Logishop webshop csomagok: növekedj velünk!

Erős szakmai háttér, testreszabhatóság, bővíthetőség, B2C és B2B megoldások

2021-07-21

A hazai online kiskereskedelmi forgalom dinamikus bővülése közepette az a vállalat tudja megtartani versenyelőnyét, amely e-commerce infrastruktúráját rugalmasan változtatja a piaci kihívásoknak megfelelően. A LogiNet saját fejlesztésű termékét, a Logishop webshopot úgy alakította ki, hogy gyorsan bevezethető legyen, a B2C platform könnyen bővíthető legyen B2B webáruházzal, mobilappal, és egyedileg ráépíthetőek bolti digitális megoldások, miközben lehetőség van egyedi fejlesztésekre és más rendszerek integrációjára. Részletek a cikkben.

A hazai e-kereskedelem 2020. évi  45 százalékos növekedése közepette több cég is azzal szembesülhetett, hogy a megugró forgalmat, a vásárlói igényekhez igazodó fejlesztéseket (legyen szó új funkciókról, egy mobil applikáció készítésről, avagy a viszonteladóknak szánt B2B webshop létrehozásáról) a meglévő platform keretein belül nem tudja meglépni a termék kötöttségeiből adódóan.


Mire nyújt piaci választ a Logishop?

A LogiNet több mint 10 éve dolgozik együtt e-commerce ügyfelekkel, komoly piaci ismeretre tettünk szert ezen időszak alatt, így a webshop termékébe a legújabb piaci trendeknek megfelelő megoldások, best practice-k épültek bele, amelyek hozzásegítik a vállalkozást a fejlődéshez.

A kis- és középvállalatok igényeire szabott Standard csomag az előzetes integrációknak köszönhetően (például Cégmenedzser ERP) gyorsan bevezethető, és lehetőséget nyújt a B2B viszonteladói webáruház létrehozására is. Ez utóbbiba olyan funkciók épültek bele, amelyek valóban a piaci igényeket fedik le (például újrarendelést segítő funkcionális lista, több viszonteladói árlista, terméklista gyors összeállítás a dinamikus listák segítségével, viszonteladókra optimalizált felhasználói élmény).

Az online értékesítési csatornáját folyamatosan erősítő vállalat számára a továbblépést jelentheti a Logishop Pro csomagja, amelynek keretében egyedi fejlesztésre is lehetőség van, azaz a termék testreszabható. A terméknek köszönhetően a webáruház jóval gyorsabban bevezethető, mintha teljesen egyedi fejlesztésben gondolkodna a vállalat. Egy hasonlattal élve: a tizedik emeletre visszük fel az ügyfeleinket, de nem a földszintről indulunk, hanem a hetedik emeletről. 


Hogyan járul hozzá a Logishop a cég növekedéséhez?

  • Növekvő mobil felhasználói bázis legoptimálisabb kiszolgálása: reszponzív mobil, tablet és desktop nézettel rendelkezik
  • Rugalmasan testreszabható: kiszolgálja az egyedi igényeket, legyen szó a főoldal felépítéséről, a designról, avagy a felhasználókra szabott funkciókról (például kategóriára szabható szűrők, termékvariánsok, részletes termékismertető, megjeleníthető vásárlói értékelések, kedvenc lista létrehozása).
  • Kiemelt felhasználói élményt nyújt: a LogiNet UX csapatának, a 22.design-nak a szakértelme révén pedig konverziónövelést segítő UX megoldások vannak beépítve a termékbe.
  • Gördülékeny integrációt biztosít: gördülékeny integrációt tesz lehetővé más vállalatirányítási rendszerekkel, logisztikai, számlázó és fizetési rendszerekkel (OTP Simple), árösszehasonlító oldalakkal, marketing megoldásokkal (Mailchimp, Google termékek, Facebook pixel).
  • Professzionális tartalomkezelő rendszert tartalmaz: felhasználóbarát adminisztrátori felülettel van ellátva, az ügyfél fejlesztői segítség nélkül, saját maga tudja kezelni a tartalmakat
  • B2B üzleti megoldás támogatása: lehetőség van a különböző típusú B2B webáruházak kialakítására (nagykereskedői-viszonteladói webshop, gyártó-kereskedő, vagy beszállítói webshop), illetve a vállalat B2B partnerei értékesítésének támogatására (partner shop, vagy klónáruház).
  • Modulárisan felépíthető e-commerce ökoszisztéma: A webshopból, mobilshop applikációból és egyedileg ráépíthető bolti digitális megoldásokból álló integrált e-commerce ökoszisztémával a legoptimálisabb formában érheti el a cég vásárlóit.
  • Támogatja a cégek nemzetközi piacon történő megjelenését: többnyelvű tartalmak kezelése. Egyedileg lehetőség van az egyes országok fizetési rendszereinek, a helyi logisztikai partnerek integrációjára, eltérő szabályozások kezelésére, GDPR kompatibilitásra.
  • Terméktámogatás nyújtása: A LogiNet különböző módon támogatja a vállalat fejlődését az online értékesítésben. Ide tartozik a LogiNet Akadémia (LogiShophoz kapcsolódó tartalomkezelő oktatás partnereinknek), szakmai támogatás nyújtása (oktatóanyagok), dedikált kapcsolattartás lehetősége a fejlesztés, üzemeltetés és support időszak során, UX tracking szolgáltatás (folyamatos optimalizálás UX segítségével).
  • Folyamatos fejlődés: a termék folyamatosan új funkciókkal bővül, fejlődik, amelyek elérhetőek a felhasználók számára.
  • Promóciókezelés: kuponok, dinamikus promóciós listák kialakítása. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználó bármilyen kritérium alapján válogathassa össze a termékeket: például Black Friday idején az aktuális piaci helyzet alapján módosíthatja automatikusan az akciósan meghirdetett árukat.

Logishop szolgáltatáscsomagok a standard igényektől az egyedi fejlesztési megoldásokig

A LogiNet úgy alakította ki a Logishop webshop szolgáltatáscsomagokat, hogy azok együtt növekedjenek a vállalkozással, igazodjanak a jövőbeni változó igényekhez, lehetőséget nyújtva egyúttal az egyedi fejlesztésekhez.

  • Logishop Standard csomag kis- és középvállalatok standard igényeire szabva: a standard funkciók révén a B2B, avagy B2C webáruház gyors bevezetését teszi lehetővé.
  • Logishop Pro csomag középvállalatok egyedi igényeire szabva: a standard funkciókon felül egyedi fejlesztésekre, integrációkra van lehetőség a B2B, avagy B2C webshop keretében.
  • Logishop Enterprise csomag nagyvállalatok teljesen egyedi igényeire szabva: teljesen egyedi igények kiszolgálását teszi lehetővé egy megbízható webshop platformra építve.

Modulárisan felépíthető e-commerce ökoszisztéma

Az ökoszisztéma lehetőséget biztosít ahhoz, hogy a vállalatnak az adott fejlettségi szintjéhez igazodó megoldást kínálja a LogiNet. Ez jelenthet egy modult (például mobil alkalmazást, vagy B2C webáruházat), míg az érettebb e-kereskedőknek lehetővé válik, hogy egy integrált ökoszisztémával lépjenek piacra (B2B, B2C, mobil app, egyedi bolti digitális megoldások, webarchivátor, digitális hűségkártya app stb.), ezáltal növelve versenyelőnyüket.


Tudj meg többet a Logishop webshopról! Itt kérheted az ingyenes demó verziót!
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.