Megújult a Vodafone webshopja

Cégünk fejlesztette a telekommunikációs cég új webáruházát

A LogiNet fejlesztői – mivel az elmúlt években is aktívan részt vettünk a Vodafone Magyarország webshopjának működésében és fejlesztési feladataiban – hatékonyan és gyorsan alakították át a meglévő struktúrákat, valamint kurrens informatikai megoldásokat javasoltak ügyfelünknek.


Középpontban a kiemelt felhasználói élmény

Cégünk évek óta a Vodafone megbízható partnere: a csapatunk által fejlesztett és támogatott webshop több mint négy év után kapott új köntöst, amely egyszerre jelentett felületi és funkcionális átalakítást. A projekt során az integrált technológiai szolgáltató igényeit figyelembe véve olyan dizájn-vezérelt fejlesztést végeztünk, amely a felhasználói élményt helyezte középpontba.

Több mint nyolc hónapig dolgoztunk a projekten: a junior és senior fejlesztők munkáját a 22 Média UX-specialistái és dizájnerei segítették. A tesztelői jelenlét a folyamatos monitoringot, a hatékony és áttekinthető adminisztrációt is lehetővé tette, valamint gondoskodott a minőségbiztosítási folyamatokról is.  

A 2018-as év végi élesítést követően a felhasználók gyorsan hozzászoktak az új felülethez. Csapatunk összetett megoldásokkal segítette a webshop átalakítását – a visszajelzések rendkívül pozitívak, hiszen a Vodafone ügyfelei kedvelik az átalakított menüstruktúrát, valamint szívesen használják az új termékszűrőket és funkciókat. A Vodafone webshopja egyszerre virtuális áruház és ügyfélszolgálat: a weboldalra látogatók a készülék- és tartozékvásárlás mellett szerződést módosítanak, flottához csatlakoznak, valamint számos kérdésre is választ keresnek.


Gördülékeny integráció a háttérrendszerekkel

A mobilszolgáltatásaival huszonöt országban jelen levő multinacionális cég hazai  webshopjának könnyen kezelhető megjelenítése fontos megbízás volt a LogiNet életében. A hatalmas adatmennyiség - az ügyfelek számára választható tarifák, a kapcsolódó készülékek és kiegészítő szolgáltatások - több ezres nagyságrendű tételt és kombinációt jelentett fejlesztőinknek: a Vodafone háttérrendszereivel mégis zökkenőmentes és gördülékeny volt az integráció. Csapatunk jól működő rendszert dolgozott ki a különböző adatfajták és lehetséges esetek kezelésére, valamint  biztosította az adatok közötti gyors keresést is.

A projekt során fejlesztőink nyolc fázisra osztva dolgoztak: a specifikációk összeállítása agilis szemléletet, kimagasló adaptációs készségeket és rendkívül magas szintű technológiai háttértudást feltételezett és várt el. Az új webáruház számos előnye közül kiemelkedik a többlépcsős szűrők beépítése: az érdeklődők gyártók, készülékárak és újdonságok alapján is kereshetik új mobileszközüket. A készülékek megjelenítése letisztultabbá vált, a fogyasztók számára releváns információk azonnali, kattintás nélküli reprezentációjával. A telefonrendelés átláthatóbbá vált a felhasználók számára, az alsó menüsor átalakításával pedig közvetlen elérés nyílt a social media felületekhez.

A LogiNet fejlesztette a Vodafone új webáruházát
 

Büszkék vagyunk arra, hogy újra együtt dolgozhattunk a Vodafone szakértőivel, bízunk abban, hogy új rendszer felhasználóbarát felülete hozzájárulhat a telekommunikációs cég további eredményeihez.
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.