi  alkalmazás referencia: XLab
Healthtech, egészségügyi alkalmazás referencia: XLab
  • Cél: Az XLab egy hazai HealthTech startup, amely azzal a céllal jött létre, hogy a felhasználók a laborleleteiket egy web alkalmazáson keresztül digitálisan, átláthatóan és idősorosan tekinthessék meg, szemben a jelenlegi megoldással, ami egy emailben kiküldött PDF dokumentum.
  • Megoldás: A webes alkalmazásba belépve a felhasználó számára a leletek eredményei könnyen átláthatóak és visszakereshetőek. Világos, hogy az egyes értékek mit jelentenek, és a korábbi leletek eredményeihez képest milyen irányba változtak.

Olvasd el az xLab esettanulmányunkat!

Pénzügyi alkalmazás referencia: Fair Pay Control
Pénzügyi alkalmazás referencia: Fair Pay Control
  • Cél: Olyan innovatív megoldást dolgoztak ki a kintlévőségek kezelésére, amely szakít a klasszikus követeléskezelés módszereivel, és a prevencióra helyezi a hangsúlyt, lehetőséget nyújtva szükség esetén a jogi eljárás azonnali elindítására is. 
  • Megoldás: Az automatizált számlamenedzsmentet, pénzügyi adminisztrációt és jogi szakértői támogatást ötvöző rendszer segítségével nincs több kínos telefon, elmaradt fizetési értesítő, összeomló cashflow terv. A Fair Pay kintlévőségkezelő rendszer a 2022-es év digitalizációs projektje lett: az IVSZ szakmai zsűrije Gyurós Tibor-díjjal jutalmazta az innovatív szolgáltatást.

Olvasd el a Fair Pay Control esettanulmányunkat!

EduTech referencia, nemzetközi platform az egyetemre jelentkezők mentori támogatására: Witmeup
EduTech referencia, nemzetközi platform az egyetemre jelentkezők mentori támogatására: Witmeup
  • Cél: A webes alkalmazásban az egyetemekre jelentkező diákok felvehessék a kapcsolatot a már ott tanuló hallgatókkal, a mentorokkal, akik tapasztalataikkal támogatják a jelentkezőket az egyetemre jelentkezésen keresztül a sikeres beilleszkedésig. 
  • Megoldás: Az üzleti modell alapja, hogy a diákok a mentori támogatásért bizonyos díjat fizetnek. Az oldal számos megoldással segíti a felhasználók kommunikációját és a mentorálást: mérföldkövekre osztható mentorálási folyamat, belső chat, tetszés szerint kialakítható e-learning felületek, személyre szabható szerződéskötés és számlázás. A witmeup emellett egy közösségteremtő fórum is a mentorok számára.

Olvasd el a Witmeup esettanulmányunkat!

Egyéb megoldásaink, egyedi webes és mobil alkalmazás fejlesztések
Egyéb megoldásaink, egyedi webes és mobil alkalmazás fejlesztések
  • Blockchain: kriptovaluta kezelése
  • Egyedi e-commerce fejlesztések
  • B2C és B2B webshop készítés, B2C és B2B marketplace fejlesztés
  • Egyedi mobil applikácó fejlesztések
  • Mobilshop applikációk

Nézd meg referenciáinkat!

Tudj meg többet rólunk, hogyan dolgozunk, hogyan segítjük ügyfeleink online növekedését!

Ügyfeleink mondták

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.