SZABADSÁG NYILVÁNTARTÓ

Kiknek ajánljuk?
Kiknek ajánljuk?

A rendszer azon kis- és középvállalatoknak ideális, amelyek az online alapú szabadságnyilvántartást szeretnék megoldani. Ez egy felhőalapú rendszer, amely IT-fejlesztést abban az esetben igényel, ha meglévő rendszerrel kell integrálni.

Főbb funkciók
Főbb funkciók

ADMINISZTRÁTORI FUNKCIÓK

  • Felhasználóbarát adminisztrátori felület
  • Kérelmek jóváhagyása, elutasítása, utólagos módosítása
  • Kérelem státuszának megjelenítése
  • Felhasználókezelés

ÁTLÁTHATÓ DASHBOARD

  • Szabadságon lévő alkalmazottak, hiányzók megjelenítése
  • Munkarendek kezelése: egyedi és csoportos munkarend felvétele és megjelenítése
  • Rendelkezésre álló szabadnapok kezelése, mutatása
  • Munkaszüneti napok kezelése (hétvégék és ünnepnapok)

TÁVOLLÉT KÉRELEM

  • Kérelmek benyújtása
  • Különböző távollét típusok kezelése (szabadság, fizetés nélküli szabadság, csúsztatás, betegszabadság...)
  • E-mailes értesítés küldése a munkavállalónak és adminnak a kérelem állapotáról pl. szabadság kérelemről, jóváhagyásról 

SZERVEZETI HIERARCHIA
 

  • Csapat / Közvetlen felettes megjelenítése
  • Jóváhagyási szintek kezelése (Fölérendelt felhasználók - elfogadásra váró kérelmek felülete)
Átfutási idő
Átfutási idő

Kevesebb mint egy hónap.

Referenciák
Ügyfeleink mondták

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.