Cikkgyűjtemény: Hogyan legyen sikeres a webshopod?

E-commerce trendek, szakértői tanácsok, esettanulmányok

2021-06-16

Az a vállalat, amely jelenleg nem aknázza ki az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket, komoly versenyhátrányba kerül. Hasznos tanácsok, a kihívásokat és megldásokat felvonultató esettanulmányok érdemben hozzájárulhatnak a vállalat webáruházának növekedéséhez. Összegyűjtöttük a témával foglalkozó írásainkat.

  • Mi a sikeres webshop titka?
  • Hogyan vonzhatsz több vásárlót a  webáruházadba?
  • Hogyan alakíthatsz ki lojális ügyfélkört?

Összegyűjtöttük azokat a cikkeket, esettanulmányokat, amelyekre szükséged lehet, ha jövedelmezővé szeretnéd tenni online értékesítési csatornádat.


Hasznos tanácsok induló webáruházaknak

  • Mit érdemes átgondolnod webshop fejlesztés előtt?

Az új webes és mobil alkalmazások funkcionális leírása, az előzetes koncepció kidolgozása gyakran kihívások elé állítja a vállalkozókat. Mi tudjuk a megoldást: előspecifikáció készítésével és tanácsadással segítjük ügyfeleinket, hogy üzleti igényeiknek megfelelő, hatékony digitális projektet valósíthassanak meg.
>> Elolvasom!

  • Webshop indítás: ezeket fontold meg platformválasztás előtt

Marketplace, bérelt webshop motor, vagy egyedi fejlesztésű rendszer? Előnyök és hátrányok: tippek, tanácsok a cikkben.
>> Elolvasom!

  • Milyen tényezőket mérlegeljünk webshop fejlesztéskor?

Egy online értékesítési csatorna nyitásakor számtalan szempontot kell mérlegelnünk, hogy tudatosan dönthessük a webáruház elindításáról. Így át kell gondolni többek között a pénzügyi kockázatokat, a beszállítói partnerválasztást, a technológiát, a bejövő forgalmat, a marketing eszközöket, az emberi erőforrásokat. Tippek, tanácsok a webáruház készítésekor felmerülő üzleti kockázatok elkerüléséhez.
>> Elolvasom!

  • A webáruház indítása megkerülhetetlen a B2B szektorban is

A digitális transzformáció egyre több nagykereskedelmi cégnél zajlik le, ami a B2B webshopok számának növekedését is maga után vonja. Digitalizációs megoldások vezető nagykereskedelmi szereplőktől.
>> Elolvasom!

  • Webshop és bolthálózat: partnerek vagy konkurenciák?

Több cég is tart attól, hogy a webáruház elindítása házon belül konfliktushoz vezet, a tapasztalatok nem őket igazolják. Az online és oflfine értékesítési csatornák kiegészítik, támogatják egymást, a csatornák integrációjából fakadó omnichannel élmény pedig segíti a lojális ügyfélkör kialakulását. Tippek, hogy megfelelően előkészítsd a webáruház indítását.
>> Elolvasom!


Tippek, tanácsok már működő webshopoknak


  • Mi szükséges 2021-ben ahhoz, hogy sikerre vidd a webáruházadat?

5 tipp az eredményes webshop és e-commerce stratégia kialakításához a várható piaci tendenciák függvényében
>> Elolvasom!

  • Építs sikeres webáruházat lojális, visszatérő vásárlókkal

Öt-hatszor annyiba kerül egy új ügyfél megszerzése, mint egy régi megtartása. Ez olyan adat, amit soha nem szabad szem elől téveszteniük a kereskedőknek. Hogyan teremts lojális vásárlói kört? Íme 5 tipp, hogy a vevőid visszatérjenek a webáruházadba.
>> Elolvasom!

  • 4 konverziógyilkos hiba webshopoknál – így kerüljük el őket!

Számos tartalmi, technológiai, és vásárlói élményt érintő alapvető problémaforrás van, amellyel félbehagyott vásárlási folyamatokat és ezek miatt kimaradó bevételt kockáztathatunk. Hogyan kerülhetjük el őket?
>> Elolvasom!

  • 5 forgalomnövelő tipp a sikeres webshophoz

A sikeres marketingstratégia egyik alapfeltétele a vevők ismerete: ha pontosan tudod ki a célcsoport, milyen problémákra keresi a megoldást, milyen felületeken van jelen, akkor nagyobb hatékonysággal lehet őket elérni. Íme 5 tipp, hogy nőjön a webáruházad látogatottsága
>> Elolvasom!

  • Marketing automatizáció a webáruházaknál

Miért éri meg webáruház-tulajdonosként marketing rendszerre költeni? Mire kell ügyelni a megvalósítás során, hogy végül a plusz funkciók javítsák, és ne rombolják a vásárlói élményt?
>> Elolvasom!

  • Webáruház-sebesség: a kritikus 3 másodperc

A lassú webshopot nemcsak a Google keresője sorolja hátrébb a keresési listán, hanem a potenciális vásárló is gyorsan túllép rajta, hiszen a várakozást senki sem szereti. Tippek a gyorsabb webshopért.
>> Elolvasom!


Esettanulmányok


  • Logishop webshop alapokon készült a WhiskyNet új webáruháza

A közel hét évig Shoprentert használó WhiskyNet 2019-ben döntött úgy, hogy vált. Meglévő platformja helyett olyan lehetőséget keresett, amely kellő szabadságot ad webáruháza számára az egyedi igények fejlesztése terén. Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy a Logishop alapokon megvalósult projekt milyen egyedi megoldásokat tett lehetővé, hogyan támogatta a külső rendszerek integrációját és miként biztosítja a jövőbeni növekedés lehetőségét.
>> Elolvasom!

  • Bírhatja úgy a vásárlói rohamot webáruházunk, mint az Auchané?

A webáruházak életében az oldalbetöltés és check-out folyamat állandó gyorsítása, az ahhoz szükséges teljesítménynövelés szüntelen kényszerré vált az utóbbi években. Milyen buktatókra figyeljünk webáruház tulajdonosként ezen a téren? Hogyan függ össze a sebesség és teljesítmény egy webáruháznál? Ezt mutatjuk be az Auchan példáján keresztül.
>> Elolvasom!

  • Sikeres növekedés az e-kereskedelemben: így csinálják a piacvezetők

Az online értékesítési csatornák kiaknázása ma vitathatatlanul kulcsterület, amennyiben egy vállalat maximalizálni akarja bevételeit. A megvalósításhoz mégis nehéz általánosan alkalmazható alapelvekre bukkanni. Milyen stratégia tartja pályán az eMagot, a Bookline-t, és az eCipőt?
>> Elolvasom!

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.