Hogyan hozd ki a legtöbbet az e-kereskedelemből?

Ecommerce webinárok: tanulj velünk online szakmai rendezvényeinken!

2020-05-18

Idén 25%-os éves növekedés várható az e-kereskedelemben a GKI Digital előrejelzése szerint. A járványidőszakban több mint 50 ezer új online vásáróval gyarapodott a piac és a magasabb online rendelési hajlandóság várhatóan később is fennmarad. A kereskedőkön múlik, hogy tudják ezt kihasználni.

De milyen eszközök állnak a  rendelkezésedre az online csatorna fejlesztéséhez, és milyen stratégiát érdemes követned a hosszútávú növekedés érdekében? Mik a tapasztalataik és mi a víziójuk az e-kereskedelem jövőjéről a meghatározó piaci szereplőknek? Tudd meg a webinárainkon, hozd ki a legtöbbet az  e-kereskedelemből!


Nézd vissza korábbi webinárjainkat online vállalkozásfejlesztés, ecommerce növekedés témában!


Hogyan legyen profitábilis webáruházad?

Nézd meg meg a LogiNet ügyvezetőjével készült szakmai interjút arról, milyen informatikai eszközökkel válaszolhatnak a megváltozott körülményekre a profi kereskedelmi cégek!

Témáink:

  • Az ecommerce piac 2020-ban akár 25%-kal is növekedhet, a digitalizáció, az online értékesítés kiépítése nem lehet kérdés a vállalkozásoknál.
  • Hogyan tudod elkerülni a buktatókat, miért fontos már az elején stratégiában gondolkozni?
  • Miért versenyelőny egy integrált e-kereskedelmi rendszer?
  • Webshop - mobil webshop - appshop: gondolkozzunk együtt, hogy számodra mi lehet az ideális út az online értékesítésben.

UX design, service design: milyen módszereket alkalmaznak a hazai nagyvállalatok az ügyfélélmény növelésére?

Vásárlóid szemszögéből végiggondoltad és validáltad már értékesítési folyamataid? Hogyan tudja vállalkozásod a felhasználói élmény tervezésével növelni értékesítését? Digitális értékesítés és ügyfélélmény erősítése User Experience - UX, Customer Experience - CX Design Thinking, Service Design módszerekkel. Milyen módszereket alkalmaznak a hazai piac meghatározó szereplői az egyedi ügyfélélmény kiépítésére?

Kerekasztal téma szakértők:

  • Bookline
  • K&H Bank Zrt.
  • Nestlé
  • Takarékbank
  • UNION Biztosító
  • Moderálja: IFUA Horváth & Partners


A kereskedelem átalakulása, ecommerce jövőkép - a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara webináriuma

Hogyan látja a jelenlegi folyamatokat, mi a víziója a kereskedelem jövőjéről egy kereskedőnek, egy piackutatónak és egy fejlesztőcég vezetőjének?

A kerekasztal beszélgetés résztvevői:
 

  • Auchan Retail Magyarország
  • Ecommerce Hungary
  • Nielsen
  • LogiNet Systems


Digitalizáció az E-Commerce szolgálatában - Liferay & LogiNet partner webinár

A Liferay és a Loginet Systems közös online rendezvényén 2 előadás során merülünk el az e-kereskedelem, a digitalizáció és az ezekkel feltárható új üzleti csatornák világában.

Témáink:

  • Az e-kereskedelem helyzete Magyarországon és Európában a koronavírus előtt és után
  • Szarvashibák és példaértékű megoldások egy digitális szakértő szemével
  • Hogyan növelje forgalmát webshop vagy mobilapp segítségével
  • Online csatornanyitás lehetőségei B2B vagy B2C irányba: lehetőségek és különbségek

Az IFUA Horváth & Partners online szeminárium-sorozatának első része a koronavírus és e-kereskedelem kapcsolatáról

Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet az e-commerce-ből a járvány által teremtett helyzetben?

Előadók:

  • eNet
  • IFUA Horváth & Partners
  • LogiNet Systems
  • Reacty Digital


 

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.