Irodacím
: 1117 Budapest
Galvani u. 2. III. emelet
Logishop B2C és B2B funkciólista
A Logishop webshop megoldás aktuális funkciói
Általános funkciók
- Reszponzív felület: A felhasználói felület automatikusan igazodik a látogató képernyőjének méretéhez, függetlenül attól, hogy mobilról, tabletről vagy asztali gépről van szó.
- E-commerce UX best practice-ek alapján épített felület: UX Design csapat által optimalizált felhasználóbarát felület.
- GDPR adatok kezelése: Projektszinten kialakítható GDPR adatletöltési lehetőség a felhasználók részére és felhasználók törölhetőségének beállítása.
- B2B funkciók: B2B specifikus terméklista megjelenítés, rendelési folyamat, felhasználó kezelés.
- Többnyelvűség: Több nyelven használható shop és admin felület.
- Akciós árak megjelenítése (elmúlt 30 nap legalacsonyabb árának helyes megjelenítése): Akciózás vagy árváltozás esetén két különböző ár megjelenítése:eredeti ár és a kedvezményes ár.A funkció célja, hogy a webáruház a GVH által közzétett szabályozásoknak eleget tegyen akciózásokat és árváltozásokat érintően. A funkció B2C webáruházakban érhető el, és az időszakos kedvezmények, vagyis az admin felületi általános és egyedi akcióknak megfelelő akciók esetében releváns. Upsell, ajándék vagy csomagkedvezmény esetén nem értelmezhető a funkció.
- Letölthető dokumentumok: "A felhasználói felületen található Letölthető dokumentumok oldalon táblázatba rendezve jelennek meg a rendszerben található dokumentumok, melyek lehetnek képi vagy egyéb típusú dokumentumok.
A letölthető dokumentumok funkció segítségével a felhasználók egyesével vagy tömegesen tölthetnek le dokumentumokat a webáruház felütéről.
Az adminisztrációs felületen bevezetésre került egy új menüpont, a Letölthető dokumentumok, ahol feltöltheti az admin a letöltésre szánt dokumentumokat, vagy kiválaszthatja azokat a Médiatárból. - B2C és B2B leválasztás: B2C és B2B , B2C, B2B leválasztása lehetővé teszi, hogy három különböző felhasználó típust kiszolgálgáló webshop jön létre, az egyes webáruházak csak a rájuk kifejlesztett funkciókat jelenítik meg.
- Google Consent Mode: Cookie pop-up változások: A webáruházakban ezentúl a cookie pop-up kikapcsolható az adminisztrációs felületen ha az ügyfél harmadik féltől származó Cookie Management Platorm-ot szeretne használni. A harmadik féltől származó CMP integráció ezentúl mindig a Google Tag Manageren keresztül történik.
Frontend - shop felület
Dinamikus termékkeresők és szűrők
- Termékek listázása: Termékek listázhatóak kategória vagy terméklista alapján.
- Kategóriák listázása: Főkategóriára kattintva listázhatóak az alkategóriák.
- Kategóriafa megjelenítése: Szülő kategóriára kattintva kilistázható az összes alárendelt kategória terméke egy listában.
- Szűrés termék tulajdonságok alapján: A terméklistákban és kategória listákban termék tulajdonság alapú szűrés (pl. szín, méret).
- Lenyíló menürendszer kategóriák és alkategóriák mutatásához: Vízszintesen elhelyezkedő főmenü, amiből vertikálisan nyílnak le az alkategóriák.
- Szabadszavas gyorskereső instant találati oldallal és ajánlot termékekkel: Gépelés során a felhasználó számára azonnal megjelennek az eredmények a találati oldalon (pop-up terméklista a keresés alapján). A keresőszó gépelésével automatikusan szűkül a keresési eredmény.A pop-up ablakban beállíthatók ajánlott, népszerű, leggyakrabban keresett termékek és tartalmak.
- Promóciós termékek kiemelése: Promóciós termékek esetén akciós ár kiemelt megjelenítése terméklistában és termék végoldalon.
- Színválasztó: A terméklisták szűrőiben vizuálisan megjelenített színekből szűrhet a vásárló.
- Márka végoldal: A márka végoldal lehetőséget nyújt a vásárlók számára, hogy egy helyen ismerjék meg a márkák termékeit, történetét és leírásait, miközben az adminisztrációs felület testreszabhatósága, az A-Z sáv és a carousel funkciók a könnyű navigációt és a keresőoptimalizált megjelenést támogatják.
Termékvégoldal
- Termékmegnevezés: Termék neve
- Termékképek nagyíthatósága: Termékképre irányítva a kurzort az átváltozik egy nagyítóra, bal egér gombot nyomva tartva azon a ponton ráközelít a képre.
- Vásárlást támogató eszközök:
- képek - termék képek megjelenítése
- csatolt fájlok (tanúsítványok) - csatolható pdf dokumentum
- értékelések - vásárlói értékelések megjelenítése
- videó - termék videó megjelenítése
- specifikáció - termék részletes specifikációjának megjelenítése.
- Termékvariáns választó: A termékvégoldalon az oldal elhagyása nélkül válthatunk a termékvariánsok között (pl. szín, méret alapján).
- Kapcsolódó termékvariánsok listázása: A termékvégoldalon megjelenik a kapcsolódó termékvariánsok listája (pl. szürke iPhone termék végoldalán a többi szín/háttértár változatok).
- Termékkészlet információ: Mutatja, hogy az egyes raktárakban az adott termékből van-e készleten (B2B-nél pontos raktárkészlet megjelenítése).
- Termék összehasonlítás: Az összehasonlításra kerülő termékek egy beúszó oldalsávban jelennek meg, ezáltal a termékvégoldalról nem navigál el a rendszer.
- Kiemelt akciós termékárak: Promóciós termékek esetén akciós flag és akciós ár megjelenítése terméklistában és termékvégoldalon.
- Helyettesítő és kapcsolódó termékek ajánlása: Termékvégoldal alján megjeleníthető terméklista. A lista helyettesítő termékeket mutat, ha nincs készleten, kapcsolódó termékeket mutat, ha van készleten a keresett termék. (Csak ERP-ből érkező adatok esetén működik).
- Termékleírás optimalizálás: Termékleírásba elhelyezett túlméretezett képek automatikusan optimalizálása kisebb méretre(ERP-ből érkező leírások esetén).
- Terméklista bővítése: terméket megjelenítő termékkártya bevezetése: Termékvégoldal alján megjeleníthető terméklista. A lista helyettesítő termékeket mutat, ha nincs készleten, kapcsolódó termékeket mutat, ha van készleten a keresett termék. (Csak ERP-ből érkező adatok esetén működik).
Vásárlási folyamat
- Kosár ideiglenes megjelenítése: Termék kosárba rakása vagy kosárra kattintás esetén a beúszó kosár a vásárlás folyamatát nem szakítja meg és itt is megadhatók a kuponkódok.
- Kosároldal: Az összes kosárba helyezett termék könnyen áttekinthető egyetlen oldalon (kosároldal). Itt is megadhatók a kuponkódok.
- Kosár mentése: Regisztrált userek esetén kosár mentése kilépéskor és betöltése bejelentkezéskor. Anonim kosár lehetősége: a be nem jelentkezett felhasználók is kosárba tehetik a terméket, amely a paraméterezésnél meghatározott ideig megtartja a kosár tartalmát.
- Kupon megadása: A kosár oldalakon adhatják meg a kuponkódokat a felhasználók.
- Egyoldalas checkout: A vásárlási folyamat befejezéséhez az egyoldalas checkout oldalon minden szükséges információ megadható, a rendelés véglegesíthető:Azonosítás - Kiszállítás - Számlázás - Fizetés. Letisztult checkout oldal: csak a rendelés véglegesítéséhez szükséges információk jelennek meg az oldalon.
- Fizetési módok: Simple Pay és Bigfish Payment fizetési módok közül választhatnak a vásárlók.
- Rendelés oldal anonim felhasználóknak is: Nem bejelentkezett vásárlók elérhetik a rendelésük összefoglaló oldalát a visszaigazoló emailben kapott egyedi linken.
- Elhagyott kosár értesítő: Az admin beállíthatja, hogy a kosár “félbehagyása” után hány nap elteltével kapjon emlékeztető e-mailt a felhasználó, az elhagyott kosaráról.
- Devizakezelés: A devizakezelés célja, hogy a webáruház felhasználója más devizákban is láthassa az árakat a rendszer alapértelmezett devizáján kívül, illetve hogy más devizákban is leadhassa rendelését.
A rendszer alapértelmezett devizája a webáruház létrehozásakor kerül definiálásra. A rendszerben 34 deviza található. A használható devizák a webáruház adminisztrációs felületén aktiválhatók, ahol kézileg is beállítható a váltási szám a rendszer alapértelmezett devizája és az adott deviza között, külső integrációból is jöhet a váltási szám, vagy az MNB árfolyam szerint frissülhetnek a váltási számok. Fontos, hogy nem minden fizetési mód érhető el az összes devizában.
Felhasználói profil
- Regisztráció és bejelentkezés: Bejelentkezés adatok megadásával, illetve Google és Facebook gyors Login funkcióval is lehetséges.
- Felhasználói profil oldal: Profiladatok szerkesztése, szállítási adatok, számlázási adatok, rendelések listája, számlák listája, Facebook, Google fiók csatolása, jelszó változtatás.
- Kedvencek lista: Kedvenc termékek - kiemelt lista, amelyre a felhasználó termékeket tehet
- Egyedi lista létrehozása: Egyedi listák - felhasználó listákat hozhat létre és ezekre termékeket tehet
- Megrendelés követés: Naprakész megrendelés megjelenítés az ügyfelek számára, megrendelés státuszok kezelése.
- Süti elfogadó pop-up: Az új látogatók számára felugró pop-up a sütik elfogadása céljából.
- Bejelentkezési e-mail cím megváltoztatása Profiladatok felületén módosítható a bejelentkezési e-mail cím, ezentúl ezen e-mail címre kapja a rendszerüzeneteket, illetve ezzel tud bejelentkezni.
Backend - admin felület
Modulárisan felépíthető főoldal
- Menüsáv: A fejléc és lábléc menüsávba terméklistákat és egyedi szöveges tartalmakat is helyezhetünk, az admin felületen könnyedén átrendezhetőek a menüpontok drag and drop módszerrel.
- Régiók: A tartalmak megjelenítésére szolgáló fixen elhelyezett terület a főoldalon. A régiók ki- és bekapcsolhatóak, igy a hozzájuk rendelt tartalom tetszés szerint elrejthető az oldalról. A régiók a bannersávokba helyezett bannerekhez rendelt tartalmakkal tölthetők fel.
- Bannersávok: Bannersávokba rendezhetjük bannereinket, amelyek megjelenítik a tartalmakat.
- Bannerek: A bannerek tartalmaink megjelenítésére szolgálnak. Bannerekhez a következő tartalmak rendelhetők: termék, kategória, lista, CMS tartalom.
- Egyedi terméklisták megjelenítése: Dinamikusan vagy statikusan létrehozott termék listák elhelyezése a főoldalon.
- Hírek / Blog modul: Dedikált hírek régió.
- Hírlevél feliratkozás modul: Hírlevél felíratkozás.
- Térképes üzletmegjelenítés modul: Térképen könnyen megjeleníthető marker, amelyre kattintva pop-upban megjelenik az üzlet neve, nyitvatartása, pontos címe, útvonalterv indításának lehetősége.
- Gyakran Ismételt Kérdések modul: Dedikált modul a GYIK megjelenítésére.
- Régiók létrehozása és sorrendezése: A „Régiók létrehozása és sorrendezése” funkció a webáruház tartalmi blokkjainak rugalmas kezeléséhez, testreszabásához és sorrendezéséhez nyújt segítséget. A funkció támogatja a célcsoport-specifikus tartalmak megjelenítését és a felhasználói élmény optimalizálását.
- Főoldali figyelemfelhívó sáv modul: Az új figyelemfelhívó sáv a fejléc alatt jelenik meg a főoldalon, és lehetőséget ad arra, hogy az admin szegmensenként célzott, időzített üzenetekben kommunikáljon fontos információkat, például szállítással, működéssel vagy aktuális újdonságokkal kapcsolatban.
- Szabadon szerkeszthető információs régió a főoldalon: Az új főoldali információs régió teljes CKEditor támogatással teszi lehetővé rövid vagy hosszabb szöveges üzenetek megjelenítését, így például szezonális tájékoztatók, ünnepi kiszállítási információk vagy aktuális közlések könnyen és gyorsan publikálhatók az admin felületről.
Tartalom menedzsment
- Statikus tartalmi modulok kezelése: Hírek/Blog tartalmak, hírlevél feliratkozás, térkép, GYIK tartalma.
- WYSIWYG szerkesztőfelület: Word-szerű szövegszerkesztő a hosszabb szövegek könnyű formázásához kép, videó, táblázat beszúrással és egyéb alapvető funkciókkal.
- Statikus címkék teljeskörű szerkesztése: Statikus címkék teljes körű szerkesztése az oldalon.
- Címkék létrehozása: Címkék segítenek a szöveges tartalmak dinamikus rendszerezéséhez.
- Konténerek és dinamikus konténerek: Szöveges tartalmak csoportokba rendezése konténerek segítségével lehetséges kétféleképpen: manuálisan statikus konténereket vagy címkék alapján dinamikus konténereket hozhatunk létre.
- Terméklista megjelenítése: A főoldalon egyes régiókban megjeleníthetünk egy adott terméklistát.
- Szöveges tartalmak létrehozása: Hírek/Blog létrehozása wysiwyg szerkesztő felületen.
- Tartalmak időzítése: A tartalmak (bannersávok, szövegek, konténerek, terméklisták) megjelenítése be/kikapcsolható és időzíthető (pl. egy Black Friday terméklista megjelenítését időzíthetjük csak a promóció idejére).
- SEO modul: A webshop moduljai sablonok szerinti meta adatokkal láthatóak el (Google, Facebook).Automatikus és manuális SEO adatok kitöltése.
- Üzenet sablonok kezelése: Rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése.
- Médiatár: Könnyen kezelhető, belső média feltöltő felület, amivel rendszerezni lehet a webshophoz tartozó képeket és fájlokat.
- Social ikonok szerkeszthetősége admin felületről: A social media ikonok szerkesztésének célja, hogy az admin tetszőleges kattintható social media ikonokat helyezhessen el a webáruház felületén, és ezek sorrendjét könnyedén változtathassa.
- Terméklista hozzáadása szöveg tartalmakhoz: A funkció segítségével tetszőleges szöveges oldalakhoz adható hozzá terméklista. Ilyenek lehetnek például a hírek vagy blogcikkek, amelyekhez termék kártyákat csatolhat az admin.
- Banner előnézet és beállítási súgó az admin felületen: A banner szerkesztése során az admin valós idejű előnézetben ellenőrizheti a megjelenést desktop és mobil nézetben, miközben rövid súgók segítik a megfelelő sablon kiválasztását és az ideális képméret használatát.
- Tömeges termékkép feltöltés ZIP formátumban: Az admin felületen már lehetőség van termékképek tömeges feltöltésére ZIP fájlból, ahol a rendszer a képeket automatikusan a megfelelő termékekhez rendeli, jelentősen gyorsítva a katalóguskezelést.
Termékkatalógus kezelése
- Statikus terméklisták létrehozása: Statikus terméklistákat hozhatunk létre termékek manuális hozzáadásával vagy felépíthetjük automatikusan, termékvariánsok meghatározásával.
- Dinamikus terméklisták létrehozása: Automatikusan frissülő dinamikus listák létrehozása akár többszintes szabályrendszer felállításával (pl. szín=fekete és ár>10000 Ft).
- Termék szűrhetőség beállítása: Termékenként és terméklistánként a felhasználó számára beállíthatók lehetséges szűrési feltételek.
- Termékparaméterek felvétele: Bármennyi paraméter felvehető, mely alapján szűrhető a termék (pl. szín, háttértár mérete).
- Márkák létrehozása: Márkák hozzáadása.
- Terméksablonok létrehozása: Új termék létrehozásakor az itt létrehozott sablonokból válogathatunk.
- Termékvariánsok létrehozása: Minden termékhez beállítható több variáns (termékváltozat), pl. piros szék, zöld szék.
- Termék adatmodell:
- Termék ára
- Raktárkészlet
- Tulajdonságok beállítása
- Szűrhető paraméterek beállítása: mire lehessen szűrni a terméket
- Variánsképző paraméterek: mely paraméterek legyenek variánsképzők, amikből válogatni lehet a termékvégoldalon
- Terméklisták
- Termékkategóriák
- Terméklisták és variáns listák exportja és importja: Admin felületi listák tömeges összeállítását teszi lehetővé XLS importtal.
- Termékek összekapcsolása, termék modell segítségével: Termékmodellel a webáruházban található termékek magasabb dimenzióban is összekapcsolásra kerülhetnek. A termék modell segítségével az egyes termékek variánsként jelenhetnek meg a webáruház felületén. A termékmodellek az adminisztrárori felületen található termék modell menüpontban hozhatóak létre, illetve szerkeszthetőek egyesével vagy csoportosan.
- Több értékes ENUM paraméter bevezetése: A webáruházban található ENUM paraméter bővítésre került, így mostantól lehetőség van több érték kiválasztására is, például a felhasználás lehet kertbe vagy beltérre egyszerre.
- Terméklista bővítése: terméket megjelenítő termékkártya bevezetése: Nem az alapértelmezett variáns adatait jeleníti meg a terméklistán, hanem az adott termékhez tartozó adatokat.
Kedvezményrendszer
- Kuponok létrehozása: Kuponok: kedvezményekre jogosító kuponok generálása, amelyek a shop kosár oldalán válthatóak be. Kupon vonatkozhat a kosárra, adott termékre vagy szállítási díjra. Lehet fix vagy százalékos kedvezmény, általános vagy felhasználóhoz kötött.
- Termékszintű kedvezmények: Flag megjelenítése terméklistában, termékvégoldalon és gyorskosárban: fix leárazás (kedvezmény összege), százalékos leárazás (kedvezmény %-ban) vagy kedvezményes ár flag (termék kedvezményes ára).
- Termék upsell: Beállítható termékekhez, hogy kosárba helyezésük esetén melyik egyéb termékeket ajánlja fel a rendszer és milyen kedvezménnyel.
- Termék ajándék: Létrehozható terméklista, melyen szereplő termékek kosárba helyezése esetén vásárlóink ajándék termékeket választhatnak. Az ajándéktermékek listáját szintén beállíthatjuk az admin felületen.
- Kosárszintű kedvezmény: Megadott kosár összeghatár felett kedvezményre jogosít fel (pl. 20.000 Ft felett 10% kedvezmény).
- Kosár upsell: Meghatározott kosárérték felett kedvezményes termékek ajánlása.
- Kosár ajándék: Meghatározott kosárérték felett ajándék termékek kínál fel a rendszer.
- Csomagajánlat: Kedvezményes csomagajánlatok létrehozása. Egy csomaghoz rendelt összes termékre érvényesül az ajánlatban meghatározott kedvezmény, amennyiben az összes csomaghoz rendelt termék csomag formájában kosárba kerül.
- Termékszállítási kedvezmény: Ingyenes szállítási lehetőséget biztosít (dinamikus vagy statikus) listában meghatározott termékekre. Ha van legalább egy szállítási kedvezménnyel ellátott termék a kosárban, akkor a kiszállítás ingyenes, függetlenül a kosárban lévő többi terméktől és a kiválasztott szállítási módtól.
Egyéb funkciók
- Áruházak létrehozása: Áruházak, virtuális áruházak létrehozása és raktárak megtekintése.
- Admin felhasználók kezelése: Admin felhasználók és szerepköreik létrehozása/változtatása.
- Vásárlók listája: Összes vásárlónk adatainak, címeinek, rendeléseinek és listáinak megtekintése.
- Keresőszó napló: Meghatározott időszakra láthatjuk, hogy egyes keresőszavakra hányszor kerestek a felhasználók..
- Keresőszó riport: A 10 leggyakrabban keresett kulcsszólista alapján láthatjuk, hogy mire keresnek többnyire a felhasználók. Láthatjuk a tipikus keresési elírásokat, megfogalmazásokat.
- Szinoníma szótár és elírások: Megadhatóak keresőszavak szinonímái és elgépelt verziói, hogy a keresés biztosan célba érjen. Keresőszó szinonímák tömeges feltöltésének lehetősége.
- Megrendelés kiszolgálási folyamat: Admin felületen ellenőrizhető rendelési státuszok.
- Termékértékelések kezelése: Felhasználók által adott értékelések megtekintése, írott értékelés megjelenítésének ki/bekapcsolása. Írott értékelésre válaszadási lehetőség az admin felületről.
- Értékelések összevonhatósága és igazolt vásárlókra szűkítés: Beállítható, hogy minden regisztrált látogató értékelhessen vagy csak az igazolt vásárlók. Összevonható a termékvégoldalon a termék összes variánsára adott értékelés vagy megjeleníthető csak az adott variánshoz tartozó. Értékelés kérő email automatikus küldésének lehetősége.
- Szállítási és fizetési módok megadása és összekapcsolása: Szállítási módokat és díjakat, valamint fizetési módok és az azokhoz tartozó díjaknak beállítása.
- Kategória url-ek és breadcrumbok kezelése: A breadcrumb (morzsamenü) mutatja, hogy a felhasználó mely útvonalon érkezett az adott oldalra és segítségfével könnyen navigálhat az adott termék kategóriák között.A webshopban található tartalmak több URL-ről is elérhetők. Az admin átállíthatja, hogy az URL-ek közül melyik legyen az alapértelmezett, vagyis a canonical URL.
- URL-ek kezelése admin felületről: Az URL-ek kezelése funkció segítségével kezelheti az admin a webshopban létrejött átirányításokat.
- Alap paraméterezések - Analytics, Google Ads, Facebook pixel, Tag manager: A webshopon lehetőség van különböző követőkódok elhelyezésére annak érdekében, hogy a kereskedő pontos méréseket tudjon megvalósítani a webáruháza teljesítményéről.
- Árak archiválása: Árváltozások mentését teszi lehetővé adatbázis szinten.
- Termék adatok strukturált szolgáltatása a Google felé: A funkció célja, hogy a variáns végoldalon elhelyezett és a Google számára továbbított kódszintű információknak köszönhetően a variáns végoldalak magasabb SEO értékelést kapjanak.
- Termékképek elérésének és alt-tag értékének egységesítése: A korábbi médiatár fejlesztés kiegészítéseként készült funkció a termékekhez és variánsokhoz feltöltött képek SEO értékelését javítja.
- Terméklista szűrők értékeinek sorrendezhetősége: A terméklista szűrő értékeinek sorrendezhetőségével az admin beállíthat alapértelmezett sorrendet a termék lista oldalakon található szűrők paraméter értékeinek, hogy azok ne véletlenszerűen jelenjenek meg a termék lista oldalon.
- Adminisztrátori felületen való keresés megkönnyítése, keresőmező segítségével: Az adminisztrációs felületen való könnyebb navigáció érdekében bevezetésre került egy keresőmező, amelynek segítségével könnyebben megtalálhatja az adminisztrátor a keresett funkciókat. A keresőmező menüpontokra való keresésre alkalmas.
- Általános PSI (PageSpeedInsight) optimalizálások: A weboldal teljesítményének javítása érdekében bevezetésre került a főoldal, a termékoldal és a listaoldal optimalizálása, valamint a lazy load funkció. Ezek az intézkedések javítják a PageSpeed Insights pontszámot, ami kedvezőbb keresőmotoros rangsorolást és jobb felhasználói élményt eredményez.
- Országonkénti szállítási mód kezelés: A Logishopban a kiszállítás típusú szállítási módok országonként szabályozhatók, így minden piacon csak azok a szállítási opciók jelennek meg, amelyek az adott országban ténylegesen elérhetők, egyszerűen kezelhető admin beállításokkal.
- Admin feladatkezelő: Az új admin feladatkezelő lehetővé teszi, hogy a műveletek aszinkron módon fussanak, miközben az admin értesítést kap a feladatok állapotáról, első körben a tömeges képfeltöltés támogatásával.
- SSR-alapú teljesítményoptimalizálás nagy terhelésre: Az új SSR fejlesztéseknek köszönhetően a Logishop oldalai teljes mértékben cache-elhetők, még stabilabban és gyorsabban szolgálnak ki nagy számú egyidejű felhasználót, miközben a szerveroldali terhelés is nagyságrendekkel csökkent.
- Fordítható paraméterek: A Logishopban már nemcsak az enum, hanem a string típusú paraméterek is több nyelven kezelhetők, így a termékadatok minden piacon egységesen és érthetően jelennek meg.
- Devizakezelés megújítása többdevizás árazással: A Logishop admin felületén már egy- vagy többdevizás árkezelés is beállítható, ahol az árak nemcsak árfolyam alapján számolhatók, hanem devizánként külön is megadhatók, így pontosabb és üzletileg rugalmasabb árazás valósítható meg.
- Logishop súgóközpont: A Logishop súgóközpont egy folyamatosan bővülő, kereshető felhasználói segédletgyűjtemény, amely részletes funkcióleírásokkal, “lépésről lépésre” útmutatókkal, admin felületi magyarázatokkal és gyakorlati példákkal segíti a webáruház hatékony használatát a beállításoktól a mindennapi üzemeltetésig.
Integrációk, automatizációk
- Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment.
- Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső.
- Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése: Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés).
- GLS integráció: Közvetlen kapcsolat a GLS és Logishop között. A funkció segítségével a GLS házhozszállítással, illetve GLS csomagpontra rendelt rendelések az admin utasítására bekerülnek a GLS rendszerébe, ahonnan kinyomtathatók a szállításhoz használatos címkék, és szállításra adhatók a rendelések.
- MPL Csomagpont integráció és rendelés export: A webáruházak mostantól képesek integrálódni az MPL csomag pontokkal és a webáruházakban is megjelenik lehetséges szállítási opcióként ez a lehetőség. A releváns rendelési adatokat lehetőség van a webáruházakból letölteni és importálni az MPL Címiratkitöltő rendszerébe, ezzel is gyorsítva a postai házhozszállítást.
- Admin API, ERP API és middleware integráció: Az Admin API, ERP API és middleware integráció lehetővé teszi a Logishop termékadatok zökkenőmentes szinkronizálását külső rendszerekből, egyszerűsítve a termékkatalógus kezelését, csökkentve a manuális adatbevitel hibáit, és gyorsítva az adminisztrációs folyamatokat.
- FoxPost csomagpont és házhozszállítás integráció: A Logishop FoxPost integrációval a vásárlók térképes csomagpont-választással vagy házhozszállítással rendelhetnek, miközben a rendelések adatai automatikusan továbbításra kerülnek a FoxPost rendszerébe az admin felületről.
B2B specifikus funkciók
- B2B partnerek megtekintése: Az összes B2B partner megtekintése (az adatok mindig ERP-ből jönnek, itt csak megtekinteni lehet).
- Partner szerződött ára: Árak megjelenítése partnertől függően, árak átvétele ERP rendszerből.
- Összes termékvariáns megjelenítése: B2B nézetben megjeleníthető az összes termékvariáns egy oldalon és kosárba is rakható egy kattintással.
- Raktárkészlet megjelenítése: B2B felhasználóknak megjeleneíthető a pontos darabszám és raktár helyszínek.
- B2B Kosár gomb: B2B esetben összes variáns kosárba rakását lehetővé tevő felület.
- Automatikus telephely feltöltés: B2B userek esetén az ERP-ből érkező telephelyek automatikusan fel vannak töltve.
- B2B terméklista: B2B terméklistázóban kisebb képek több információval. Több termék megjelenítése oldalanként, így kompaktabb nézetet kapunk.
- Kosár import/export: Kosár exportálása/importálása XLS formátumban cikkszám, darabszám megadással, gyors újrarendelés.
- Hitelkeret megjelenítés: Partner hitelkeretének megjelenítése, átutalásos fizetési lehetőség hozzáadása. A felhasználó számára csak a számára beállított fizetési feltételek érhetőek el. Lehetőség van hitelkeret vizsgálatra, lejárt számlák kijelzésére.
- B2B felhasználói profil funkciók:
- Intézményregisztrációs kérelem
- Intézményadatok
- Alfelhasználók kezelése
- Éves forgalmi adatok vizualizációja
- Számlák listája
- B2B specifikus fizetési lehetőségek: A felhasználónál engedélyezett fizetési módok felajánlása, halasztott fizetés lehetősége.
- Felhasználói hierarchia:
- Adminisztrátor: teljes jogú felhasználó, aki a többi felhasználót meg tudja hívni a webshop használatára
- Felhasználó: beállíthatóak neki különböző jogosultságok:
- Hozzáférhet számlákhoz
- Hozzáférhet rendelésekhez
- Megtekintheti a hitelkeretet
- Megkapja a webshop által kiküldött üzeneteket
- Módosíthatja a szállítási címet
- Kiválaszhat fizetési módot
- Lejárt számlák értesítése: A bejelentkezett B2B felhasználót figyelmezteti a rendszer a felhsználói felületén megjelenő piros sávban, ha rendezetlen számlájának fizetési határideje lejárt.
- B2B felhasználó egyedi árlistájának letöltése: A B2B webáruház tulajdonosok által megszabott egyedi árakat letölthetik a partnerek saját felhasználó felületükön. 10 000 termékig használható ez a funkció.
- Ajánlatadás funkció admin felületről: A funkció segítségével a webáruház üzemeltetője ajánlatokat állíthat össze és küldhet a B2B felhasználók számára az Ajánlatkérés létrehozása gombra kattintva. A B2B partnerek a felhasználói felületükről kérhetnek ajánlatokat a webáruháztól. Ajánlatot egy összeállított kosárra kérhet a Gyorskosárban vagy a Kosárban megjelenő ajánlatkérés gombra kattintva.
- Kizárólagos B2B működési mód: A Logishop már zárt, kizárólag B2B felhasználók számára elérhető üzemmódban is használható, ahol a főoldal bejelentkezési felületként működik, és a webshop teljes tartalma csak belépés után válik elérhetővé.
- B2B-re optimalizált rendelési folyamat nagytételű kosarakhoz: Az új, kifejezetten B2B igényekre kialakított rendelési folyamat hatékonyan kezeli a több száz termékes kosarakat, támogatja az Excel-alapú importot és exportot, valamint kiemelten kezeli a készlethiányos és helyettesíthető termékeket a gyorsabb rendelés érdekében.