Logisztikai kapacitás optimalizálása az Auchannál

Logisztikai kapacitás optimalizálása az Auchannál

Rugalmasabb kiszállítási lehetőségek, optimálisabb fuvarszervezés érhető el az Auchan új házhozszállítási időkapuival

2019-07-17

Az Auchan Magyarország vásárlóinak elégedettsége és logisztikai kapacitásainak jobb kihasználása érdekében új időkapukat vezetett be az online áruházban. A LogiNet évek óta a vállalat megbízható partnere, az új fejlesztés informatikai hátterét is csapatunk szállította.

A LogiNet több ponton – webshop, appshop, in store megoldások, beszerzési folyamatok – támogatja az Auchan digitális értékesítését. A közelmúltban adtuk át azt a fejlesztést, amely nemcsak az online vásárlók mindennapjait könnyíti meg, hanem a házhozszállító autók optimálisabb, környezetbarátabb kihasználását is lehetővé teszi.

A GKI friss felméréséből kiderül, hogy a kézbesítési, átvételi megoldások közül a magyar vásárlók a leggyakrabban továbbra is a házhozszállítást választják – ez a megoldás adja a 2018-ban teljesített online tranzakciók 52%-át. Az Auchan online áruházában a házhozszállításhoz kapcsolódóan eddig csak 2 órás időkapuk megadására volt lehetőség. A vásárlói visszajelzések és a szállító autók kihasználtságának monitorozása alapján azonban mostantól két új szállítási idősáv is választható: a felhasználók 5 órás és egy napos időintervallumban is kérhetik az élelmiszerek kiszállítását. 

Hatékony kiszállítás, környezettudatos gondolkodás

Az új időkapuk bevezetését a szállító autók optimális logisztikája és a jobb kihasználtság indokolta. Az Auchan logisztikai szakemberei és a LogiNet üzleti elemzői által megálmodott rendszernek köszönhetően az Auchan autói napi bontásban, egy fordulóban több rendelést tudnak kiszállítani, ez a vállalat számára érzékelhető költségcsökkenést jelent, valamint kevesebb károsanyag-kibocsátással jár, kevésbé megterhelő a környezet számára.

A webshopban az új időablakok foglalását lehetővé tevő rendszert fejlesztői csapatunk a Navision vállalatirányítási rendszerhez is integrálta. A 22s Média csapata az időkapuk publikus felületét a ma vásárlóinak igényeire szabva alakította ki, az UI-tervezést felhasználói tesztek is segítették.

Rugalmas választási lehetőségek a felhasználók számára

Az Auchan számára a legfontosabb mérőszám a vásárlói elégedettség, ennek szellemében fejlesztik szolgáltatásaikat. A különböző szállítási idősávok mellé differenciált szállítási díjak társultak, így aki rugalmasabb a szállítási idővel kapcsolatban, kedvezőbb szállítási díjhoz juthat hozzá.

Az elfoglalt vásárlók számára optimális megoldást jelenthet a 2 órás időkapu, azonban ha valaki hosszabb időablakot választ, akkor kedvezőbb kiszállítási díjakkal juthat a megrendelt termékekhez: a választási lehetőségek bővülése így nagyobb rugalmasságot jelent a vásárlók számára.

Logisztikai kapacitás optimalizálása az Auchannál
Válassz az új kiszállítási időkapuk közül!