Sikeres webshop indítás előre integrált ERP-vel akár 3 hónapon belül

Logishop webshop ökoszisztéma integrált ERP-vel, rövid bevezetési idővel, megspórolt extra integrációs idővel, költséggel

A Logishop webshop előre integrált vállalatirányítási rendszerrel (ERP) rendelkezik, ami lehetővé teszi a gyors bevezetést, a gördülékeny automatizációt. A Marseus, Papír-Pont és a Garmin is a LogiNet termékét választotta, amely lehetőséget nyújt a jövőbeni növekedésre, az e-commerce ökoszisztéma kiépítésére. Milyen előnyök jellemzik a konstrukciót? Kiknek érdemes igénybe venniük ezt a megoldást? Részletek a cikkben.

Webshop indítás: fontos a gördülékeny integráció lehetősége

A jól megválasztott e-commerce platform a webáruházak fejlődésének egyik legfontosabb alapja. Ha új webáruház készítéséről, vagy a meglévő online értékesítési csatorna lecseréléséről van szó, akkor lényeges, hogy olyan webshop megoldásra essen a választás, ami együtt növekszik a vállalattal és gördülékenyen integrálható vállalatirányítási rendszerekkel (ERP). 

A webshop ERP-szoftverbe történő integrálása lehetővé teszi, hogy az ügyfél-, rendelés-, készlet- és számviteli adatok zökkenőmentesen áramolhassanak a rendszerek között. Ezáltal többek között megszűnik a hibákkal járó kézi adatbevitel, valós idejű készletet, árakat, személyre szabott promóciókat lát a felhasználó a webshopban.

A digitalizáció felgyorsulása, a fogyasztói szokások átalakulása az online értékesítési csatorna fejlesztésére ösztönzi a kereskedőket, ami azzal is jár, hogy az informatikai fejlesztéseket a lehető leghamarabb kívánják meglépni.

A piaci igényekhez, miszerint már nem csak egy jó ERP-t és egy működő webshop indítását szeretnének a kereskedők, hanem olyan megoldást, amely ezt a kettőt összekapcsolja, a LogiNet terméke is igazodott. A Logishop webshopba már előzetesen integrálva van a Cégmenedzser Szoftver Kft. ERP-je, amely biztosítja a gyors bevezetést, a gördülékeny automatizációt, lehetőséget nyújt a további bővítésre, miközben a zavartalan működést biztosító karbantartás és üzemeltetés egy helyre összpontosul.


Mire nyújt megoldást a Logishop - Cégmenedzser ERP csomagajánlat?

  • A Cégmenedzser ERP-vel rendelkező vállalatok olyan webshop megoldásra tudják lecserélni meglévő online értékesítési platformjukat, amely kiszolgálja az egyedi igényeket is, könnyen testreszabható, a B2C platform könnyen bővíthető B2B webáruházzal, mobilappal, és bolti digitális megoldásokkal. A Logishop azokra a kulcsfontosságú megoldásokra összpontosít, amelyek megkönnyítik a felhasználó vásárlását, növelik a kosárértéket, lehetőséget nyújt az e-commerce ökoszisztéma felépítésére, támogatja az online növekedést.
     
  • Azok a vállalatok, akik a meglévő webshop motorjuk mellett az ERP rendszerüket is lecserélnék, avagy az online értékesítési csatorna korszerűsítésével együtt indítanák el vállalatirányítási rendszerüket, olyan megoldást kapnak kézhez, amely mindkettőt tartalmazza. A két rendszer már össze van kötve, azaz időt és pénzt takaríthatnak meg ezzel a csomagajánlattal.
Hogyan járul hozzá a Logishop a cég növekedéséhez? Ismerd meg a szolgáltatáscsomagjainkat a standard igényektől az egyedi fejlesztési megoldásokig.

Milyen előnyöket nyújt a Logishop Cégmenedzser ERP-vel integrált webshop rendszere?

  • Webshop + ERP egy rendszerben. Az e-commerce rendszerbe előre integrált ERP-nek köszönhetően az integrációval járó feladatok és költségek a töredékére csökkenhetnek az egyedi integráció kialakításához képest.
     
  • B2B viszonteladói-partner webshop indítás. A B2B ügyfelek igényeire szabott funkciók segítik a nagyértékű vásárlásokat, utánrendeléseket: többek között eltérő árak kezelése, újrarendelést segítő funkcionális terméklista megjelenítése, eltérő felhasználói jogosultságok kezelése, rugalmas fizetési opciók, hitelkeret megjelenítése.
     
  • Egyedi igények kezelése. A Logishop B2B webshop megoldások közül az alap megoldás, a Standard csomag is lehetőséget nyújt az egyedi igények kismértékű megvalósítására.
     
  • Arculatosított webshop megoldás. Kiszolgálja az egyedi igényeket, legyen szó a főoldal felépítéséről, a designról, avagy a felhasználókra szabott funkciókról (például kategóriára szabható szűrők, termékvariánsok, részletes termékismertető, megjeleníthető vásárlói értékelések, kedvenc lista létrehozása).
     
  • Gyors bevezetési idő. A kialakított kész webshop megoldás lehetővé teszi, hogy az online értékesítési rendszer, akár vállalatirányítási rendszer bevezetésével együtt, 3-6 hónap megvalósuljon. A szolgáltatáscsomagban már megvalósult a gördülékeny információáramlás a rendszerek között, ami lényegesen lerövidíti a bevezetési folyamatot.
     
  • Lehetőség az e-commerce ökoszisztéma kiépítésére. A webshopból, mobilshop applikációból és egyedileg ráépíthető bolti digitális megoldásokból álló integrált e-commerce ökoszisztémával bővítheted a szolgáltatásaidat.
     
  • A webshop és az ERP együtt fejlődik. A Logishop termék folyamatosan új funkciókkal bővül, fejlődik, amelyek elérhetőek a felhasználók számára.
     
  • Verziókövetés. A Cégmenedzser ERP verzióinak követése, hiszen a vállalatirányítása rendszer folyamatait ők is folyamatosan módosítják az ügyfélvisszajelzések alapján.
     
  • Nem kell közvetítened a szoftverbeszállítók között. A Logishop és Cégmenedzser partnerség miatt nincs szükség arra, hogy az e-commerce és az ERP beszállító között folyamatosan közvetíts, ezt az információcserét "házon belül" megoldják.
     
  • Kialakult, összehangolt bevezetési folyamat. Közös referenciák, tapasztalat meglévő és új Cégmenedszert + Logishopot indító ügyfelekre is.
     
  • Adatszinkron, API kapcsolat. Gördülékeny adatáramlás a két rendszer között, automatizált folyamatok.
     
  • A szolgáltatás digitális támogatása. A szolgáltatáscsomag mellé bármikor elérhető digitális segítség jár, oktató videókkal, kialakított, transzparens dokumentációval.

Milyen adatáramlás valósul meg a Cégmenedzser + Logishop webshop rendszerben?

Adatáramlás a Logishop & Cégmenedzser integrált ERP megoldásban

Adatátvitel Cégmenedzser ERP-ből Logishopba:

  • Termékkategóriák és hierarchiájuk, termékcsoportok és cikkcsoport
  • Termékadatok lekérdezése, termék alapadatok, termék képek
  • Termék árak, cikkszám alapon  
  • Partner adatok, partner ársorok és egyedi partner árak cikkszámonként, mennyiségi kedvezmények
  • Készletek: készlet lekérdezése, termék készletadatok
  • Megrendelések lekérdezése, kapcsolódó számlák lekérdezése
  • Törzsadatok: szállítási módok, fizetési módok, áfa típusok, mennyiségi egységek, felsorolási típusok lehetséges értékei
  • Összes partner, partnerekhez kapcsolódó ügyfélszegmensek - magánvásárlók és viszonteladói szegmensek - külön kezelése

Adatátvitel Logishopból Cégmenedzser ERP-be:

  • Megrendelés beküldése
  • Partner munkatárs hozzáadása

LogiNet Logishop - Cégmenedzser ERP integrációs tapasztalatok

Marseus Computer webshop | marseus.hu

Marseus webshop készítés

A számítástechnikai eszközök nagy- és kiskereskedésével foglalkozó Marseus Computer a webshop motorjának korszerűsítésével párhuzamosan cserélte le vállalatirányítási rendszerét (ERP). A Cégmenedzser ERP és a Loginet webshop között meglévő teljes integrációnak köszönhetően az új B2C és B2B webshop 6 hónap után, 2021 októberében élesedett. További építkezés folyik a Marseus e-commerce ökoszisztéma terén. 

Olvasd el esettanulmányunkat a Marseus Computer webshop készítéséről!


Papír-Pont webshop | papirpont.hu

Webshop készítés a Papír-Pontnak

Az irodaszer és eszköz nagy- és kiskereskedésével foglalkozó Papír-Pont meglévő webáruház platformját kívánta korszerűsíteni. A cég Cégmenedzser ERP-t használt, az új B2C és B2B webshop 2022 februárjában élesedett.

Olvasd el esettanulmányunkat a Papír-Pont webshop készítéséről!


Garmin B2C webshop | garmin.hu

Webshop fejlesztés a Garmin Hungary számára

A világ vezető navigációs készülék és okosóra gyártójának hazai forgalmazója, a Navi-gate Kft. közel egy év alatt vezette be a webshopból, Cégmenedzser ERP-ből és fulfillment rendszerből álló e-commerce ökoszisztémáját. A cégnek fontos volt, hogy a jövőbeni bővülésüket minél költséghatékonyabban lépjék meg, minél több folyamatot tudjanak automatizálni. A Cégmenedzser ERP-vel előre  integrált Logishop ezt az igényt biztosította.

Olvasd el esettanulmányunkat a Garmin webshop fejlesztéséről!

Ki a LogiNet?

Több mint 15 éve kínálunk egyedi, innovatív megoldásokat az e-kereskedelemben tevékenykedő vállalatok problémáira, legyen szó tervezésről, fejlesztésről, integrációról. A fejlesztést követően support tevékenységet, kiemelt ügyfélszolgálati lehetőséget biztosítunk ügyfeleink számára.

Cégünk növekedésében fontos állomást jelentett a saját shop applikáció és webshop termékek piacra dobása. 2020-ban nemzetközi piacra léptünk és a lengyel Auchant is partnerei között tudhatjuk

Ki a Cégmenedzser?

A Cégmenedzser vállalatirányítási (ERP) szoftvere olyan megoldást nyújt a hazai kis- és középvállalkozásoknak, amellyel segíti a digitális átállásukat, gyakorlati alapokon nyugszik, valós vállalkozói igények mentén alakították ki, és mindenben megfelel a hazai szabályozásoknak.


Webshop indításban gondolkozol? Megújítanád régi B2C, B2B webáruházadat? Webshop fejlesztés ERP integrációval kis- és középvállalatok részére a LogiNetnél. Fordulj szakembereinkhez kérdéseiddel!
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.