WEBINÁR: 2021.02.04. Milyen trendek várhatóak az e-kereskedelemben?

Évértékelés, 2021-es előrejelzések, szakértői tanácsok

2021-02-04

Előadók, kerekasztal téma szakértők:

Milyen trendek várhatóak 2021-ben? - E-commerce webinár


Milyen tanulságokkal szolgált az elmúlt esztendő? Mi jelenti 2021-ben a legnagyobb kihívást az online értékesítésben a tavalyi rendhagyó évet követően? Előrejelzések és tanácsok az eredményes e-commerce stratégia kialakításához az IFUA Horváth & Partners, a LogiNet Systems Kft. és a Reacty Digital képviselőitől. Kereskedői oldalról a BENU, a Mountex és a Whiskynet osztja meg tapasztalatait a tavalyi évről és számol be a 2021. évi várakozásairól.

Regisztrálj: vegyél részt online, vagy nézd vissza később a felvételt!


Időpont: 2021. február 4. csütörtök, 10:00

Regisztráció: Jelentkezz most űrlapunk kitöltésével!

Rendezvény típusa: ingyenes online webinár

Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A webinár anyaga és a webinárhoz kapcsolódó kereskedői hangulatjelentés eredményei a későbbiekben is megtekinthetőek lesznek a regisztrált érdeklődők számára. A csatlakozási linket az előadás előtti napon fogjuk megküldeni.


Milyen trendek várhatóak 2021-ben? - E-commerce webinár


AGENDA

09:50 - 10:00
Online érkezés

10:00 - 10:05
Esemény megnyitása, témaismertetés

10:05 - 10:15
„2020 lett” - Maradhat? – E-kereskedelmi fogyasztói trendek

  • Milyen változások zajlottak az e-kereskedelmi fogyasztói trendek tekintetében 2020-ban? Mi várható 2021-ben, hogyan készüljünk fel a COVID-19 utáni időszakra?
  • Előadó: Pintér Róbert, üzletfejlesztési igazgató - Reacty Digital

10:15 - 10:25
2020-21 – “Koronavírus utáni éra” - Mire készüljenek fel az e-commerce piaci szereplők?

  • Hogyan reagáltak a kereskedők, az ellátási láncok a koronavírus miatt bekövetkezett változásokra? Milyen online és offline trendekre érdemes 2021-ben felkészülniük?
  • Előadó: Varga Bálint, Retail & Consumer Goods kompetenciaközpont vezetője - IFUA Horváth & Partners

10:25 - 10:55
Kereskedői kerekasztal beszélgetés

Téma: Melyek voltak a legnagyobb kihívások, tanulságok 2020-ban? Milyen változásokra kényszerült a cég az értékesítési csatornák terén? Nyertes vagy vesztesként élték meg a résztvevők a helyzetet? Milyen változásokat terveznek a 2021-es évre a bolti és az online csatornán?

Moderálja: Máriás Zsigmond, ügyvezető, e-kereskedelmi szakértő - LogiNet Systems Kft.

Kerekasztal résztvevők:

10:55 - 11:00
Q&A


Milyen trendek várhatóak 2021-ben? - E-commerce webinár


KERESKEDŐI HANGULATJELENTÉS 

A webinár résztvevőit is megkérdezzük egy 2 perces kérdőív formájában, hogyan értékelik a 2020-as évet és milyen várakozásaik vannak 2021-re. Ha még nem töltötted ki a kérdőívet, itt megteheted. Köszönjük, hogy válaszaiddal, személyes tapasztalataiddal hozzájárulsz kereskedői felmérésünkhöz!

A kereskedői hangulatjelenetés eredményeit élőben a webináriumunkon ismertetjük, illetve  később megosztjuk regisztrált résztvevőinkkkel.

REGISZTRÁCIÓ

Az eseményre a regisztrációs űrlap tudsz jelentkezni neved, e-mail címed, és a cégnév megadásával. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A webinár anyaga a regisztrált érdeklődőknek későbbiekben is visszanézhető lesz! A csatlakozási linket az előadás előtti napon fogjuk megküldeni. A regisztráció során megadott adataid az Adatkezelési tájékoztatóban megfogalmazott elvek alapján kezeljük.

Regisztráció  módosítása: 
regisztrációs űrlap beküldése után az e-mail címedre megkapod az űrlapban megadott válaszaid. Ebben az e-mailben a "Válasz szerkesztése" gombra kattintva bármikor tudod módosítani az adataidat.


Milyen trendek várhatóak 2021-ben? - E-commerce webinár


KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK:

Öt tipp, hogy 2021-ben sikerre vidd a webshopodat

Webáruház indítás: ezeket fontold meg platformválasztás előtt

Milyen kockázatok merülhetnek fel webshop készítéskor és hogyan kerüljük el őket?

Miért fontos a felhasználói élmény tervezés a webáruház kialakításánál?

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.