Auchan mobil applikáció redesign

Átalakult az Auchan mobil alkalmazás: új design, korszerűbb funkciók

Korszerűbb design, a vásárlói igényekhez jobban igazodó funkciók, a hűségkártya gördülékenyebb használata jellemzi az Auchan Magyarország megújult mobil applikációját, amely közel öt hónapos fejlesztést követően 2020 februárjában élesedett. Az alkalmazás redesign eredménye az adatokban is megmutatkozik: számottevően nőtt az aktív felhasználók száma, a leadott rendelések száma és az app forgalma, miközben a felhasználók is pozitívan értékelték a változást. A projektben a LogiNet és UX csapata, a 22. design vett részt.

Előzmények
Előzmények

Célok és kihívások
Célok és kihívások

Megoldás
Megoldás

Eredmények
Eredmények

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.