WEBSHOP ÖKOSZISZTÉMA
Az online értékesítés alaprendszere
Komplex e-commerce megoldásunk magában fogalja a webáruházat és CMS rendszereket, biztosítja a termékek, promóciók és a teljes rendelésfolyamat kezelését. Könnyen integrálható. A standard megoldástól a teljesen egyedi igények lefedéséig.
Kérje ajánlatunkat!
WEBSHOP ÖKOSZISZTÉMA

- Webshop termékünk lehetővé teszi a gyors piaci bevezetést
- Kiszolgáljuk az egyedi igényeket
- Rendszerünk kezeli a megnövekedett forgalmat
- Megvalósítjuk a támogatórendszerek integrációját
- Gondolunk a jövőre is, a webáruház bármikor továbbfejleszthető

- B2C vásárlásokat segítő megoldások: intelligens termékkereső, rendeléskövető funkciók, e-mail küldés és címzett listák kezelése
- B2B webshop funkciók: viszonteladói, gyártói felületeken az újrarendeléseket támogató funkciókat építettük be, valamint kiemelt szerepet kapott a jogosultságok, egyedi ügyfélárak, hitelkeret kezelése, partnerek forgalmi adatainak megjelenítése, számlák kezelése

- Dedikált kapcsolattartást biztosítunk a fejlesztés, üzemeltetés és support időszak során is
- UX, Service Design módszertant alkalmazunk, amivel könnyen, gyorsan használható felületeket hozunk létre, kimagasló átláthatósággal, ügyfélbarát megoldásokkal.
- A határidők betartását prioritásként kezeljük
A LogiNet e-kereskedelemi Alaprendszer – Webshop ökoszisztéma megoldásait elsősorban nagyvállalatoknak ajánljuk. Hiszen robosztus, mégis teljesen testre szabható e-commerce keretrendszere tökéletesen illeszkedik azok vállalati folyamatihoz, IT infrastruktúrájához, támogatórendszereihez.
Kitűnő megoldást jelenthet azoknak a középvállalkozásoknak is, akik kinőtték a bérelhető, „dobozos” webshopok behatárolt lehetőségeit, egyedi igényekre szabható digitális megoldást keresnek értékesítésük támogatásához gyors kivitelezéssel, kedvező ár-érték arány mellett.
Termékünk képességeit sikeresen aknázhatják ki olyan startupok is, amelyek üzleti tevékenységében kiemelt hangsúllyal bír a digitális értékesítés.
WEB ÉS MOBIL FRONTEND
A teljesen reszponzív webes frontend standard technológiákkal - html5, css, vue.js – készült, támogatja az összes elterjedt böngésző használatát, asztali gépeken és mobil eszközökön egyaránt.
- Dinamikus termékkereső és listázó felületek, termék összehasonlítás, utoljára megtekintett termékek
- Termék keresés és szűrés a jellemzők, gyártók és promóciók alapján
- Kedvenc termékek, termékértékelés, saját listák, már rendelt termékek
- Leírásokkal, jellemzőkkel, különböző termékvariánsokkal, képekkel és promócióval ellátott termékoldalak
- Kosár funkció, összegzéssel és részletes tétellistával, kosár import-export, kosár megosztás
- Felhasználóbarát checkout folyamat, a korábban megadott adatok egyszerű betöltésével
- Intelligens termékkereső autocomplete funkcióval, népszerű keresésekkel és kulcsszó javaslatokkal
- Keresőoptimalizált felület: formázott url-ek, sablonokkal kezelhető metaadat beállítások, szemantikus tartalom
- Rendeléskövető, önkiszolgáló és automatikus értesítő funkciók
TERMÉKKATALÓGUS
A termékkatalógus adja minden online kereskedelmi alkalmazás alapját, hiszen egy részletes, naprakész adatbázis elengedhetetlen a sikerhez. Segítünk egységes rendszerben kezelni ennek minden elemét: kategóriák, jellemzők, képek, fájlok és sok minden más.
- Kategóriafa dinamikus kezelése, bármilyen mélységig
- Kategóriákra jellemző termék attribútum sémák felhasználó általi definiálása
- A kategóriák és a tulajdonságok összekötése adminisztrációs felületen keresztül
- Termék és variánsainak összekötése (pl. telefon többféle háttértárral, póló több méretben)
- Termék adminisztráció egyszerűen használható webes felületen keresztül
- Termékekhez kapcsolódó képek és fájlok
- Termékek listázása batch fájlba .xls, .xml és .csv kiterjesztéseken keresztül
- B2B árlisták, felhasználói egyedi árak, egyéb árkedvezmények kezelése
- Készletgazdálkodás, összetett raktárkészlet kezelés és lockolás háttérrendszeri integrációval
PROMÓCIÓK
Szabályok mentén vezérelhető promóciós motorunk olyan korszerű eszköz az értékesítők kezében, amellyel könnyedén megragadható a vásárlók figyelme, egyszerűen adhatunk ki testre szabott ajánlatokat.
Promóciók definiálása és egymásra épüléseik szabályainak paraméterezése:
- Egyszerű fix vagy százalékos árcsökkentés, illetve fix áras kedvezmények
- Szabályalapú kedvezmények összekötése a kiválasztott kategóriákkal, márkákkal, szállítási módokkal, stb.
- Kuponos kedvezmények: kuponkóddal elérhető kedvezmények vagy ajándékok
- Sávos mennyiségi kedvezmények
- Akciós csomagok és összevont kedvezmények
- Célcsoportra és személyre szabott promóciók
- Termék-kiemelési funkciók: flag-ek és matricák kezelése
RENDELÉSEK KEZELÉSE
A megrendelés kiszolgálása legalább annyira meghatározó a felhasználói élmény szempontjából, mint a vásárlás folyamata. Megoldásunk leegyszerűsíti a vásárlók megrendeléseinek követését, kezelését, lehetővé teszi, hogy ügyfélszolgálata elhelyezze, frissítse azokat.
- Konfigurálható megrendelés-kiszolgálási folyamat
- A megrendelések különböző státuszaihoz kijelölhető felelős felhasználói csoportok
- Vásárló, cég, termék, dátum, stb. alapján kereshető és szűrhető megrendelések
- Automatikus és testreszabható értesítések kiküldés e-mailben a vevőnek
- Szerkeszthető megrendelési adatok, termékek törlése és hozzáadása
- Fizetési módok, változó megrendelés végösszegek kezelése, foglalások és visszautalások kezelése
- Megrendelés követő felület a felhasználók számára
- Futárcég rendszerrel történő összekötés
- Kötegelt (batch) fájlok feldolgozása
VÁLLALATI FUNKCIÓK
A nagyvállalati funkciók azon túl, hogy segítik a gördülékeny jelentéskészítést, számos fokozott biztonsági fejlesztést is tartalmaznak, amelyek nélkül elképzelhetetlen az értékesítés ilyen cégméretnél.
- Kifinomult adminisztrátori jogosultságkezelés
- Az adminisztrációs rendszer biztonságos használata egyszeri belépésre alkalmas jelszavakkal
- Jelszóbiztonsági irányelvek adminoknak és felhasználóknak
- Biztonsági jelentések és naplózások
- Tevékenységek naplózása – ki, mikor, mit csinált az oldalon
- Integrációs aktivitások logolása és megtekintése
API INTEGRÁCIÓ
Az elszigetelt alkalmazások kora lejárt. Mindenki rendelkezik egy már működő IT infrastruktúrával, így csak olyan új megoldás jöhet számításba, amely összeilleszthető, a már használt rendszer többi elemével. A LogiNet e-kereskedelmi alaprendszerének beépített funkciói támogatják az ERP (vállalatirányítási) és CRM (ügyfélkapcsolat-kezelési) integrációs eszközöket, sőt, webshop ökoszisztémánk rendelkezik beépített preintegrációval a legnépszerűbb ilyen szoftveres megoldásokhoz.
- SAP Business One
- Microsoft Dynamics NAV
- Oracle JD Edwards
- SugarCRM, OroCRM, Microsoft Dynamics CRM
- Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer
- 6-9 hónap a projekt elindításától számítva az új webshop éles működéséig.
- Az átfutási idő jelentősen függ a kapcsolt külső (ERP, CRM, számlázó-, logisztikai- és egyéb) rendszerekkel történő integrációk komplexitásától, a megvalósítandó funkciók összetettségétől és egyediségétől.
- Érdemes számolni a projektrésztvevők szabadságaival, a nyári időszak általános lassulásával is.
- A lehető leggyorsabb átfutás érdekében a projekt folyamatait több ponton párhuzamosítjuk.
Élelmiszeripar, FMCG iparág, építőipar, gyógyszeripar, kereskedelem szinte minden olyan iparágban, ahol az online értékesítés fontos a vállalkozás számára.
Mobil applikáció, appshop
A mobilról érkező vásárlók eléréséhez hatékony megoldás egy natív applikáció, amely a vásárlás ösztönzéséhez, a felhasználói élmény fokozásához push notification eszközzel is rendelkezik. Tudj meg többet mobilshop applikáció termékünkről, az Mcomapppról!
A LogiNet e-kereskedelmi alaprendszer alapját a modern és megbízható programnyelvek, keretrendszerek és a nagyvállalati szintű nyílt forráskódú technológiák biztosítják.
- PHP7 programnyelv
- Symfony4 keretrendszer
- Standard web frontend összetevők: HTML5, CSS3
- Vue.js keretrendszer
- SOAP/XML és RESTful/JSON


Fontos számodra az online értékesítés? Webshop vagy mobilshop indításban gondolkozol? Töltsd le ingyenesen az Ecommerce növekedés sikerkönyvet!
- Ingyenesen elérhető tippek az ecommerce növekedéshez. Válaszd a siker útját és kerüld el a buktatókat!
- Tanulj a hazai ecommerce szakértők tapasztalataiból elsőkézből!
- Szerezz versenyelőnyt új megoldások megismerésével, mint a UX, service design és a mobil applikációk.
Auchan webshop

Vodafone webshop

Wolters Kluwer webshop

Office Depot webshop


Korábban az IT fejlesztéseknél néha úgy éreztük, hogy nekünk, ügyfélként kellene tudnunk, mi lesz a jó megoldás. Ez a LogiNettel nincs így. A szakértőik tudják, mit csinálnak, felmérik a helyzetet és a feladathoz ideális technológiai megoldást javasolnak. Röviden: látszik a rutin és az évek. Jól felépített, gördülékeny folyamataik vannak, jól lehet velük együtt dolgozni általában, és a webáruházi feladatokon egyaránt.
Perger Tamás, marketing manager - Magic Tools Kft.

Ami számunkra nagyon szimpatikus IT fejesztő partnerként a LogiNetben: az emberi nyelvezet, a profi hozzáállás és a maximális dokumentáció. Mindez kiszámíthatóvá, tervezhetővé teszi a dolgokat. Tényleg értenek ahhoz, amit csinálnak, de legalább ilyen fontos, hogy képesek emberi nyelven kommunikálni velünk. Ez egy IT cég esetében ritka jó tulajdonság. Egy átlagos fejlesztő cégnél a munka eredményessége bánhatja, ha az IT-s szaknyelvet nem tudják lefordítani „ügyfél nyelvre”. A LogiNettel ilyesmitől nem kell tartani.
Patonai Roland, tulajdonos - Szerelvénybolt Kft.

Itt az ideje, hogy mások is rádöbbenjenek: a vásárlók sokszor teljesen mást akarnak egy webshopban, mint amit a tulajdonosok elképzelnek. Látnunk kell a folyamatot, a teljes képet a felhasználó szemével is. A hatékonyság titka ugyanis az, ha ehhez igazodunk. Mindennek feltérképezéséhez szakértői tudásra lesz szükségünk a területen. A LogiNet UX divíziójának szakemberei ezt tették számunkra elérhetővé, felhasználhatóvá tanácsadásuk részeként. Olyan problémákat javíthattunk ki, amelyeket az ügyfél is észrevesz.
Varga Csaba, projekt manager - Wolters Kluwer Hungary Kft.
AJÁNLATKÉRÉS
Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!
AJÁNLATKÉRÉSLoginet Systems kft.
- Irodacím: 1117 Budapest
Galvani u. 2. III. emelet - Székhelycím: 1221 Budapest
Vihar utca 5. D. ép. 4. em. 15.