Logishop B2C és B2B funkciólista

A Logishop webshop megoldás aktuális funkciói

Általános funkciók

  • Reszponzív felület: A felhasználói felület automatikusan igazodik a látogató képernyőjének méretéhez, függetlenül attól, hogy mobilról, tabletről vagy asztali gépről van szó.
  • E-commerce UX best practice-ek alapján épített felület: UX Design csapat által optimalizált felhasználóbarát felület.
  • GDPR adatok kezelése: Projektszinten kialakítható GDPR adatletöltési lehetőség a felhasználók részére és felhasználók törölhetőségének beállítása.
  • B2B funkciók: B2B specifikus terméklista megjelenítés, rendelési folyamat, felhasználó kezelés.
  • Többnyelvűség: Több nyelven használható shop és admin felület.
  • Akciós árak megjelenítése (elmúlt 30 nap legalacsonyabb árának helyes megjelenítése): Akciózás vagy árváltozás esetén két különböző ár megjelenítése:eredeti ár és a kedvezményes ár.A funkció célja, hogy a webáruház a GVH által közzétett szabályozásoknak eleget tegyen akciózásokat és árváltozásokat érintően. A funkció B2C webáruházakban érhető el, és az időszakos kedvezmények, vagyis az admin felületi általános és egyedi akcióknak megfelelő akciók esetében releváns. Upsell, ajándék vagy csomagkedvezmény esetén nem értelmezhető a funkció.
  • Letölthető dokumentumok: "A felhasználói felületen található Letölthető dokumentumok oldalon táblázatba rendezve jelennek meg a rendszerben található dokumentumok, melyek lehetnek képi vagy egyéb típusú dokumentumok.
    A  letölthető dokumentumok funkció segítségével a felhasználók egyesével vagy tömegesen tölthetnek le dokumentumokat a webáruház felütéről. 
    Az adminisztrációs felületen bevezetésre került egy új menüpont, a Letölthető dokumentumok, ahol feltöltheti az admin a letöltésre szánt dokumentumokat, vagy kiválaszthatja azokat a Médiatárból.
  • B2C és B2B leválasztás: B2C és B2B ,  B2C, B2B leválasztása lehetővé teszi, hogy három különböző felhasználó típust kiszolgálgáló webshop jön létre, az egyes webáruházak csak a rájuk kifejlesztett funkciókat jelenítik meg.
  • Google Consent Mode: Cookie pop-up változások: A webáruházakban ezentúl a cookie pop-up kikapcsolható az adminisztrációs felületen ha az ügyfél harmadik féltől származó Cookie Management Platorm-ot szeretne használni. A harmadik féltől származó CMP integráció ezentúl mindig a Google Tag Manageren keresztül történik.

Frontend - shop felület

Dinamikus termékkeresők és szűrők

  • Termékek listázása: Termékek listázhatóak kategória vagy terméklista alapján.
  • Kategóriák listázása: Főkategóriára kattintva listázhatóak az alkategóriák.
  • Kategóriafa megjelenítése: Szülő kategóriára kattintva kilistázható az összes alárendelt kategória terméke egy listában.
  • Szűrés termék tulajdonságok alapján: A terméklistákban és kategória listákban termék tulajdonság alapú szűrés (pl. szín, méret).
  • Lenyíló menürendszer kategóriák és alkategóriák mutatásához: Vízszintesen elhelyezkedő főmenü, amiből vertikálisan nyílnak le az alkategóriák.
  • Szabadszavas gyorskereső instant találati oldallal és ajánlot termékekkel: Gépelés során a felhasználó számára azonnal megjelennek az eredmények a találati oldalon (pop-up terméklista a keresés alapján). A keresőszó gépelésével automatikusan szűkül a keresési eredmény.A pop-up ablakban beállíthatók ajánlott, népszerű, leggyakrabban keresett termékek és tartalmak.
  • Promóciós termékek kiemelése: Promóciós termékek esetén akciós ár kiemelt megjelenítése terméklistában és termék végoldalon.
  • Színválasztó: A terméklisták szűrőiben vizuálisan megjelenített színekből szűrhet a vásárló.

Termékvégoldal

  • Termékmegnevezés: Termék neve
  • Termékképek nagyíthatósága: Termékképre irányítva a kurzort az átváltozik egy nagyítóra, bal egér gombot nyomva tartva azon a ponton ráközelít a képre.
  • Vásárlást támogató eszközök: Képek - termék képek megjelenítése,csatolt fájlok (tanúsítványok) - csatolható pdf dokumentum, értékelések - vásárlói értékelések megjelenítése, videó - termék videó megjelenítése, specifikáció - termék részletes specifikációjának megjelenítése.
  • Termékvariáns választó: A termékvégoldalon az oldal elhagyása nélkül válthatunk a termékvariánsok között (pl. szín, méret alapján).
  • Kapcsolódó termékvariánsok listázása: A termékvégoldalon megjelenik a kapcsolódó termékvariánsok listája (pl. szürke iPhone termék végoldalán a többi szín/háttértár változatok).
  • Termékkészlet információ: Mutatja, hogy az egyes raktárakban az adott termékből van-e készleten (B2B-nél pontos raktárkészlet megjelenítése).
  • Termék összehasonlítás: Az összehasonlításra kerülő termékek egy beúszó oldalsávban jelennek meg, ezáltal a termékvégoldalról nem navigál el a rendszer.
  • Kiemelt akciós termékárak: Promóciós termékek esetén akciós flag és akciós ár megjelenítése terméklistában és termékvégoldalon.
  • Helyettesítő és kapcsolódó termékek ajánlása: Termékvégoldal alján megjeleníthető terméklista. A lista helyettesítő termékeket mutat, ha nincs készleten, kapcsolódó termékeket mutat, ha van készleten a keresett termék. (Csak ERP-ből érkező adatok esetén működik).
  • Termékleírás optimalizálás: Termékleírásba elhelyezett túlméretezett képek automatikusan optimalizálása kisebb méretre(ERP-ből érkező leírások esetén).
  • Terméklista bővítése: terméket megjelenítő termékkártya bevezetése: Termékvégoldal alján megjeleníthető terméklista. A lista helyettesítő termékeket mutat, ha nincs készleten, kapcsolódó termékeket mutat, ha van készleten a keresett termék. (Csak ERP-ből érkező adatok esetén működik).

Vásárlási folyamat

  • Kosár ideiglenes megjelenítése: Termék kosárba rakása vagy kosárra kattintás esetén a beúszó kosár a vásárlás folyamatát nem szakítja meg és itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosároldal: Az összes kosárba helyezett termék könnyen áttekinthető egyetlen oldalon (kosároldal). Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosár mentése: Regisztrált userek esetén kosár mentése kilépéskor és betöltése bejelentkezéskor. Anonim kosár lehetősége: a be nem jelentkezett felhasználók is kosárba tehetik a terméket, amely a paraméterezésnél meghatározott ideig megtartja a kosár tartalmát.
  • Kupon megadása: A kosár oldalakon adhatják meg a kuponkódokat a felhasználók.
  • Egyoldalas checkout: A vásárlási folyamat befejezéséhez az egyoldalas checkout oldalon minden szükséges információ megadható, a rendelés véglegesíthető:Azonosítás - Kiszállítás - Számlázás - Fizetés. Letisztult checkout oldal: csak a rendelés véglegesítéséhez szükséges információk jelennek meg az oldalon.
  • Fizetési módok: Simple Pay és Bigfish Payment fizetési módok közül választhatnak a vásárlók.
  • Rendelés oldal anonim felhasználóknak is: Nem bejelentkezett vásárlók elérhetik a rendelésük összefoglaló oldalát a visszaigazoló emailben kapott egyedi linken.
  • Elhagyott kosár értesítő: Az admin beállíthatja, hogy a kosár “félbehagyása” után hány nap elteltével kapjon emlékeztető e-mailt a felhasználó, az elhagyott kosaráról.
  • Devizakezelés: A devizakezelés célja, hogy a webáruház felhasználója más devizákban is láthassa az árakat a rendszer alapértelmezett devizáján kívül, illetve hogy más devizákban is leadhassa rendelését.
    A rendszer alapértelmezett devizája a webáruház létrehozásakor kerül definiálásra. A rendszerben 34 deviza található. A használható devizák a webáruház adminisztrációs felületén aktiválhatók, ahol kézileg is beállítható a váltási szám a rendszer alapértelmezett devizája és az adott deviza között, külső integrációból is jöhet a váltási szám, vagy az MNB árfolyam szerint frissülhetnek a váltási számok. Fontos, hogy nem minden fizetési mód érhető el az összes devizában.

Felhasználói profil

  • Regisztráció és bejelentkezés: Bejelentkezés adatok megadásával, illetve Google és Facebook gyors Login funkcióval is lehetséges.
  • Felhasználói profil oldal: Profiladatok szerkesztése, szállítási adatok, számlázási adatok, rendelések listája, számlák listája, Facebook, Google fiók csatolása, jelszó változtatás.
  • Kedvencek lista: Kedvenc termékek - kiemelt lista, amelyre a felhasználó termékeket tehet
  • Egyedi lista létrehozása: Egyedi listák - felhasználó listákat hozhat létre és ezekre termékeket tehet
  • Megrendelés követés: Naprakész megrendelés megjelenítés az ügyfelek számára, megrendelés státuszok kezelése.
  • Süti elfogadó pop-up: Az új látogatók számára felugró pop-up a sütik elfogadása céljából.
  • Bejelentkezési e-mail cím megváltoztatása   Profiladatok felületén módosítható a bejelentkezési e-mail cím, ezentúl ezen e-mail címre kapja a rendszerüzeneteket, illetve ezzel tud bejelentkezni. 

Backend - admin felület

Modulárisan felépíthető főoldal

  • Menüsáv: A fejléc és lábléc menüsávba terméklistákat és egyedi szöveges tartalmakat is helyezhetünk, az admin felületen könnyedén átrendezhetőek a menüpontok drag and drop módszerrel.
  • Régiók: A tartalmak megjelenítésére szolgáló fixen elhelyezett terület a főoldalon. A régiók ki- és bekapcsolhatóak, igy a hozzájuk rendelt tartalom tetszés szerint elrejthető az oldalról. A régiók a bannersávokba helyezett bannerekhez rendelt tartalmakkal tölthetők fel.
  • Bannersávok: Bannersávokba rendezhetjük bannereinket, amelyek megjelenítik a tartalmakat.
  • Bannerek: A bannerek tartalmaink megjelenítésére szolgálnak. Bannerekhez a következő tartalmak rendelhetők: termék, kategória, lista, CMS tartalom.
  • Egyedi terméklisták megjelenítése: Dinamikusan vagy statikusan létrehozott termék listák elhelyezése a főoldalon.
  • Hírek / Blog modul: Dedikált hírek régió.
  • Hírlevél feliratkozás modul: Hírlevél felíratkozás.
  • Térképes üzletmegjelenítés modul: Térképen könnyen megjeleníthető marker, amelyre kattintva pop-upban megjelenik az üzlet neve, nyitvatartása, pontos címe, útvonalterv indításának lehetősége.
  • Gyakran Ismételt Kérdések modul: Dedikált modul a GYIK megjelenítésére.

Tartalom menedzsment

  • Statikus tartalmi modulok kezelése: Hírek/Blog tartalmak, hírlevél feliratkozás, térkép, GYIK tartalma.
  • WYSIWYG szerkesztőfelület: Word-szerű szövegszerkesztő a hosszabb szövegek könnyű formázásához kép, videó, táblázat beszúrással és egyéb alapvető funkciókkal.
  • Statikus címkék teljeskörű szerkesztése: Statikus címkék teljes körű szerkesztése az oldalon.
  • Címkék létrehozása: Címkék segítenek a szöveges tartalmak dinamikus rendszerezéséhez.
  • Konténerek és dinamikus konténerek: Szöveges tartalmak csoportokba rendezése konténerek segítségével lehetséges kétféleképpen: manuálisan statikus konténereket vagy címkék alapján dinamikus konténereket hozhatunk létre.
  • Terméklista megjelenítése: A főoldalon egyes régiókban megjeleníthetünk egy adott terméklistát.
  • Szöveges tartalmak létrehozása: Hírek/Blog létrehozása wysiwyg szerkesztő felületen.
  • Tartalmak időzítése: A tartalmak (bannersávok, szövegek, konténerek, terméklisták) megjelenítése be/kikapcsolható és időzíthető (pl. egy Black Friday terméklista megjelenítését időzíthetjük csak a promóció idejére).
  • SEO modul: A webshop moduljai sablonok szerinti meta adatokkal láthatóak el (Google, Facebook).Automatikus és manuális SEO adatok kitöltése.
  • Üzenet sablonok kezelése: Rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése.
  • Médiatár: Könnyen kezelhető, belső média feltöltő felület, amivel rendszerezni lehet a webshophoz tartozó képeket és fájlokat.
  • Social ikonok szerkeszthetősége admin felületről: A social media ikonok szerkesztésének célja, hogy az admin tetszőleges kattintható social media ikonokat helyezhessen el a webáruház felületén, és ezek sorrendjét könnyedén változtathassa.
  • Terméklista hozzáadása szöveg tartalmakhoz: A funkció segítségével tetszőleges szöveges oldalakhoz adható hozzá terméklista. Ilyenek lehetnek például a hírek vagy blogcikkek, amelyekhez termék kártyákat csatolhat az admin.

Termékkatalógus kezelése

  • Statikus terméklisták létrehozása: Statikus terméklistákat hozhatunk létre termékek manuális hozzáadásával vagy felépíthetjük automatikusan, termékvariánsok meghatározásával.
  • Dinamikus terméklisták létrehozása: Automatikusan frissülő dinamikus listák létrehozása akár többszintes szabályrendszer felállításával (pl. szín=fekete és ár>10000 Ft).
  • Termék szűrhetőség beállítása: Termékenként és terméklistánként a felhasználó számára beállíthatók lehetséges szűrési feltételek.
  • Termékparaméterek felvétele: Bármennyi paraméter felvehető, mely alapján szűrhető a termék (pl. szín, háttértár mérete).
  • Márkák létrehozása: Márkák hozzáadása.
  • Terméksablonok létrehozása: Új termék létrehozásakor az itt létrehozott sablonokból válogathatunk.
  • Termékvariánsok létrehozása: Minden termékhez beállítható több variáns (termékváltozat), pl. piros szék, zöld szék.
  • Termék adatmodell:
    • Termék ára
    • Raktárkészlet
    • Tulajdonságok beállítása
    • Szűrhető paraméterek beállítása: mire lehessen szűrni a terméket
    • Variánsképző paraméterek: mely paraméterek legyenek variánsképzők, amikből válogatni lehet a termékvégoldalon
    • Terméklisták
    • Termékkategóriák
  • Terméklisták és variáns listák exportja és importja: Admin felületi listák tömeges összeállítását teszi lehetővé XLS importtal.
  • Termékek összekapcsolása, termék modell segítségével: Termékmodellel a webáruházban található termékek magasabb dimenzióban is összekapcsolásra kerülhetnek.  A termék modell segítségével az egyes termékek variánsként jelenhetnek meg a webáruház felületén. A termékmodellek az adminisztrárori felületen található termék modell menüpontban hozhatóak létre, illetve szerkeszthetőek egyesével vagy csoportosan. 
  • Több értékes ENUM paraméter bevezetése: A webáruházban található ENUM paraméter bővítésre került, így mostantól lehetőség van több érték kiválasztására is, például a felhasználás lehet kertbe vagy beltérre egyszerre.
  • Terméklista bővítése: terméket megjelenítő termékkártya bevezetése: Nem az alapértelmezett variáns adatait jeleníti meg a terméklistán, hanem az adott termékhez tartozó adatokat.

Kedvezmény rendszer

  • Kuponok létrehozása: Kuponok: kedvezményekre jogosító kuponok generálása, amelyek a shop kosár oldalán válthatóak be. Kupon vonatkozhat a kosárra, adott termékre vagy szállítási díjra. Lehet fix vagy százalékos kedvezmény, általános vagy felhasználóhoz kötött.
  • Termékszintű kedvezmények: Flag megjelenítése terméklistában, termékvégoldalon és gyorskosárban: fix leárazás (kedvezmény összege), százalékos leárazás (kedvezmény %-ban) vagy kedvezményes ár flag (termék kedvezményes ára).
  • Termék upsell: Beállítható termékekhez, hogy kosárba helyezésük esetén melyik egyéb termékeket ajánlja fel a rendszer és milyen kedvezménnyel.
  • Termék ajándék: Létrehozható terméklista, melyen szereplő termékek kosárba helyezése esetén vásárlóink ajándék termékeket választhatnak. Az ajándéktermékek listáját szintén beállíthatjuk az admin felületen.
  • Kosárszintű kedvezmény: Megadott kosár összeghatár felett kedvezményre jogosít fel (pl. 20.000 Ft felett 10% kedvezmény).
  • Kosár upsell: Meghatározott kosárérték felett kedvezményes termékek ajánlása.
  • Kosár ajándék: Meghatározott kosárérték felett ajándék termékek kínál fel a rendszer.
  • Csomagajánlat: Kedvezményes csomagajánlatok létrehozása. Egy csomaghoz rendelt összes termékre érvényesül az ajánlatban meghatározott kedvezmény, amennyiben az összes csomaghoz rendelt termék csomag formájában kosárba kerül.
  • Termékszállítási kedvezmény: Ingyenes szállítási lehetőséget biztosít (dinamikus vagy statikus) listában meghatározott termékekre. Ha van legalább egy szállítási kedvezménnyel ellátott termék a kosárban, akkor a kiszállítás ingyenes, függetlenül a kosárban lévő többi terméktől és a kiválasztott szállítási módtól.

Egyéb funkciók

  • Áruházak létrehozása: Áruházak, virtuális áruházak létrehozása és raktárak megtekintése.
  • Admin felhasználók kezelése: Admin felhasználók és szerepköreik létrehozása/változtatása.
  • Vásárlók listája: Összes vásárlónk adatainak, címeinek, rendeléseinek és listáinak megtekintése.
  • Keresőszó napló: Meghatározott időszakra láthatjuk, hogy egyes keresőszavakra hányszor kerestek a felhasználók..
  • Keresőszó riport: A 10 leggyakrabban keresett kulcsszólista alapján láthatjuk, hogy mire keresnek többnyire a felhasználók. Láthatjuk a tipikus keresési elírásokat, megfogalmazásokat.
  • Szinoníma szótár és elírások: Megadhatóak keresőszavak szinonímái és elgépelt verziói, hogy a keresés biztosan célba érjen. Keresőszó szinonímák tömeges feltöltésének lehetősége.
  • Megrendelés kiszolgálási folyamat: Admin felületen ellenőrizhető rendelési státuszok.
  • Termékértékelések kezelése: Felhasználók által adott értékelések megtekintése, írott értékelés megjelenítésének ki/bekapcsolása. Írott értékelésre válaszadási lehetőség az admin felületről.
  • Értékelések összevonhatósága és igazolt vásárlókra szűkítés: Beállítható, hogy minden regisztrált látogató értékelhessen vagy csak az igazolt vásárlók. Összevonható a termékvégoldalon a termék összes variánsára adott értékelés vagy megjeleníthető csak az adott variánshoz tartozó. Értékelés kérő email automatikus küldésének lehetősége.
  • Szállítási és fizetési módok megadása és összekapcsolása: Szállítási módokat és díjakat, valamint fizetési módok és az azokhoz tartozó díjaknak beállítása.
  • Kategória url-ek és breadcrumbok kezelése: A breadcrumb (morzsamenü) mutatja, hogy a felhasználó mely útvonalon érkezett az adott oldalra és segítségfével könnyen navigálhat az adott termék kategóriák között.A webshopban található tartalmak több URL-ről is elérhetők. Az admin átállíthatja, hogy az URL-ek közül melyik legyen az alapértelmezett, vagyis a canonical URL.
  • URL-ek kezelése admin felületről: Az URL-ek kezelése funkció segítségével kezelheti az admin a webshopban létrejött átirányításokat.
  • Alap paraméterezések - Analytics, Google Ads, Facebook pixel, Tag manager: A webshopon lehetőség van különböző követőkódok elhelyezésére annak érdekében, hogy a kereskedő pontos méréseket tudjon megvalósítani a webáruháza teljesítményéről.
  • Árak archiválása: Árváltozások mentését teszi lehetővé adatbázis szinten.
  • Termék adatok strukturált szolgáltatása a Google felé: A funkció célja, hogy a variáns végoldalon elhelyezett és a Google számára továbbított kódszintű információknak köszönhetően a variáns végoldalak magasabb SEO értékelést kapjanak.
  • Termékképek elérésének és alt-tag értékének egységesítése: A korábbi médiatár fejlesztés kiegészítéseként készült funkció a termékekhez és variánsokhoz feltöltött képek SEO értékelését javítja.
  • Terméklista szűrők értékeinek sorrendezhetősége: A terméklista szűrő értékeinek sorrendezhetőségével az admin beállíthat alapértelmezett sorrendet a termék lista oldalakon található szűrők paraméter értékeinek, hogy azok ne véletlenszerűen jelenjenek meg a termék lista oldalon.
  • Adminisztrátori felületen való keresés megkönnyítése, keresőmező segítségével: Az adminisztrációs felületen való könnyebb navigáció érdekében bevezetésre került egy keresőmező, amelynek segítségével könnyebben megtalálhatja az adminisztrátor a keresett funkciókat. A keresőmező menüpontokra való keresésre alkalmas. 
  • Általános PSI (PageSpeedInsight) optimalizálások: A weboldal teljesítményének javítása érdekében bevezetésre került a főoldal, a termékoldal és a listaoldal optimalizálása, valamint a lazy load funkció. Ezek az intézkedések javítják a PageSpeed Insights pontszámot, ami kedvezőbb keresőmotoros rangsorolást és jobb felhasználói élményt eredményez.

Integrációk, automatizációk

  • Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment.
  • Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső.
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése: Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés).
  • GLS integráció: Közvetlen kapcsolat a GLS és Logishop között. A funkció segítségével a GLS házhozszállítással, illetve GLS csomagpontra rendelt rendelések az admin utasítására bekerülnek a GLS rendszerébe, ahonnan kinyomtathatók a szállításhoz használatos címkék, és szállításra adhatók a rendelések.
  • MPL Csomagpont integráció és rendelés export: A webáruházak mostantól képesek integrálódni az MPL csomag pontokkal és  a webáruházakban is megjelenik lehetséges szállítási opcióként ez a lehetőség.  A releváns rendelési adatokat lehetőség van a webáruházakból letölteni és importálni az MPL Címiratkitöltő rendszerébe, ezzel is gyorsítva a postai házhozszállítást. 

B2B specifikus funkciók

  • B2B partnerek megtekintése: Az összes B2B partner megtekintése (az adatok mindig ERP-ből jönnek, itt csak megtekinteni lehet).
  • Partner szerződött ára: Árak megjelenítése partnertől függően, árak átvétele ERP rendszerből.
  • Összes termékvariáns megjelenítése: B2B nézetben megjeleníthető az összes termékvariáns egy oldalon és kosárba is rakható egy kattintással.
  • Raktárkészlet megjelenítése: B2B felhasználóknak megjeleneíthető a pontos darabszám és raktár helyszínek.
  • B2B Kosár gomb: B2B esetben összes variáns kosárba rakását lehetővé tevő felület.
  • Automatikus telephely feltöltés: B2B userek esetén az ERP-ből érkező telephelyek automatikusan fel vannak töltve.
  • B2B terméklista: B2B terméklistázóban kisebb képek több információval. Több termék megjelenítése oldalanként,  így kompaktabb nézetet kapunk.
  • Kosár import/export: Kosár exportálása/importálása XLS formátumban cikkszám, darabszám megadással, gyors újrarendelés.
  • Hitelkeret megjelenítés: Partner hitelkeretének megjelenítése, átutalásos fizetési lehetőség hozzáadása. A felhasználó számára csak a számára beállított fizetési feltételek érhetőek el. Lehetőség van hitelkeret vizsgálatra, lejárt számlák kijelzésére.
  • B2B felhasználói profil funkciók:
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intézményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
    • Számlák listája
  • B2B specifikus fizetési lehetőségek: A felhasználónál engedélyezett fizetési módok felajánlása, halasztott fizetés lehetősége.
  • Felhasználói hierarchia: ​​​​​​
    • Adminisztrátor: teljes jogú felhasználó, aki a többi felhasználót meg tudja hívni a webshop használatára
    • Felhasználó: beállíthatóak neki különböző jogosultságok:
      • Hozzáférhet számlákhoz
      • Hozzáférhet rendelésekhez
      • Megtekintheti a hitelkeretet
      • Megkapja a webshop által kiküldött üzeneteket
      • Módosíthatja a szállítási címet
      • Kiválaszhat fizetési módot
  • Lejárt számlák értesítése: A bejelentkezett B2B felhasználót figyelmezteti a rendszer a felhsználói felületén megjelenő piros sávban, ha rendezetlen számlájának fizetési határideje lejárt.
  • B2B felhasználó egyedi árlistájának letöltése: A B2B webáruház tulajdonosok által megszabott egyedi árakat letölthetik a partnerek saját felhasználó felületükön. 10 000 termékig használható ez a funkció.
  • Ajánlatadás funkció admin felületről: A funkció segítségével a webáruház üzemeltetője ajánlatokat állíthat össze és küldhet a B2B felhasználók számára az Ajánlatkérés létrehozása gombra kattintva. A B2B partnerek a felhasználói felületükről kérhetnek ajánlatokat a webáruháztól. Ajánlatot egy összeállított kosárra kérhet a Gyorskosárban vagy a Kosárban megjelenő ajánlatkérés gombra kattintva.