UX Design

Egy e-kereskedelmi megoldás sikere elválaszthatatlan a tervezett ügyfélélménytől, hiszen bevételünk azon múlik, mennyire sikerül digitális értékesítési csatornánkkal kielégítenünk vásárlóink elvárásait. Épp ezért nélkülözhetetlen a fejlesztések során az ezen dolgozó UX designerek munkája. A LogiNet munkáinál saját UX és UI designerekből álló csapatunk, a 22 Media szakemberei biztosítják a felhasználók igényeire hangolt megoldásokat ügyfeleinknek.

A UX designerek szaktudásukkal kijelölik a fejlesztés fő irányát, felmérik, hogy ügyfeleink miként használnák céljaik eléréséhez weboldalunkat vagy mobilapplikációnkat. Könnyen és kényelmesen kezelhető felületeket terveznek, ehhez elkészítik a grafikai anyagokat is. Mérik az egyes design javaslatok hatékonyságát, a felhasználói tesztek eredményét beépítve alakítják ki azt a változatot, ahol ügyfeleinknek élmény lesz a vásárlás.

Pontosan mit csinálnak a UX és UI designerek?

Munkájuk része a digitális stratégiai tervezés, a versenytársak felmérése. Felkutatják, miként használná célcsoportunk digitális eszközeinket. Ennek mentén elkészítik azok vázlatait, grafikai terveit, majd még a fejlesztés megkezdése előtt felhasználói tesztekkel mérik azok hatékonyságát. A visszajelzések felhasználásával folyamatosan finomítják a javaslatokat, designt, amíg az tökéletesen azt nem nyújtja, amit ügyfeleink keresnek.

Miért éri meg a UX-be fektetni?

Amennyiben kihagyjuk online fejlesztéseinkből a UX designerek képességeit, dupla veszteséget kockáztatunk: ügyfeleink ugyanis nem szívesen vásárolnak bonyolult, nehézkes felületeken. Így elbukjuk a vásárlások bevételeit, plusz állnunk kell azokat a költségeket is, amelyek digitális értékesítési eszközeink utólagos, felhasználócentrikus javítása, módosítása jelent. A UX módszertan nagy előnye, hogy még a fejlesztés megkezdése előtt vásárlóbaráttá tudjuk tenni online értékesítési eszközeinket, amivel időt és pénzt spórolhatunk egyszerre.

Hogyan lehet mérni, mit szeretnének a vásárlók?

A UX szakemberek módszertant követve dolgoznak, kialakítanak egy feltevést, majd a felhasználói elégedettség felmérésével validálják azt a megtakarítás érdekében. Ehhez olyan kvalitatív eszközöket használnak, mint a user teszt, az interjú vagy a terepszemle, míg kvantitatív módszereik között online kérdőívek, remote tesztek és analitikák szerepelnek. 

Kiknek ajánljuk szolgáltatásunkat?

Aki online értékesítésben gondolkozik és elégedett ügyfeleket szeretne iparágtól függetlenül, annak szüksége lesz a UX és UI designerek munkájára.

Referenciák

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.