Cikkgyűjtemény: Miért nem tudod elkerülni az applikáció fejlesztést?

Mobil app trendek, szakértői tanácsok, tippek, esettanulmányok

2020-11-30

Az átlagos mobil felhasználó naponta 63-szor nyitja meg készülékét, és az ott eltöltött idő 90 százaléka appok böngészésével telik. Lassan már nem "Mobile First" megközelítésről lehet beszélni, hanem "Mobile Only" tendenciáról, amelyhez az e-commerce piaci szereplőknek is érdemes átgondolniuk online stratégiájukat.

A mobilhasználati szokások változása világosan kirajzolódik a statisztikai előrejelzésekből: 2021-re az okostelefonnal rendelkezők száma átlépi a 7 milliárdos határt, a letöltött applikációk száma 2022-re a 260 milliárdhoz közelít (45 százalékkal meghaladva a 2017-es adatot), amely alkalmazásokban a felhasználók 157 milliárd dollárt költenek el (ez közel a duplája a 2017-es adatnak).

A piaci tendencia függvényében tehát a mobilbarát honlap, illetve mobilra optimalizált webáruház megléte már korántsem elégséges a versenyben maradáshoz. A lakosság egyre nagyobb része fordul a mobil applikációk felé, és azon keresztül bonyolítja le a tranzakcióit. A sikeres mobil stratégia megalkotásához összegyűjtöttük a mobil kereskedelemmel és mobil applikációkkal foglalkozó cikkeinket, amelyek az alábbi témaköröket járják körül:

  • A webshop után kinek érdemes meglépni az appshopot? 
  • Hogyan lehet az alkalmazást az online értékesítési stratégiába sikeresen beilleszteni?
  • Milyen mobile commerce trendek várhatóak 2021-ben?
  • Milyen mobil app megoldásokkal segítettük ügyfeleinket?

Applikáció fejlesztéssel foglalkozó anyagaink: tippek, tanácsok, trendek


  • Applikáció készítés: miért érdemes meglépni?

A mobil app készítésben azon cégeknek érdemes gondolkozniuk, ahol az online vásárlások aránya több mint 50 százalékot tesz ki, olyan iparágban tevékenykednek, ahol rendszeresen újrarendelik a termékeket. Fontos az is, hogy a felhasználó rendszeresen tudja használni is az alkalmazást, és sokat számít az is, ha a célcsoportban számottevő a fiatal korosztály aránya.
>> Elolvasom!

  • Így fejleszd tovább mobil app segítsgével az online csatornádat!

Hogyan használják ki sikeresen a mobil alkalmazásokban rejlő lehetőségeket a hazai kereskedők? Példák élményelemekre, hasznos app funkciókra a cikkben.
>> Elolvasom!

  • Hűségkártya applikáció: digitalizált törzsvásárlói kártya mobilon

A vásárlói hűség jutalmazásához használt plasztikkártyák többletköltségét mobil alkalmazással megspórolhatják a cégek, miközben a vevők is jobban preferálják a mindig "zsebükben lapuló" mobil appot. Íme öt érv, amiért a kereskedőknek érdemes lehet loyalty app, azaz hűségkártya applikáció fejlesztésbe belevágniuk.
>> Elolvasom!

  • 5  tipp, hogy az idősebbek számára is felhasználóbaráttá tedd a webshopod

A webáruházakban egyre több a 65 év feletti vásárló. Hogyan reagáljanak a kereskedők a senior korosztály megjelenésére? 
>> Elolvasom!

  • Növekedés új digitális csatornával, applikáció fejlesztéssel lehetséges

Ma már a hazai piacon sem kérdés: a növekedéshez ki kell használni vásárlóink eléréséhez az online csatornákat is. Milyen iparágakban, milyen mérettől érdemes applikáció fejlesztésbe fogni? Milyen tapasztalatokat szereztek a mobil alkalmazás irányába elmozdult kereskedők?
>> Elolvasom!

  • Kérdések és válaszok a mobil applikációk kihasználhatóságáról, megtérüléséről

Valóban olyan sokan használják az appokat, hogy megérje egy appshop / mobilshop elindítása? Mitől jobb egy applikáció mint egy e-marketplace / e-piactér? Az applikáció helyettesíti a webshopot? Válaszol Máriás Zsigmond, a LogiNet ügyvezetője. 
>> Elolvasom!

Hogyan építsek sikeres webshopot? Hogyan hozzak ki még többet a webáruházból a UX és Service Design segítségével? Hogyan indítsak mobilshop applikációt?
Tippek, tanácsok, esettanulmányok a LogiNet ingyenesen letölthető, 80 oldalas e-book-jában. Töltsd le az "ECOMMERCE NÖVEKEDÉS SIKERKÖNYV"-et a LogiNet honlapjáról ITT.

Applikáció fejlesztéssel foglalkozó esettanulmányaink


  • Mobil appal jelent meg a bérlakáspiaci szereplő, a Rentingo

A felhasználók közel 80 százaléka mobilról éri el a Rentingo honlapját és a chat a mindennapi kommunikációs eszközük, az albérlet-, bérlő- és lakótárskereső oldal ezért úgy döntött: mobil alkalmazással kívánja növelni a felhasználók interaktivitást. Mutatjuk, milyen funkciókat fejlesztettünk a Rentingo appba, hogy még könnyebbé tegyük a bérlők és a lakáskiadók egymásra találását.
>> Elolvasom!

  • Konzolvilág: így kaptak saját mobil applikációt a legkomolyabb gamerek

Az új technológiákra nyitott, sokat mobilozó fiatalabb generáció megcélzásához elengedhetetlen a mobil applikáció. Esettanulmányunkból kiderül, hogyan sikerült a Konzolvilág ügyféligényeire megoldást találni.
>> Elolvasom!

  • Mobil app + ügyfélélmény B2B-ben? Katalógus applikációval erősít a HiKOKI

Pontosan miből áll az ügyfélélmény egy gyártó cég applikációjánál? Miként használható forgalomnöveléshez egy mobil app, ha az értékesítés csak a viszonteladói partnereken keresztül bonyolódik?
>> Elolvasom!

  • Decathlon: „Ma kötelező, hogy legyen appunk”

Miért fontos az online és a bolti értékesítési csatornák összekapcsolása? A 2019 januárjában indított Decathlon applikáció hogyan támogatja az ügyfélélményt és az értékesítést?
>> Elolvasom!

  • Pingvin Zsebpatika: az első patika appshop

Az online legjobban értékesíthető termékek listájának dobogósai között évek óta stabilan ott találjuk a gyógyszereket és a vitaminokat. A Pingvin Patika látva azt, hogy eladásainak egyre nagyobb hányadát bonyolítja mobileszközökön keresztül, mobilshop applikáció indítása mellett döntött. Olvass tovább az első patika appshopról!
>> Elolvasom!

  • Elkészült az Auchan mobilshop applikációja

Milyen funkciókkal segíti a mobil vásárlói élményt Magyarország egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánca?  Nézd meg, mit tud az Auchan mobil applikációja!
>> Elolvasom!

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.