WEBSHOP ÖKOSZISZTÉMA

Kiknek ajánljuk?
Kiknek ajánljuk?

A LogiNet e-kereskedelemi Alaprendszer – Webshop ökoszisztéma megoldásait elsősorban nagyvállalatoknak ajánljuk. Hiszen robosztus, mégis teljesen testre szabható e-commerce keretrendszere tökéletesen illeszkedik azok vállalati folyamatihoz, IT infrastruktúrájához, támogatórendszereihez.

Kitűnő megoldást jelenthet azoknak a középvállalkozásoknak is, akik kinőtték a bérelhető, „dobozos” webshopok behatárolt lehetőségeit, egyedi igényekre szabható digitális megoldást keresnek értékesítésük támogatásához gyors kivitelezéssel, kedvező ár-érték arány mellett.

Termékünk képességeit sikeresen aknázhatják ki olyan startupok is, amelyek üzleti tevékenységében kiemelt hangsúllyal bír a digitális értékesítés.

Főbb funkciók
Főbb funkciók

WEB ÉS MOBIL FRONTEND

A teljesen reszponzív webes frontend standard technológiákkal - html5, css, vue.js – készült, támogatja az összes elterjedt böngésző használatát, asztali gépeken és mobil eszközökön egyaránt. 

  • Dinamikus termékkereső és listázó felületek, termék összehasonlítás, utoljára megtekintett termékek
  • Termék keresés és szűrés a jellemzők, gyártók és promóciók alapján
  • Kedvenc termékek, termékértékelés, saját listák, már rendelt termékek
  • Leírásokkal, jellemzőkkel, különböző termékvariánsokkal, képekkel és promócióval ellátott termékoldalak 
  • Kosár funkció, összegzéssel és részletes tétellistával, kosár import-export, kosár megosztás
  • Felhasználóbarát checkout folyamat, a korábban megadott adatok egyszerű betöltésével
  • Intelligens termékkereső autocomplete funkcióval, népszerű keresésekkel és kulcsszó javaslatokkal
  • Keresőoptimalizált felület: formázott url-ek, sablonokkal kezelhető metaadat beállítások, szemantikus tartalom 
  • Rendeléskövető, önkiszolgáló és automatikus értesítő funkciók

TERMÉKKATALÓGUS

A termékkatalógus adja minden online kereskedelmi alkalmazás alapját, hiszen egy részletes, naprakész adatbázis elengedhetetlen a sikerhez. Segítünk egységes rendszerben kezelni ennek minden elemét: kategóriák, jellemzők, képek, fájlok és sok minden más. 

  • Kategóriafa dinamikus kezelése, bármilyen mélységig
  • Kategóriákra jellemző termék attribútum sémák felhasználó általi definiálása
  • A kategóriák és a tulajdonságok összekötése adminisztrációs felületen keresztül 
  • Termék és variánsainak összekötése (pl. telefon többféle háttértárral, póló több méretben)
  • Termék adminisztráció egyszerűen használható webes felületen keresztül 
  • Termékekhez kapcsolódó képek és fájlok 
  • Termékek listázása batch fájlba .xls, .xml és .csv kiterjesztéseken keresztül 
  • B2B árlisták, felhasználói egyedi árak, egyéb árkedvezmények kezelése 
  • Készletgazdálkodás, összetett raktárkészlet kezelés és lockolás háttérrendszeri integrációval

PROMÓCIÓK

Szabályok mentén vezérelhető promóciós motorunk olyan korszerű eszköz az értékesítők kezében, amellyel könnyedén megragadható a vásárlók figyelme, egyszerűen adhatunk ki testre szabott ajánlatokat.

Promóciók definiálása és egymásra épüléseik szabályainak paraméterezése:

  • Egyszerű fix vagy százalékos árcsökkentés, illetve fix áras kedvezmények 
  • Szabályalapú kedvezmények összekötése a kiválasztott kategóriákkal, márkákkal, szállítási módokkal, stb. 
  • Kuponos kedvezmények: kuponkóddal elérhető kedvezmények vagy ajándékok 
  • Sávos mennyiségi kedvezmények
  • Akciós csomagok és összevont kedvezmények 
  • Célcsoportra és személyre szabott promóciók 
  • Termék-kiemelési funkciók: flag-ek és matricák kezelése

RENDELÉSEK KEZELÉSE

A megrendelés kiszolgálása legalább annyira meghatározó a felhasználói élmény szempontjából, mint a vásárlás folyamata. Megoldásunk leegyszerűsíti a vásárlók megrendeléseinek követését, kezelését, lehetővé teszi, hogy ügyfélszolgálata elhelyezze, frissítse azokat.

  • Konfigurálható megrendelés-kiszolgálási folyamat 
  • A megrendelések különböző státuszaihoz kijelölhető felelős felhasználói csoportok 
  • Vásárló, cég, termék, dátum, stb. alapján kereshető és szűrhető megrendelések 
  • Automatikus és testreszabható értesítések kiküldés e-mailben a vevőnek
  • Szerkeszthető megrendelési adatok, termékek törlése és hozzáadása 
  • Fizetési módok, változó megrendelés végösszegek kezelése, foglalások és visszautalások kezelése
  • Megrendelés követő felület a felhasználók számára
  • Futárcég rendszerrel történő összekötés
  • Kötegelt (batch) fájlok feldolgozása

VÁLLALATI FUNKCIÓK

A nagyvállalati funkciók azon túl, hogy segítik a gördülékeny jelentéskészítést, számos fokozott biztonsági fejlesztést is tartalmaznak, amelyek nélkül elképzelhetetlen az értékesítés ilyen cégméretnél.

  • Kifinomult adminisztrátori jogosultságkezelés 
  • Az adminisztrációs rendszer biztonságos használata egyszeri belépésre alkalmas jelszavakkal 
  • Jelszóbiztonsági irányelvek adminoknak és felhasználóknak 
  • Biztonsági jelentések és naplózások 
  • Tevékenységek naplózása – ki, mikor, mit csinált az oldalon 
  • Integrációs aktivitások logolása és megtekintése

API INTEGRÁCIÓ

Az elszigetelt alkalmazások kora lejárt. Mindenki rendelkezik egy már működő IT infrastruktúrával, így csak olyan új megoldás jöhet számításba, amely összeilleszthető, a már használt rendszer többi elemével. A LogiNet e-kereskedelmi alaprendszerének beépített funkciói támogatják az ERP (vállalatirányítási) és CRM (ügyfélkapcsolat-kezelési) integrációs eszközöket, sőt, webshop ökoszisztémánk rendelkezik beépített preintegrációval a legnépszerűbb ilyen szoftveres megoldásokhoz.​​​​​
 

  • SAP Business One
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Oracle JD Edwards
  • SugarCRM, OroCRM, Microsoft Dynamics CRM
  • Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer
Átfutási idő
Átfutási idő
  •  6-9 hónap a projekt elindításától számítva az új webshop éles működéséig.
  • Az átfutási idő jelentősen függ a kapcsolt külső (ERP, CRM, számlázó-, logisztikai- és egyéb) rendszerekkel történő integrációk komplexitásától, a megvalósítandó funkciók összetettségétől és egyediségétől.
  • Érdemes számolni a projektrésztvevők szabadságaival, a nyári időszak általános lassulásával is.
  • A lehető leggyorsabb átfutás érdekében a projekt folyamatait több ponton párhuzamosítjuk.
Iparági megoldások
Iparági megoldások

Élelmiszeripar, FMCG iparág, építőipar, gyógyszeripar, kereskedelem szinte minden olyan iparágban, ahol az online értékesítés fontos a vállalkozás számára.

Kapcsolódó termékek
Kapcsolódó termékek

Mobil applikáció, appshop

A mobilról érkező vásárlók eléréséhez hatékony megoldás egy natív applikáció, amely a vásárlás ösztönzéséhez, a felhasználói élmény fokozásához push notification eszközzel is rendelkezik. Tudj meg többet mobilshop applikáció termékünkről, az Mcomapppról!

 

Technológia
Technológia

A LogiNet e-kereskedelmi alaprendszer alapját a modern és megbízható programnyelvek, keretrendszerek és a nagyvállalati szintű nyílt forráskódú technológiák biztosítják.
 

  • PHP7 programnyelv
  • Symfony4 keretrendszer
  • Standard web frontend összetevők: HTML5, CSS3 
  • Vue.js keretrendszer
  • SOAP/XML és RESTful/JSON
Referenciák
Ügyfeleink mondták

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.