Elstartolt az Auchan webshop
Teljesen testreszabott webshop rendszert szállítottunk Magyarország egyik legnagyobb kiskereskedelmi láncának
m
2016-11-15
10 hónap fejlesztési munka után elindult az Auchan Magyarország online rendelési felülete és kiszállítási szolgáltatása. A webáruház fejlesztését a LogiNet eCommerce Suite megoldásra alapozva a rEvolution Software csapatával közösen végeztük, a tervezésétől az integrációig minden munkafolyamatot felölelve. Büszkék vagyunk arra, hogy egy újabb top márkával bővült a hazai ügyfélportfóliónk.


Helytállni és sikert aratni egy kompetitív piacon

Online áruházával az Auchan egy versenytársakkal teli piacra kívánt belépni, amihez kiemelkedő, modern szolgáltatásokat és magas felhasználói élményt nyújtó rendszert kellett terveznünk és fejlesztenünk. A háttérrendszeri kiszolgálási folyamatok (a logisztika, a kiszállítási időpont foglalás, a készletkezelés és rendelésmódosítás) kidolgozottságának és stabilitásának van a legnagyobb hatása a szolgáltatás minőségére. Ezeket a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer működteti.
Auchan webshop

Partnerünk, a rEvolution Software Kft., a Microsoft Dynamics NAV üzletágának tanácsadó és fejlesztő munkatársaival közösen mértük fel a folyamatokat, igényeket és terveztük meg a megrendelések kiszolgálásának teljes folyamatát. Ez alapján együtt alakítottuk ki a backend és frontend rendszer közötti kommunikációt mindkét (web, erp) oldalon.

Büszkék vagyunk, hogy az Auchan révén egy újabb ismert és kiváló vállalat vált a partnerünkké, akinek a szolgáltatásain és termékein keresztül több tízezer ügyfél vásárlásában működhetünk közre.


Főbb szolgáltatások:

  • Folyamatosan nyitvatartó, transzparens, up-to-date felület
  • Reszponzív design (a teljes folyamat elérhető mobiltelefonos böngészőről is)
  • Teljesen egyedileg tervezett UX és design (az Auchanra szabott megjelenés és folyamatok)
  • Termékkeresési és megrendelési felület, helyettesítő termék kiválasztásával
  • Szállítási régiók és időablakok foglalása, kezelése
  • Vevői önkiszolgáló funkcionalitás (címek kezelése, megrendeléskezelés, megrendelés módosítás, számla letöltés)
  • Microsoft Dynamics NAV ERP rendszerrel integrált működés
  • Integráció az Auchan belső termékadat nyilvántartó (PIM) rendszerével
  • Auchan bizalomkártya hűségpont rendszer integrációja
  • OTP alapú bankkártyás fizetés, kártyaadatok megjegyzése, több kártya kezelése
  • Microsoft Azure cloud szolgáltatás alapú üzemeltetés