Cikkgyűjtemény: Hogyan legyen sikeres a webshopod?
E-commerce trendek, szakértői tanácsok, esettanulmányok
Az a vállalat, amely jelenleg nem aknázza ki az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket, komoly versenyhátrányba kerül. Hasznos tanácsok, a kihívásokat és megldásokat felvonultató esettanulmányok érdemben hozzájárulhatnak a vállalat webáruházának növekedéséhez. Összegyűjtöttük a témával foglalkozó írásainkat.
- Mi a sikeres webshop titka?
- Hogyan vonzhatsz több vásárlót a webáruházadba?
- Hogyan alakíthatsz ki lojális ügyfélkört?
Összegyűjtöttük azokat a cikkeket, esettanulmányokat, amelyekre szükséged lehet, ha jövedelmezővé szeretnéd tenni online értékesítési csatornádat.
Hasznos tanácsok induló webáruházaknak
- Mit érdemes átgondolnod webshop fejlesztés előtt?
Az új webes és mobil alkalmazások funkcionális leírása, az előzetes koncepció kidolgozása gyakran kihívások elé állítja a vállalkozókat. Mi tudjuk a megoldást: előspecifikáció készítésével és tanácsadással segítjük ügyfeleinket, hogy üzleti igényeiknek megfelelő, hatékony digitális projektet valósíthassanak meg.
>> Elolvasom!
- Webshop indítás: ezeket fontold meg platformválasztás előtt
Marketplace, bérelt webshop motor, vagy egyedi fejlesztésű rendszer? Előnyök és hátrányok: tippek, tanácsok a cikkben.
>> Elolvasom!
- Milyen tényezőket mérlegeljünk webshop fejlesztéskor?
Egy online értékesítési csatorna nyitásakor számtalan szempontot kell mérlegelnünk, hogy tudatosan dönthessük a webáruház elindításáról. Így át kell gondolni többek között a pénzügyi kockázatokat, a beszállítói partnerválasztást, a technológiát, a bejövő forgalmat, a marketing eszközöket, az emberi erőforrásokat. Tippek, tanácsok a webáruház készítésekor felmerülő üzleti kockázatok elkerüléséhez.
>> Elolvasom!
- A webáruház indítása megkerülhetetlen a B2B szektorban is
A digitális transzformáció egyre több nagykereskedelmi cégnél zajlik le, ami a B2B webshopok számának növekedését is maga után vonja. Digitalizációs megoldások vezető nagykereskedelmi szereplőktől.
>> Elolvasom!
- Webshop és bolthálózat: partnerek vagy konkurenciák?
Több cég is tart attól, hogy a webáruház elindítása házon belül konfliktushoz vezet, a tapasztalatok nem őket igazolják. Az online és oflfine értékesítési csatornák kiegészítik, támogatják egymást, a csatornák integrációjából fakadó omnichannel élmény pedig segíti a lojális ügyfélkör kialakulását. Tippek, hogy megfelelően előkészítsd a webáruház indítását.
>> Elolvasom!
Tippek, tanácsok már működő webshopoknak
- Mi szükséges 2021-ben ahhoz, hogy sikerre vidd a webáruházadat?
5 tipp az eredményes webshop és e-commerce stratégia kialakításához a várható piaci tendenciák függvényében
>> Elolvasom!
- Építs sikeres webáruházat lojális, visszatérő vásárlókkal
Öt-hatszor annyiba kerül egy új ügyfél megszerzése, mint egy régi megtartása. Ez olyan adat, amit soha nem szabad szem elől téveszteniük a kereskedőknek. Hogyan teremts lojális vásárlói kört? Íme 5 tipp, hogy a vevőid visszatérjenek a webáruházadba.
>> Elolvasom!
- 4 konverziógyilkos hiba webshopoknál – így kerüljük el őket!
Számos tartalmi, technológiai, és vásárlói élményt érintő alapvető problémaforrás van, amellyel félbehagyott vásárlási folyamatokat és ezek miatt kimaradó bevételt kockáztathatunk. Hogyan kerülhetjük el őket?
>> Elolvasom!
- 5 forgalomnövelő tipp a sikeres webshophoz
A sikeres marketingstratégia egyik alapfeltétele a vevők ismerete: ha pontosan tudod ki a célcsoport, milyen problémákra keresi a megoldást, milyen felületeken van jelen, akkor nagyobb hatékonysággal lehet őket elérni. Íme 5 tipp, hogy nőjön a webáruházad látogatottsága
>> Elolvasom!
- Marketing automatizáció a webáruházaknál
Miért éri meg webáruház-tulajdonosként marketing rendszerre költeni? Mire kell ügyelni a megvalósítás során, hogy végül a plusz funkciók javítsák, és ne rombolják a vásárlói élményt?
>> Elolvasom!
- Webáruház-sebesség: a kritikus 3 másodperc
A lassú webshopot nemcsak a Google keresője sorolja hátrébb a keresési listán, hanem a potenciális vásárló is gyorsan túllép rajta, hiszen a várakozást senki sem szereti. Tippek a gyorsabb webshopért.
>> Elolvasom!
Esettanulmányok
- Logishop webshop alapokon készült a WhiskyNet új webáruháza
A közel hét évig Shoprentert használó WhiskyNet 2019-ben döntött úgy, hogy vált. Meglévő platformja helyett olyan lehetőséget keresett, amely kellő szabadságot ad webáruháza számára az egyedi igények fejlesztése terén. Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy a Logishop alapokon megvalósult projekt milyen egyedi megoldásokat tett lehetővé, hogyan támogatta a külső rendszerek integrációját és miként biztosítja a jövőbeni növekedés lehetőségét.
>> Elolvasom!
- Bírhatja úgy a vásárlói rohamot webáruházunk, mint az Auchané?
A webáruházak életében az oldalbetöltés és check-out folyamat állandó gyorsítása, az ahhoz szükséges teljesítménynövelés szüntelen kényszerré vált az utóbbi években. Milyen buktatókra figyeljünk webáruház tulajdonosként ezen a téren? Hogyan függ össze a sebesség és teljesítmény egy webáruháznál? Ezt mutatjuk be az Auchan példáján keresztül.
>> Elolvasom!
- Sikeres növekedés az e-kereskedelemben: így csinálják a piacvezetők
Az online értékesítési csatornák kiaknázása ma vitathatatlanul kulcsterület, amennyiben egy vállalat maximalizálni akarja bevételeit. A megvalósításhoz mégis nehéz általánosan alkalmazható alapelvekre bukkanni. Milyen stratégia tartja pályán az eMagot, a Bookline-t, és az eCipőt?
>> Elolvasom!