Hogyan optimalizáld B2B és B2C webshopodat?
Melyek azok a kulcsfontosságú rendelés ösztönző funkciók, amelyek a B2B webáruházban elengedhetetlenek a vásárlásösztönzésre? Milyen UX megoldásokat érdemes még az ünnepi szezon előtt meglépni, hogy segítsék a konverzió növelését? A LogiNet IT & Business Café októberi eseményén Máriás Zsigmond, LogiNet CEO & E-commerce IT fejleszté si specialista és Máriás Attila, a 22.design CEO és Lead UX designere ehhez adott hasznos tanácsokat. A panelbeszélgetésben résztvevő vendégeink, Németh Dániel, Warnex-Global Zrt. CEO, és Kárpáti Márk, Vectra-Line CEO saját kereskedői tapasztalataikat osztották meg a résztvevőkkel.
Hogyan alakítsd át az érdeklődőket aktív vásárló
kká?A katalógus áruház funkciója
A katalógus jellegű webshop nézet megoldással új partnerek érdeklődése is felkelthető: akár a keresőmotorok segítségével, akár más online csatornákon találják meg a céget a látogatók, leegyszerűsítheti azt az utat, hogy az érdeklődőből partner legyen.
- A termékek és termékleírások belépés nélkül is láthatók a B2B kereskedő online felületén, aminek segítségével minél több információt megtudhatnak a látogatók az egyes termékekről. A kereskedő dönthet úgy, hogy feltünteti az árat, vagy nem jeleníti meg.
- Érdemes lehet partner regisztrációs űrlapot elhelyezni az online felületen. Ha a látogató úgy gondolja, hogy együtt dolgozna a nagykereskedővel, ezen az űrlapon elküldheti regisztrációs kérését, vagy - ha lehetőség van rá - azt a terméklistát is, amire árajánlatot szeretne kérni.