Cikkgyűjtemény: Így építs kiemelkedő felhasználói élményt a webshopodban

Trendek, szakértői tanácsok, esettanulmányok UX design, service design, ügyfélélmény témákban

A vevők a tapasztalatok szerint szívesebben vásárolnak olyan webáruházban, ami áttekinthető, informatív, egyszerű navigációt kínál a belépéstől a fizetésig, azaz olyan felhasználói élményt nyújt, ami miatt az ügyfél vissza szeretne majd térni. Tippek, tanácsok, esettanulmányok, hogy a webáruházad kimagasló felhasználói élményt nyújtson a vásárlóidnak.

A felmérések szerint a cégeknek csupán 55 százaléka végez UX tervezést, amely rövidtávon lehet, hogy nem érezteti hatását a vállalat forgalmában, hosszútávon azonban sokba kerülhet a kereskedőnek. A sikeres UX stratégia megalkotásához összegyűjtöttük a témával foglalkozó cikkeinket.


UX design-nal foglalkozó anyagaink: tippek, tanácsok, trendek


  • Miért nem érdemes a UX tanácsadáson spórolni? 

A webshop kialakításánál a UX (User Experience) tervezést nem érdemes "kispórolni", hiszen hiába a csábító ár, kiváló minőségű termék a webshopban, ha az ügyfél nem jut el addig a pontig, hogy vásároljon. Tippek, tanácsok a felhasználóbarát webáruház megvalósításához.
>> Elolvasom!

  • Hol kapcsolódik össze a UX és a UI tervezés? 

A felhasználói élmény tervezése és az azon dolgozó UX és UI designerek nélkül nincs sikeres webáruház. Azt viszont már jóval kevesebben látják át, hogy konkrétan mit is tesznek a szakemberek, hogy digitális értékesítésünk, céges oldalunk eredményesebbé, élvezhetőbbé váljon. Mi a különbség UI és UX design között?
>> Elolvasom!

  • Milyen megoldásokkal tudom a senior korosztály számára is felhasználóbaráttá tenni a webáruházamat? 

A webáruházakban egyre több a 65 év feletti vásárló. Hogyan reagáljanak a kereskedők a senior korosztály megjelenésére?
>> Elolvasom!

  • Felhasználói élmény a Black Friday alatt: mire figyeljünk a webshopban?

A cikk a Black Friday kampány sikeres lebonyolításához ad tanácsokat, de mindenkinek hasznos lehet, aki arra keresi a választ: mire érdemes figyelni a webáruház kialakításánál, illetve mitől lesz felhasználóbarát az online értékesítési felület?
>> Elolvasom!

  • Tervezett ügyfélélmény: új kulcsterület az online értékesítésben

Miért tekinti kulcsfontosságú feladatának a nemzetközi és a hazai piac minden meghatározó szereplője az egyedi ügyfélélmény kiépítését? Miként aknázhatjuk ki az élményvásárlásban, ügyfélfókuszú folyamatokban rejlő lehetőségeket bevételnövelésre vállalkozásunknál? UX és CX megoldásokról meséltek banki és kereskedelmi nagyvállalatok.
>> Elolvasom!

  • 5 UX Design trend, amivel lenyűgözhetjük a vásárlókat

Bevált receptek a felhasználói élmény tervezéshez az egyedi tervezésű illusztrációktól a történetmesélés titkáig.
.>> Elolvasom!

  • Hogyan lehet a tudatos visszáru kezelést az ügyfélélmény növelésére használni?

A teljes ügyfélélmény kialakítása nem ér véget a rendeléssel és kiszállítással, a webáruházban vásárolt termékek 25-30%-át ugyanis jellemzően visszaküldik a vásárlók. Az online kereskedelemben éleződő verseny miatt azonban korántsem mindegy, hogy a procedúra során milyen élményt szereznek az ügyfelek. Milyen gyakorlatot érdemes alkalmazni, hogy a vevők lojalitását ne veszítsük el?
.>> Elolvasom!

  • Egyedi ügyfélmény a webshopban UX szolgáltatáscsomagokkal

A különböző webshop igényeinek lefedéséhez alakítottuk ki három UX szolgáltatáscsomagunkat, így az is megtalálja a számára megfelelő megoldást, aki kisebb módosításokat hajtana végre online megjelenésén, s az is, aki egy új szolgáltatás bevezetését tervezi.
>> Elolvasom!


UX design-nal foglalkozó esettanulmányaink


  • Hogyan növelte az Auchan mobil app forgalmát a redesign?

Korszerűbb design, a vásárlói igényekhez jobban igazodó funkciók, a hűségkártya gördülékenyebb használata jellemzi az Auchan Magyarország megújult mobil applikációját. A redesign eredménye az adatokban is megmutatkozik: az aktív felhasználók és a leadott rendelések száma, az app forgalma számottevően nőtt, miközben a felhasználók is pozitívan értékelték a változást. 
>> Elolvasom!

  • Rentingo: mobil appal jelent meg az albérletpiaci szereplő

Miután a felhasználók közel 80 százaléka mobilról éri el a Rentingo honlapját és a chat a mindennapi kommunikációs eszközük, az albérlet-, bérlő- és lakótárskereső oldal úgy döntött: mobil alkalmazással kívánja növelni a felhasználók interaktivitását.
>> Elolvasom!

  • ELTE: közel 10 év után a LogiNet újította meg az egyetem portálját

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem, Magyarország legrégebbi és legnagyobb presztízzsel bíró egyeteme 2016-ben kezdte el megújítani a weboldalát a LogiNet közreműködésével. Mi végeztük a design és a felhasználói felület megtervezését, továbbá a fejlesztést és az integrációt is.
>> Elolvasom!

  • Országos Bírósági Hivatal: letisztult, nemzetközi trendeket figyelembe vevő, akadálymentes weboldalt adott át a LogiNet

Év honlapja díjas lett a weboldal, melyen a felhasználói élmény fokozása érdekében a fejlesztőink együtt dolgoztak a LogiNet Group UX divíziójának szakembereivel.
>> Elolvasom!


Ha szeretnél többet kihozni a webáruházadból, kiemlekedő ügyfélélményt nyújtani a vevőidnek, a LogiNet UX divíziója, a 22.design szakemberei a segítségedre vannak. Vedd fel a kapcsolatot szakértőinkkel, hogy közösen megtaláljuk a legkedvezőbb megoldást!
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.