Witmeup startup fejlesztés

Online nemzetközi platform az egyetemre jelentkezők és mentorok összekötésére. Egy sikeres startup ötlet

witmeup.com előtt nem létezett olyan nemzetközi platform, amely kapcsolatot teremt a külföldön tanult mentorok és olyan leendő diákok között, akik személyes élményekre és kézzelfogható tanácsokra vágynak azoktól, akik már bejutottak álmaik egyetemére. A LogiNet által fejlesztett weboldalon jelenleg öt kontinens közel 3000 mentora érhető el, akik első kézből, több mint ezer egyetemmel kapcsolatban tudnak információt nyújtani az érdeklődőknek. A diákok nemcsak kiválaszthatják a számukra megfelelő mentort, hanem ők határozhatják meg azt is, hogy egy adott összegért pontosan milyen szolgáltatást és információt szeretnének

Hiánypótló platform a nemzetközi felsőoktatási piacon

A weboldalon kétféle regisztrációra – érdeklődő diákként, illetve nemzetközi mentorként – van lehetőség. A diákok egy többszörös szűrő segítségével választhatják ki, hogy melyik város melyik egyeteme iránt érdeklődnek. A mentorok szolgáltatásai – az egyetem bemutatása, pályázati folyamat ismertetése, motivációs levél vagy esszé írása, szállással és mindennapokkal kapcsolatos tanácsadás – kézzelfogható és gyors segítséget jelentenek a diákoknak.

A projekt decemberi indulása óta rendkívül impozáns számokat mutat: jelenleg 140 ország közel 1100 egyeteme szerepel a weboldalon, a mentorok és a résztvevő diákok folyamatosan növekvő számából is látszik, hogy hiánypótló platform jött létre a nemzetközi felsőoktatási piacon.

Számos saját fejlesztésű funkció

Az igények felmérése után a weboldal fejlesztéséhez és CMS funkciók megvalósításához Symphony alapú Loginet Platformra építkeztünk, amely a kész modulok mellett arra is lehetőséget nyújt, hogy a későbbi fejlesztéseket gyorsabban és költséghatékonyabban végezzük el. Az oldal számos innovatív, saját fejlesztésű funkcióval rendelkezik: az egyik kiemelt feature a szerződéskötés és a számlázás személyre szabhatósága, rugalmassága. A mentorálási folyamatot a résztvevők közösen mérföldkövekre osztják fel, a mentorok csak azt követően kaphatják meg a szolgáltatás ellenértékét, amennyiben mindkét fél beleegyezik az adott szakasz teljesítésébe. A rendszerbe több, böngészőn keresztül használható számlázóprogramot integráltunk.

A kapcsolattartás egy belső zárt kommunikációs csatornán valósul meg, a belső chatben lehetőség van dokumentumok és videók megosztására is.  Az oldal szolgáltatásait blogmotorral is kiegészítettük: az egyetemek oldalán a mentorok minden felhasználó számára elérhető tartalmakat oszthatnak meg. A weboldal alkalmas belső tréningek, e-learning felületek kialakítására is.

Agilis metodológián alapuló projektszervezés

A fejlesztés során szorosan együttműködtünk a start-up alapítóival, akik kifejezetten értékelték, hogy nemcsak technológiai kompetenciáinkkal, hanem kreatív ötleteinkkel, valamint a felhasználói élményhez kapcsolódó tapasztalatainkkal is segítettük a projekt sikerét. A fejlesztéshez passzolt az agilis metodológián alapuló projektszervezés, a projektet 22 sprintben vittük végig. A megrendelő számára garantált a transzparencia (büdzsé felhasználása, az egyes sprintek eredményeinek értékelése és felülvizsgálata, valamint alkalmazkodás a fejlesztés során bekövetkező üzleti és technikai változásokhoz): a folyamat így csökkenti a kockázatokat és növeli a megrendelői elégedettséget.

A Witmeuppal a jövőben is együtt dolgozunk

A weboldal supportján túl számos kisebb-nagyobb fejlesztés valósul meg az oldalon, amelyek tovább egyszerűsítik a platform használatát és folyamatosan új lehetőségeket adnak a mentorok és mentoráltjaik kezébe.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.