Idézetek Szakértőinktől

Részletek az ebook tartalmából
profileMáriás Zsigmond

Ügyvezető

„Tudnunk kell, hogy a webáruház indítás egy összetett, időigényes folyamat. Ebben kiemelt fontossággal bír a szakszerű IT tanácsadás. A körültekintő tervezés kockázat- és költségcsökkentő erőt képvisel. A megfelelő szakemberek tudják, hogyan lehet kerülőutak nélkül eljutni az eredményekig. Ismerik a technológiai megoldásokat, amelyekkel kisajtolhatjuk az extra teljesítményt webáruházunkból. Így egy hidegstart után is esélyünk lehet befogni azokat, akik bár korábban pályára léptek, de nem fejlesztenek tudatosan.”

profileVasvári Zsombor

Digital transformation manager

„Nem az a kérdés, hogy a vásárlónk bolti ügyfélként elveszik vagy sem, hanem hogy a brandünk elveszíti-e az ügyfeleit, mint brand vásárlókat. A vásárlói szokások átalakulása ugyanis folyamatos. Ma már elképzelhetetlen, hogy egy online beállítottságú vásárló boltba járjon. Őket a fizikai üzletek biztosan elveszítik. A kérdés, hogy webshopunk ügyfeleként szeretnénk-e őket visszanyerni?”

profileSzilva Mónika

Consumer marketing vezető

"Az abszolút kiindulópontunk az, hogy a fogyasztó hogyan gondolkozik, miként mozog, hogyan érhetjük el, és a fogyasztói útvonalon milyen touchpointokon tudunk vele interakcióba kerülni. Ehhez azt kell megértenünk, hogy minden egyes márkánál mi az érték, mi a szempont a fogyasztó számára.” 

Továbbiak betöltése

Fejezetek

1
E-kereskedelem: dobozos / bérelt vagy egyedi webáruházzal vágjunk bele?
Részlet a tartalomból
2
Üzleti kockázatok webáruház indításkor, fejlesztésnél: tippek a problémák elkerüléséhez
Részlet a tartalomból
3
Webáruház sebesség: a gyorsabb mindent visz?
Részlet a tartalomból
4
Csatornakonfliktus vs. e-kereskedelem: az online és a bolti csatornák partnerek vagy konkurenciák?
Részlet a tartalomból
5
Keresőoptimalizálás a webáruházban: SEO alapelvek üzleti sikerhez
Részlet a tartalomból
6
Mobilshop applikációk: lehet a mobil applikáció vállalkozásod ecommerce növekedésének motorja?
Részlet a tartalomból
7
E-kereskedelem a B2B-ben: a forradalom elkezdődött!
Részlet a tartalomból
8
UX design, service design: versenyelőny tervezett ügyfélélménnyel az e-kereskedelemben
Részlet a tartalomból

Mit ad neked az e-book? Mit nyerhetsz vele, ha letöltöd?

Ingyenesen elérhető tippek az ecommerce növekedéshez

Ha hosszútávon szeretnél sikeres webáruházat üzemeltetni, ami képes lekövetni a vállalkozásod fejlődését, sok szempontot kell mérlegelned. Gyakorlati tapasztalataink alapján ismertetjük, mik állnak a leggyakrabban az ecommerce csatorna növekedésének útjába és mutatjuk a megoldásokat.

Hazai ecommerce szakértőktől tanulhatsz elsőkézből

Több mint 15 szakértő szólal meg a hazai piac közép- és nagyvállalati közül, megosztják sikereiket, buktatóikat. A tanácsokkal akár éveket is spórolhatsz, és egy következő növekedési szintre léphetsz. Előzd meg a versenytársaidat, tanulj azoktól, akik már régóta az ecommerce piacon vannak!

Hosszútávú versenyelőny a UX, service design és a mobil appok segítségével

Folyton keresed azokat az újító megoldásokat, amikkel a webáruházadat továbbfejlesztheted? Ismerd meg vásárlóid igényeit a UX segítségével, kerülj vásárlóid okostelefonjára applikációval! Megmutatjuk: kinek, hogyan éri meg, miért érdemes ezekkel a megoldásokkal foglalkoznia.

Töltsd le az ebookot!

Kapcsolódó ecommerce tudásanyagok

Online növekedés új digitális csatornával. Mobil appshopot indítanál?
Olvasd el cikkünket, számolj utána, milyen előnyei lehetnek egy appshopnak!

A mobil applikáció a legfontosabb összekötő kapocs az online és az offline világ között, segítségével javíthatjuk a vásárlói élményt a boltjainkban és online. Digitális hűségkártyát tervezel vagy boltot indítanál ügyfeleid mobilján? Olvass tovább hogyan valósíthatod meg applikációval!

Megnézem
Versenyelőny elérése tervezett ügyfélélménnyel?
Nézd meg a beszélgetésről készült felvételt!

Amennyiben vállalkozásfejlesztésről beszélünk, az elmúlt években kikerülhetetlenné vált a felhasználói élmény tervezése. A user experience megszületése direkt kapcsolatban áll az e-kereskedelemmel, hiszen itt elválaszthatatlan az üzleti siker a felhasználói elvárások teljesülésétől. Mivel a termékek hasonlóak, így a verseny ma arról szól, ki tud jobb ügyfélélményt nyújtani.

Megnézem
Hogyan legyen profitábilis webáruházad?
Megtudhatod 20 percben Máriás Zsigmond ecommerce szakértőnktől. Nézd meg szakmai interjúnkat!

Az ecommerce piac 2020-ban akár 25%-kal is növekedhet, a digitalizáció, az online értékesítés kiépítése nem lehet kérdés a vállalkozásoknál. Hogyan tudod elkerülni a buktatókat, miért fontos már az elején stratégiában gondolkozni? Miért versenyelőny egy integrált e-kereskedelmi rendszer? Webshop - mobil webshop - appshop: gondolkozzunk együtt, hogy számodra mi lehet az ideális út az online értékesítésben.

Megnézem
loginet logo

Professzionális e-kereskedelmi fejlesztési szolgáltatások 2008 óta

A LogiNet Systems Kft. magyar tulajdonban lévő, egyedi webes kereskedelmi szoftvereket fejlesztő vállalat, 60+ fős IT szakember csapattal. Több mint 10 éves szakmai múlttal a hátunk mögött számos, kis-, közép-, valamint piacukat meghatározó nagyvállalatnak segítettünk beindítani vagy újraindítani e-kereskedelmi rendszerét.

Kapcsolat
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.