OFFICE DEPOT HUNGARY

2013-ban az Office Depot Hungary az Oracle JD Edwards ERP rendszert választotta. Egy új webáruházat fejlesztettünk, ami B2B és B2C szegmensekkel helyettesíti a két régi webáruházat, így egyesítettünk minden funkciót egyetlen új, integrált platformba.

2014-01-08

2013-ban azOffice Depot Hungary Kft-nél új vállalatirányítási rendszer bevezetése vált szükségessé. A projekt keretein belül az Oracle JD Edwards rendszere mellett döntöttek. Az új ERP mellé olyan új integrált webshop rendszer fejlesztésére is szükség volt, amely kiváltotta a korábbi egymástól függetlenül, szigetszerű alkalmazásként működő B2B és B2C áruházakat és egy platformon egyesítette azok funkcióit. A projekt webshop beszállítói szerepét a LogiNet nyerte el.

A projekt e-commerce részét teljes egészében aLogiNet Systems Kft. végezte el, a tanácsadói, rendszerspecifikációs munkától kezdve, a programozáson, integrációs feladatokon keresztül egészen a support és üzemeltetési fázisig.

Büszkék vagyunk, hogy az Office Depot révén egy újabb ismert és kiváló vállalat vált az ügyfelünkké, amely szolgáltatásain és termékein keresztül ügyfelek tízezreinek munkájában működik közre.


Fő elvárások

  • Folyamatosan nyitvatartó, transzparens, up-to-date felület
  • Teljesen az ODH-ra szabott megjelenés és működés
  • B2C és B2B vevők számára egy alkalmazást kell kommunikálni és karbantartani
  • JD Edwards ERP rendszerrel integrált működés, duplikált munkavégzés kizárva
  • Reszponzív design, egyetlen alkalmazásban desktop és mobil funkciók