Pályázatot nyertünk

Projekt menedzsment szoftver fejlesztésére kaptunk támogatást

BAR 2022: Szoftverfejlesztés a LogiNet Systems Kft.-nél

  • A kedvezményezett neve: LogiNet Systems Informatikai és Fejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság
  • A projekt címe: Szoftverfejlesztés a LogiNet Systems Kft.-nél
  • A projekt azonosítószáma: BAR-1.1.1-22-2022-00031
  • A projekt célja: a LogiNet Systems Informatikai és Fejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság részére támogatás biztosítása azon negatív gazdasági hatások ellensúlyozására, amelyek az Egyesült Királyságnak az Európai Unióból történt kilépéséből adódtak
  • A projekt tárgya: szoftverfejlesztés a LogiNet Systems Kft.-nél
  • A szerződött támogatás összege: 361 709 376 Ft
  • A projekt tervezett befejezési dátuma: 2024.03.31.

A projekt bemutatása

A támogatás összegéből olyan termék fejlesztését tervezzük, amellyel az IT szoftverfejlesztő cégeket céloznánk meg projekt és projekt portfolió menedzsment software as a service típusú megoldással. A szoftver multitenant módon futna és konténerizált környezetben is működne. Olyan modern architektúra születne, amely API alapú szerveroldalból és kliens oldalon futó SPA jellegű kliensoldalból állna. A projekt feladata, hogy megtalálja a megfelelő backend és frontend technológiákat.

A szoftver az alábbi fő funkciókat fogja biztosítani:

  • Projekt portfólió szintű árbevétel tervezés és visszamérés
    A funkció lehetőséget ad az év megtervezésére és utánkövetésére. Az éves tervnél láthatóvá válnak a várható projektek, árbevételi sorokba, negyedévekre megbontva. Ezen belül lehetőség van a különböző szcenáriók feltüntetésére is: katasztrófa, pesszimista, reális, optimista, kivételes. Az évben előre haladva az eltelt negyedévek tényadatai alapján frissülne a jövőbeni terv, valamint össze lehetne hasonlítani a terv és tény számokat.
     
  • Projektmenedzsment
    A funkció segítségével meg lehet becsülni a projekt taskjait, illetve követni a tényleges ráfordításokat. Ez alapján modellezni lehet a várható költségeket és a várható átfutást a különböző szcenáriók szerint. Átláthatóvá válik a projekt részletes költsége (adatlapok, analitikák). Lehetőség van az ehhez szükséges törzsadatok kezelésére is: munkatársak, óradíj költségek, overheadek, capex / opex.
     
  • Tényadatok hozzákötése a projekt tevékenységekhez
    A funkció biztosítaná a számlák iktatását, a projektekhez való hozzákötését, a számla metaadatok felvitelét, a költségek megbontását. Kimutatható lesz egy adott munkatárs által generált árbevétel, azonosíthatóak lesznek a top és a low performerek. Emellett megoldhatóvá válik a timesheet bejegyzések kezelése, bejegyzése és ellenőrzésének támogatása.
     
  • Szakmai ráfordítások tervezése
    A funkció lehetőséget nyújt a high level tervezésre, a projektek átfutására erőforrás típusonként, hetekre lebontva T(0) időpillanattól kezdve, FTE meghatározással. Áttekinthetővé válik a projektek várható kezdési időpontja és a szükséges staff, vagyis az adott év egyes időszakaiban hány emberre van szüksége a cégnek. Lehetőség nyílik erőforrás allokációra: áttekinthető, hogy rövid távon melyik kolléga mit csinál, és hogy hosszú távon, hetekre, hónapokra lebontva egyes szereplők melyik projekten dolgoznak. Megoldottá válik a szabadságok tervezése és kezelése, a szervezeti hierarchia kezelése, elérhető a transzparens portál nézet.
     
  • Kapcsolódás más szoftverekhez
    A timesheetelésre és kollaborációra használt két leggyakoribb szoftverrel, a JIRA-val és Youtrack-kel kapcsolódna a termék. A külső szoftverekből érkező adatok fogadásához elkészülnek az API és Middleware rétegek.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.