Mobil alkalmazás fejlesztés, applikáció készítés

Mobil alkalmazás fejlesztés, applikáció készítés
A LogiNet magas színvonalú mobil alkalmazás fejlesztési szolgáltatásokat nyújt az ügyfeleinek. Komoly tapasztalattal rendelkezünk új, egyedi mobil applikáció készítésben, a meglévő mobil app továbbfejlesztésében, refaktorálásban, mobilshop applikáció (appshop) fejlesztésében és loyalty app készítésében. Professzionális szakembereink számos technológiát ismernek: natív iOS és Android applikációk készítése Kotlin, Swift technológiával, cross-platform megoldás Flutter technológiával. Mobil fejlesztői csapatunk erőforrás kiszervezési projektekben is részt vesz.
A saját mobilapplikáció termékünk ideális megoldás a B2B és B2C szektorban mobil webshop kiépítésére
Milyen mobil applikáció fejlesztési esetekre tudunk megoldást nyújtani?
  • Mobilshop alkalmazás készítés: Kereskedőként webshoppal rendelkezel, és egy újabb online értékesítési csatona elindítását tervezed a mobil app révén.
  • Loyalty app fejlesztés: Bolthálózattal rendelkező kereskedőként meglévő ügyfeleid számára szeretnél hűségkártya appot létrehozni, pontgyűjtéssel.
  • Egyedi mobil alkalmazás fejlesztés: startupként vagy nagyvállalatként teljesen egyedi mobil digitális termékre lenne szükséged.
  • Mobil applikáció továbbfejlesztése:
    • meglévő kódbázis refaktorálása a legmodernebb programozási nyelvre,
    • meglévő mobil applikáció átültetése a legoptimálisabb cross-platform vagy natív technológiákba.
  • Mobil fejlesztői erőforrás bérlés: egy-egy szakértő kolléga a csapatodba, vagy teljes mobil csapat biztosítása a projektedhez.
Milyen mobil alkalmazás készítési technológiákat alkalmazunk?

Mobil fejlesztő szakembereink Android, iOS és cross-platform megoldásokat készítenek, az általuk használt technológiák és keretrendszerek között található a Swift, Kotlin, Flutter.

Tudj meg többet az általunk alkalmazott mobil technológiákról.

Natív mobil appok: iOS fejlesztés, Android fejlesztés
Natív mobil appok: iOS fejlesztés, Android fejlesztés

A natív alkalmazás fejlesztés kizárólag egy platformra készül, azaz vagy Androidra, vagy iOS-ra. Ha a vállalat mindkét platformra szeretne appot fejleszteni, akkor külön kell azt megtennie Androidra és iOS-re, eltérő programnyelveken és kódbázissal.

Natív applikáció fejlesztése esetén az adott mobil platformhoz hivatalosan kiadott programozási nyelvet használjuk:

  • Android esetében: Android, Kotlin, Java, Android Studio, Android SDK
  • iOS esetében: Swift, UIKit, Storyboards, XCode, CocoaPods, RxSwift, Cocoa Touch
Cross-platform mobil applikáció készítés
Cross-platform mobil applikáció készítés

A cross-platform alkalmazás fejlesztéssel a kódot csak egyszer kell megírni, és ugyanaz a kód több platformon (iOS, Android) is felhasználható.

A hozzájuk alkalmazott keretrendszerek (pl. az általunk alkalmazott Flutter) manapság rendkívüli népszerűségnek örvendenek.

Olvass tovább a natív és cross-platform mobil megoldások előnyeiről.

 

Kereskedői mobil alkalmazás készítés: a mobilshop appikáció előnyei céged számára
Kereskedői mobil alkalmazás készítés: a mobilshop appikáció előnyei céged számára

Több szolgáltatás nyújtása. A mobilt napi 4-5 órában használó felhasználók számára létrehozott alkalmazás a fejlődés újabb szakaszát hozza el a cég számára. Az alkalmazás indulhat kisebb funkcionalitással (kizárólag loyalty app, digitális hűségkártya formájában), amely a későbbiekben, az appot letöltők számának növekedése és aktivitása függvényében, további szolgáltatásokkal, shop funkcióval bővülhet.

Gyors, kényelmes vásárlás: Az applikáció gyorsabb, mint a mobil nézetben megnyitott webshop. A felhasználók bárhol, bármikor vásárolhatnak, miközben kiemelkedő mobil felhasználó élményben van részük. A vásárlás elkezdhető laptopon és befejezhető az appban, akár menet közben is. 

Appból elérhető digitális hűségkártya: A hűségkártya mindig a felhasználók “zsebében” lapul, azaz szívesebben használják ezt, mint ahogy az app kényelmi funkciói is vásárlásra ösztönzik őket.

A push üzenetek folyamatos kapcsolatot biztosítanak a vevőkkel, az alkalmazás segítségével pedig részletesebben fel lehet térképezni a vásárlók szokásait.

Új célcsoportokat érsz el a mobil applikációval. Az applikációval új vevői csoportokat érsz el, ráadásul nemcsak az online, hanem az offline jelenlétedre is hatással lehet. 

Kiemelt mobil ügyfélélmény. Az applikáció kihasználja az okostelefon natív funkcióit: a segítségével építhetsz a kamerára, QR kódokat, vonalkódokat olvashatsz be, felhasználhatod a GPS adatokat, hogy a tartózkodási helyhez közeli megoldásokat kínálj.

Omnichannel stratégia a jobb ügyfélkiszolgálásért. A mobil alkalmazás érdemben megkönnyíti az omnichannel-stratégia megvalósítását is, hiszen a vásárlók gördülékenyen átjárhatnak az online és offline csatornák között. 

Kedvező besorolás a store-okban. Olyan applikációt készítünk, amely a felhasználók igényeire van szabva. A pozitív visszajelzések a mobil appok értékeléseiben is visszatüröződnek, ami a letöltések számának további növekedését eredményezi.

Miért válaszd mobil applikáció készítéshez a LogiNetet?

A felhasználó igényeire szabjuk az alkalmazást. Tizenöt éves e-commerce és mobil fejlesztési tapasztalattal rendelkezünk, ezáltal olyan megoldásokat és best practice-eket  alkalmazunk az app készítésnél, amelyek hozzásegítik a vállalatot a fejlődéshez.

Mobil alkalmazás készítés lépésről lépésre: A LogiNet az applikáció készítés teljes folyamatát lefedi, ami lehetővé teszi a minőségi, ügyféligényekre szabott szolgáltatás nyújtását: specifikáció készítés, fejlesztés, UX Design, tesztelés, a fejlesztést követően üzemeltetési, rendszergazda és karbantartás (support) szolgáltatás, kiemelt ügyfélszolgálati lehetőség.

Szakértői csapat. Tapasztalt mobil fejlesztőkből álló csapatunk számos technológiát ismer (natív iOS és Android, cross platform), amely biztosítja, hogy a vállalat igényeire szabott app készüljön.

B2B, B2C üzleti megközelítés. Mind B2B, mind B2C üzleti modellre fejlesztünk mobil appot, amellyel a cég optimalizáltan értékesíthet a célcsoportjára.

Több ágazatból kerülnek ki az ügyfeleink. A mobil app referenciáink között találhatók távközlési, FMCG, telekommunikációs, agrár, startup ügyfelek. Nézd meg ügyfeleinket!

Ökoszisztémában gondolkodunk. A termék-ökoszisztémában hiszünk. A jelenlegi piaci környezetben egyetlen termék sem tud önmagában létezni, legyen szó egy mobil appról, vagy egy B2C webshopról, ezért fontosnak tartjuk, hogy ezek integrációja biztosított legyen.

Gyakran ismételt kérdések az applikáció készítésről
  • Mit jelent a mobil alkalmazás?
    A mobil applikáció nem egyenlő mobilra is optimalizált weboldallal. A mobil app döntően Android, iOS rendszerekre fejlesztett alkalmazás, ami jóval több előnyt kínál egy reszponzív weboldalhoz képest.
     
  • Miért érdemes mobil applikációt készíteni?
    Mivel az emberek átlagosan napi közel 5 órát töltenek a mobilkészüléken, ennek mintegy 90%-át applikációkban, ezért a célközönség a mobil alkalmazás készítés a leghatékonyabb útja.

    A mobil alkalmazás előnye, hogy maradéktalanul ki tudja használni a készülék natív funkcióit: push üzenetek (sales üzenetek, tájékoztatás, akciók, promóciók); GPS, lokáció (térképes keresés, útvonal tervezés, optimalizálás és nyomon követés); kamera, fotózás (vonalkód scannelés, kiterjesztett valóság, keresés kép alapján).

    >> Hogyan lehet a mobilappot az értékesítési stratégiába sikeresen beilleszteni? Tippek, tanácsok a sikeres mobilapp indításhoz.
     
  • Mit jelent a push notification, és mi az előnye?
    A push üzenetek küldése olyan funkció, amely lehetővé teszi a cégek számára, hogy valós időben értesítéseket küldjenek a felhasználók mobilkészülékeire. A push üzenetek akkor is célba érnek, amikor a készüléket, illetve az applikációt épp nem használja az ügyfél.
    Ezzel a funkcióval üzenet küldhető az aktuális ajánlatokról, de személyre szóló kedvezményeket (például születésnap alkalmából), újdonságokról szóló híreket is tartalmazhatnak. Hasznosnak bizonyulhat ez a funkció abban az esetben is, amikor az online megrendelt áru "helyzetéről" értesíti a vevőt, avagy az elkezdett, viszont be nem fejezett vásárlásokról.
    A push értesítés a helymeghatározással is kombinálható. Ez abban az esetben hasznos, amikor a felhasználó a cég egyik üzletének a közelében jár, így az éppen aktuális akciókat meg is tekintheti.
    A push üzenetek előnyei közé tartozik, hogy növeli az ügyfelek elköteleződését, javítja a felhasználói élményt, segíti a célzott marketinget, növeli az eladásokat.
  • Mennyibe kerül a mobil applikáció fejlesztés?
    Egy mobil alkalmazás fejlesztési költsége széles sávban mozoghat, kezdve a néhány millióstól egészen a több tízmillió forintos nagyságrendig. A végső árat számos tényező módosíthatja, így például milyen készültségi fokon vannak az előzetes tervek, mennyire komplex a feladat, milyen az applikáció típusa (játék app, shopping app stb.), a választott fejlesztési módszertan, milyen külső rendszerek integrációjára van szükség.

>> A mobil alkalmazás fejlesztés árazásáról bővebb információt itt találsz.

  • Mobil alkalmazás készítéshez melyik a jobb platform: az iOS vagy az Android?
    Amikor egy cég mobil app indítása mellett dönt, az első kérdés általában, hogy először csak egy platformra készítse el az applikációt (Androidra vagy iOS-re), vagy egyszerre mindkettőre? Az adatok szerint a felhasználók zöme Androidot használ, ugyanakkor az iOS operációs rendszert használók mellett szól, hogy az adatok szerint többet keresnek és többet is költenek az appokon belüli vásárlásokban. 

    Ha a két platform között kell választani, akkor a meglévő, illetve a megcélzott ügyfélkör ismeretében kell meghozni a döntést. A LogiNet mind Androidra, mind iOS-ra fejleszt mobil appot. Illetve cross-platform mobil applikáció készítést is végez.

    >> A natív és cross-platform mobil megoldásokról bővebb információt itt találsz.
     
  • Milyen mobil app technológiát érdemes választani?
    A mobil app készítés során többféle lehetőség áll a fejlesztő rendelkezésére: a natív fejlesztésnél iOS esetében pl. a Swift, Androidnál a Kotlin, cross-platform megoldásoknál pl. a Flutter, React Native. A választott technológia a projekt követelményei, bonyolultsága függvényében dől el.

    >> Ismerd meg a LogiNet által alkalmazott mobil app technológiákat.
     
  • Mennyi ideig tart az applikáció készítés?
    Az egyedi mobil applikáció fejlesztés általában 3-5 hónapba telik, de az időtartamot számos tényező befolyásolhatja. 
     
  • Miből áll a mobil applikáció fejlesztés folyamata?
    A mobil alkalmazás fejlesztés folyamata ügyfelenként eltérő lehet, de ezeket a lépéseket nagy valószínűséggel érinti. Az igények előzetes felmérését, a stratégia kidolgozását követi a tervezési folyamat (UI/UX tervezés a Loginet saját UX csapatával, a 22.design szakembereivel), illetve a fejlesztési folyamat (front-end fejlesztés, bank-end fejlesztés). Ezt követi a tesztelés, az alkalmazás élesítése, majd a support és a karbantartás, illetve a mobil app további fejlesztése.
     
  • Miért lehet érdemes digitális hűségkártya rendszert kialakítani a mobil appon?
    A vásárlók sokkal szívesebben térnek vissza azon cégekhez, amelyek törzsvásárlói kártyával ajándékozzák meg. A kártyához köthetők különleges ajánlatok, személyre szabott akciók, születésnapi meglepetések, speciális programok, limitált szériák, stb.

    A loyalty app indítása egyfajta “első lépésnek” tekinthető az e-commerce ökoszisztéma kiépítése szempontjából. A kisebb funkcionalitással rendelkező mobil alkalmazás a későbbiekben, az appot letöltők számának növekedése és aktivitása függvényében, további szolgáltatásokkal, shop funkcióval bővülhet. 

    Ha az ügyfél még korainak tartja a loyalty app indítását, akkor akár egy ún. katalógus appal is beléphet az alkalmazások világába. Ez olyan alkalmazást takar, amelyen a termékeket, illetve a velük kapcsolatos információkat tudja megtekinteni a vevő, vásárolni azonban nem tud. (Ezt a webes felületen tudja továbbra is megtenni.)

    >> A hűségkártya applikációban megbúvó lehetőségekről itt olvashatsz tippeket, tanácsokat.
     
  • Kinek a tulajdona lesz a mobil alkalmazás a fejlesztést követően?
    A fejlesztést követően az applikáció szerzői jogát átadjuk az ügyfélnek, és a megrendelő tulajdona lesz. A projekt befejezésekor megtörténik a forráskód átadása is a megrendelőnek, ezáltal a tulajdonjoggal is az ügyfél rendelkezik.
     
  • Milyen gyakran érdemes frissíteni a mobil alkalmazást?
    A mobil applikáció frissítése elengedhetetlen, hiszen a technológiák változásával, a trendek módosulásával, a célközönség is új funkciókat igényel majd. Az, hogy az adott alkalmazást milyen gyakran kell frissíteni, többek között függ az ágazattól, a versenytársaktól, a felhasználói szokások változásától.

Tudj meg többet rólunk, hogyan dolgozunk, hogyan segítjük ügyfeleink online növekedését!

Kapcsolódó tartalmak

Mobil fejlesztés: cross platform vs natív megoldások
Mobil app fejlesztés: natív, hibrid vagy cross-platform megoldás?

Előnyök-hátrányok, tippek a választáshoz

Cikkünkben bemutatjuk az egyes technológiákat és tanácsokat adunk, mikor melyiket érdemes választani.

Megnézem
Mennyibe kerül egy applikáció készítés?
Mennyibe kerül egy applikáció készítés?
Ezek a tényezők befolyásolják a mobil alkalmazás fejlesztés árazását

A célközönség eléréséhez ideális egy loyalty app, vagy vásárlási app, de applikáció készítés előtt érdemes tisztában lenni a költségekkel.

Megnézem
Miért nem tudod elkerülni az applikáció fejlesztést?
Miért nem tudod elkerülni az applikáció fejlesztést?
Cikkgyűjtemény mobil alkalmazás fejlesztés, applikáció készítés témában

Böngéssz cikkeink között mobil alkalmazás témában: mobil app trendek, szakértői tanácsok, tippek, esettanulmányok.

Megnézem
Referenciák
Ügyfeleink mondták

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.