UX / CX Design Thinking, Service Design nagyvállalati rendezvény

UX / CX Design Thinking, Service Design nagyvállalati rendezvény

Hogyan tud többet értékesíteni? Ismerje meg vásárlói szemszögből a válaszokat UX / CX Design Thinking, Service Design módszerekkel!

2019-11-13

Szervezők:

Kerekasztal téma szakértők:


Vásárlói szemszögéből végiggondolta és validálta már értékesítési folyamatait? Hogyan tudja vállalkozása a felhasználói élmény tervezésével növelni értékesítését? Milyen működő megoldások léteznek a területen? Digitális értékesítés és ügyfélélmény erősítése User Experience - UX, Customer Experience - CX Design Thinking, Service Design módszerekkel.


Időpont: 2019. november 13. szerda 15:00-18:00 

Helyszín: Bárkert Bistro, 1013 Budapest, Ybl Miklós tér 2.

Regisztráció: Jelentkezés

Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A helyek száma korlátozott, kérjük, hogy mihamarabb jelezze részvételi szándékát! Az érvényes regisztrációról visszaigazolást küldünk legkésőbb 2019.11.08-ig.


AGENDA

14:30-15:00 
Érkezés, regisztráció

15:00-15:45 
Előadások

15:00-15:20 
Előfordult már, hogy online vásárlásnál nem találta a kosár gombot? 
Hogyan tud vállalkozása egy ügyfél fókuszú felületet kialakítani a UX módszertan felhasználásával? Értelmet nyer a Service Design, Design Thinking, UX kifejezés a gyakorlatban, egyszerűen az alapokról.

  • Máriás Attila, Senior Service Designer - 22 Media - LogiNet Group

15:20-15:40 
A UX módszertan szerepe a digitális transzformáció során. Ügyfélfókuszra optimalizált és ügyfélélményt nyújtó folyamatok kialakításának fontossága egy szervezetben. Értékesítési és vállalati eredményekre gyakorolt hatása, kihívások a projekt során.

  • Hetényi Dénes, Lead UX&UI Designer - Vodafone

15:45-16:15 
Kerekasztal beszélgetés

UNION, K&H Bank, Nestlé, Bookline, Takarék Bank

Ügyfélközpontú szervezet, vagy szervezetet átalakító ügyféligények! Hogyan kezdjem az ügyfélorientált működés kialakítást? Design Thinking, UX, CX, Service Design – egyesített erők az egyszerű vásárlási élmény érdekében. Miért erősödik fel az egységes ügyfélélmény szerepe a digitalizációval? Az ügyfélfókuszú folyamatok, az „élményvásárlás” valóban erősítheti a vállalat eredményességét?

  • Almássy Gabriella, Vezérigazgató – UNION Biztosító
  • Fazekas Eszter, Ügyfél és Folyamatélmény Vezető Tanácsadó – K&H Bank Zrt.
  • Lévai Gábor, Chief Digital Officer – Takarékbank
  • Sándor Gabriella, Marketing és Marketingkommunikációs Vezető – Bookline
  • Szilva Mónika, Food Üzletág Vezető & Consumer Marketing Vezető - E-Business, Média, Insight – Nestlé
  • Moderálja: Hoffer Beáta, Vezető CX Tanácsadó, Ügyfélélmény Specialista – IFUA Horváth & Partners

16:15 -17:30 
Networking, falatkák, frissítő



REGISZTRÁCIÓ

Az eseményre a regisztrációs űrlapon tud jelentkezni neve, e-mail címe, a cégnév és az invitáló kapcsolattartó megadásával.

Regisztráció  módosítása: 
A regisztrációs űrlapon kapcsolja be az űrlap alján található "Másolatot kérek a válaszaimról" gombot. Így a megadott e-mail címére megkapja az űrlapban megadott válaszait, illetve az e-mailben a "Válasz szerkesztése" gombra kattintva bármikor tudja módosítani a megadott adatait, a résztvevők számát.

Adatkezelés: 
A regisztráció során megadott adatait az Adatkezelési tájékoztatóban megfogalmazott elvek alapján kezeljük.

Dress code: 
Business standard

Parkolás: 
Közterületen a környező utcákban és a Várkert Bazár mélygarázsában lehetséges.


KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK

5 UX design trend, amivel 2019-ben is lenyűgözhettük a vásárlókat


Liferay portálrendszer: nagyvállalatként is élmény az online vásárlás!


Nagyvállalati rendezvényünk helyszíne: Bárkert Bistro